Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2018-11-25 09:37
Vietinės reikšmės TA tikrai nėra lavonų filtras kaip norėtų save laikyti. Tai tik formalumas skirtas surinkti pinigams. Taip, moka prisikabinti prie kelių neesminių smulkmenų (jei atuo atvažiavisui iš pietinės šalies su šiek tiek tamsesne plėvele ant langų tai "didelis trūkumas", bet tikrai ne prie rimtų problemų (nežinau ką ten purto ant stendo, bet lūžusios spyruoklės ir kreivi guoliai yra smulkmenos nevertos dėmesio, jau nekalbant apie didesnes bėdas kurias tikiesi jog parodys tas visas cirkas)
Pumper 2018-11-25 10:18
Jeigu technikinė sugebėtų rimtus trūkumus atrasti, tai niekas nevarytų mašinų į servisus, kad jas kelias dienas meistrai kratytų už šimtus € gedimų ieškodami - užtektų nuvaryti į tech apžiūros centrą ir apie visas bėda sužinotum per kelias minutes.
apvalus 2018-11-25 10:37
Grybaujat, vyrai. Technines apziuros tikslas ne gedimus rasti, o minimaliai patikrinti, ar automobilis yra eksploatuoti ir ar jis netersia triuksmu bei skysciais aplinkos. Neteko dar praslysti su barskancia pakaba, stringanciais stabdziais ar pan.
Taip, galetu tikrinti ir daugiau, pvz. amortizatorius, kurie yra esminiai eismo saugumui. BET. Tai reiskia, kad ta nedidele kaina uz patikrinima kiltu dar labiau ir visi vargoliai Lietuvos burai eitu verst valdzios, kad is ju "lupikauja". Nesvarbu, kad kas penktam reikia keist amortizatorius, nes pravaziavus gulinti policininka tabaluoja viskas...
unytas 2018-11-25 11:31
tai per gulincius pareigunus ir islauzo vazuokles. bent jau panevezi kai nauju pristato kelio zenklus pastato tik po menesio. regitra yra monopolininke galetu ir privatus servisai suteikti TA baigtusi aukso kasila is varguoliu
apvalus 2018-11-25 12:48
.
Evil Goku 2018-11-25 13:04
Regitra neatlieka Techninės apžiūros.
stdio 2018-11-25 14:07
100proc. pritariu. Asmeninė patirtis: sulūžusios spyruoklės jiems nekelia jokių emocijų. Stringanti vairo konėlė - viskas ok. Mašina tiek kreiva kad vizualiai važiuoja įstrižai - nekelia problemu.
kestutisz 2018-11-25 18:14
Tiap, aš apie tą patį. Manau turėtų užtekti garbės žodžio, kad "viskas gerai" ir gesintuvo galiojimo ,kad gauti štampukus. Viskas. Per kelioliką metų įvairių ne primos jaunystės kibiriukų "didžiausi trūkumai" būdavo įskilęs priešrūkinis (ten pat aištelėj trauki abu lauk ir praeini), plėvelė ant šoninio stiklo (irgi teko lupti ten pat už kampo), įdaužtas stiklas (3x3 mm kuris iki TA taip daugiau ir neskilo pusantrų metų). Visos rimtos problemos preidavo tik daina ir kurios po to nemaloniai nustebindavo arba kaip tik pradžiugindavo nes supranti kas čia pas tave barška pvz keičiant padangas minimaliai kilstelėjus mašiną.
AAA000 2018-11-25 18:28
lupikavimas yra kai popierelio israsymo paslauga autotransportui pasiekia ir virsija pacios autotransporto priemones verte. o pas mus ta riba jau senai pasiekta. vadinasi TA yra nebeefektyvus dalykas ir visuomenei nebeteikia REALIOS naudos. tik butaforija. normaliose visuomenese pilieciai reikalauja, kad butaforines veiklos butu nutraukinejamos ir keiciamos efektyviomis. pvz kokiais nors individualiais atsakomybes ir zalos atlyginimo draudimais. ar kokiu nors privalomu atidirbinejimu uz prasizengimus eismo ivykiuose. ir pan. visuomenes saugumas turi but REALUS, o ne imitacinis. kaip yra su privaloma TA. ji niekada neveike ir nedidino saugumo. ir neveiks. nes neimanoma popiereliu ivest saugumo. TA sistema kazkiek veiktu, jei pvz butu visiskai automatizuota ir ivaziuodamas i kelia - kiekvienu karta, ar kas kelis kilometrus praeitum TA. tada gal ir butu kazkokia nauda visuomenes saugumui... ir tai abejotina... dabar tai popiereliu israsinejimo kontora ir tiek...
apvalus 2018-11-25 18:30
Ne, neturetu uztekti garbes zodzio. Atvirksciai, TA turetu buti gerokai pagrieztinta, tik valdziai baisu tai daryti, kad neprarasti reitingu. Jei musu visuomene butu brandi, tuomet taip, galetu jos nebuti isvis. Deja, bet taip nera ir greit nebus.
AAA000 2018-11-25 18:34
brandi visuomene, kai kiekvienas atsakingas uz savo poelgius ir veiksmus. o bezdzioniu visuomeneje vieni kitiems kaisioja atsakomybes popierelius tokius kaip TA ar vairavimo teises tavo idealas - tai bedzioniu viosuomene, kur pvz bezdzione padaro avarija, o paskui issiraso koki nors popiereli is atsakomybes popierelius isduodanciu istaigu - kad jis nekaltas ar ten koks nors nepakaltinamas... apvalus - tu esi uzkietejes bezdzioniu visuomenes fanas apsiziurek, ar netycia ant viso kuno plaukai tankiai neauga
apvalus 2018-11-25 22:07
Ka reiskia atsakingas?.. Kai koks pusgalvis su pusplikem padangom, mirusiais amortizatoriais nesuvaldys savo grabo ir trenksis i mane, man bus absoliuciai nusispjaut, kad jis po to ses i kalejima. Bus sugadinta mano ar mano artimuju/draugu sveikata. Tam ir reikalingos papildomos kliutys, kad asocialios ir nemastancios butybes uz vairo nesestu apskritai.
AAA000 2018-11-25 23:07
atsakingas pagal mane - tai kai nori tvarkos, pagal kuria neatsakingos bezdziones nevazinetu ir butu narvuose. as atsakingu isivaizduoju tik pati zmogu. jis arba atsakingas, arba nelabai, arba visiskai neatsakingas. ir jei daryt popiereliu sistema - popierelyje turi but vertinama atsakingumo laipsnis. ir beja as isitikines, kad atsakingumas nekainuoja - nes tai savybe, kuri isugdoma nebent laiku, o ne igudis, kuri kazkodel pasidare butina privalomai pirkt, nes kazkokie aferistai itvirtino tai istatymiskai...
atsakingas pagal tave - tai kai nori tvarkos, pagal kuria bezdziones uz vairo su kazkokiu kvalifikaciniu popiereliu, kad ji atseit gali vairuot kazkokio sudetingumo automobili ir dar kad jos masina atitinka kazkokia kvalifikacija tau nesvarbu zmogaus atsakingumas - nes tu galvoji kad atsakomybe perima kazkoks popierelis ar isvis vaziavimo irankis ir as sutinku, kad jei tave uzmus tokia bezdzione avarijoje - tau jau bus tikrai absoliuciai nusisipjaut - kad ta bezdzione paskui ses i kalejima. del sito nesiginciju bet man nepatinka, kad tu neivertini realybes, o realybeje ta bezdzione niekur i joki kalejima neses, o ten nebent praras popiereli kazkoki. o paskui nusipirks kita na gal dar paraudos kur nots TV eteryje - kaip jai gaila - ir dar pritrauks tokiu kaip tu gerbeju buri, kad cia atseit normalus visuomenes saugumo budai kuriuos paskui vel uzmusines su savo TA praejusiom masinom ir nusipirktom kvalifikacinem teisem toks kaip uzburtas ratas, kur daug raudojanciu ir rekaujanciu bezdzioniu...
robertasdd 2018-11-26 01:15
galetu TA isdavinet tarkim draudimas. nepraeini ju TA - negauni draudimo. negauni draudimo - negali vaziuot. pasibaigtu demonstracine monopolija (bet kazkiek jinai veikia, nuo visisku grabu juk apsaugo)
AAA000 2018-11-26 10:29
draudimo paskirtis - atlygint zala VISIEMS nukentejusiems. zala daro asmuo, o ne automobilio bukle. jei lavona vairuoja atsakingas vairuotojas - jis greiciausiai nelis i pagrindinius kelius, vazines atsargiai ir prognozuojamai. ir jokios zalos nedarys. ir draudime turi but ivertinama butent atsakomybe. turetu but prasizengimu registras ir draudimo sumos kiekvienam asmeniui priklausytu buten nuo to. taip pat profesionaliems vairuotojams (dirbantiems vairuotoju uz pinigus) galbut galima taikyt papildoma - tikslesne sistema - skaiciuot ju realiais vairavimo valandas. ipareigot pvz darbdavius privalomai pateikinet visuomenei vairavimo valandu duomenis. ir lygint prasizengimu kieki per ta laikotarpi. butu profesionalu reitingas - nuo kurio priklausytu draudimo imokos darbdaviams. o jokiu technikiniu bukliu popiereliu isvis nereikia. net vairavimo teisiu megejams nereikia. jos realiai tereikalingos nebent darbdaviams - kad atsirinkt vairavimo igudzius turincius vairuotojus. visuomenei is paciu vairavimo teisiu ir TA ekspertiziu jokios naudos nera ir jokio saugumo jos nesuteikia. jei neatsakingas nori vairuot - jis vairuos be jokiu teisiu ir TA. ir jam pofig tos teises su TA. cia yra dirbtinai monopolizuota korupcija - ta sistema su teisem ir TA. o kad cia yra kazkoks saugumas visuomenei - cia isvis propaganda durniams ir bezdzionems... baudziamas turi but konkretus prasizenges asmuo. ir turi but skatinama atsakingas vairavimas, o ne pardavinejami leidimai vairuot. kad visuomeneje susiformuotu atsakingumo iprociai. o pacios baudos turi but adekvacios - didinancios visuomenes sauguma, o ne dirbtinai vien tik pinigines ar biurokratines.
pririsinet draudima prie transporto priemones irgi manau visiska nesamone. cia dirbtine korupcija. draudziamas turi but asmuo ir persedes i kita auto jis butu automatiskai apsidraudes nuo zalos. va kai bus autopilotai - gales jau draust tik pacias transporto priemones su autopilotu atskiru draudimu ir ivertint autopilotavimo rizikas... o dabar nesamone... draudimo sistema faktiskai pakabinta ne ant atsakomybes, o ant mazai vazinejanciu auto savininku imoku ir dirbtines butinybes privalomai draustis... cia tiesiog dirbtinis visuomenes nesaugumo skatinimas ir didinimas, vardan visuomenes apiplesimo... sukurta tokia sistema - kad kuo daugiau nesaugumo - tuo didesni draudiku pelnai. ir dar pati visuomene dirbtinai suskirstoma i kastas - isgalinciu susimoket ir nebe... kas priveda prie socialines nelygybes ir neteisingumo... jus tokios Lietuvos TIKRAI norit?
as tai pvz noriu Skandinaviskos geroves - kur mentai nesikabineja jei tu nieko nepazeidi, gaudo tik pazeidejus ar girtus. ir net tikrinant labiausiai jiems rupi draudimo polisas. vairavimo teises jie tik siaip paziuri, kad snukis sutaptu (kaip tapatybes dokumenta vertina, o ne kaip leidima vairuot), o kas yra toks dalykas kaip TA - jie isvis neturi suvokimo - gavoja kad cia kazkokia reklamine siuksle... tokioje salyje iskart supranti - kad vertinamas atsakingumas...
sustabdo Lietuvoje - iskart ispudis - nu vel bezdziones uzpuole... nes nuskanavo ten kazka - kad TA pasibaigus ar numerio apdulkejimas nepatiko, neizlibino agurkai...
audriusn 2018-11-27 09:57
va cia tiesa, nors popieriuje vadinasi TP valdytojo draudimas, o gaunasi TP. Draudimo kontoroms su tokio istatymo autoriais reikia skirt bent po dvejus metus susaudymo.
Ar_as? 2018-11-27 13:05
Taip, tik tada šeimoje su vienu automobiliu reikėtų 3-4 draudimų, nepaisant to, kad važinėjimas kurio nors nario būtų pakankamai simbolinis. Antra, nebūtų galimybės vertinti ir potencialios automobilio keliamos rizikos, nes su kibiriuku potencialiai padaromos žalos apimtis visada yra mažesnė už muscle car. Dėka tokio reguliavimo visi greitai pradėtų verkti, kaip brangu draustis.
Ir AAA teisus, protingoje visuomenėje ne tik popierėlių, bet ir pačios teisės nereikėtų. Bėda yra ta, kad visuomenė nėra protinga, ką puikiai rodo 3/4 utopinių AAA komentarų...
audriusn 2018-11-27 14:56
Tada tegu pavadina teisingai. TP civilines atsakomybes.
O ir dabar nekitaip, jei turi automobili, motoroleri, priekaba, motocikla tai TP VALDYTOJO draudimus turi daryt kiekvienam atskirai.
AAA000 2018-11-27 20:00
o tai pas tave seimoj pakaitom visi 3-4 vairuoja ta pati automobili? kam draustis gyvajam bagazui, jei niekada nevairuos?
pasikartosiu gal: zala daro vairuotojas. jo neatsakingumas. jis avarijose ir kitus eismo dalyvius uzmusa. ir vaziuojancius kartu uzmusa. draudimas tik atlygina zala. kazkokios teisybes ar neaisku ko draudimas neatstato. vairuotojo zala yra padaroma visiems kitiems, tame tarpe ir nuosavai automasinai, ir net nuosavam kunui. draudimo ir turi but tokia paskirtis - o kad butu logiskas traktavimas - draustis turetu vairuojantis asmuo. nes jis prisiima rizikos atsakomybe - kai seda uz vairo. o pagal musu draudimo tvarka atsakomybe uz pasekmes prisiima automobilis... o moka auto savininkas, kuris isvis gal ten kazkur kanaruose ilsejosi. is sitai padaryta tik todel - nes lengviau isieskot is tokio fiktyvaus kaltininko - kai jis priristas prie auto... nes mentu kontoreles dirbt nenori - kam jiem vargintis?. geriau uzplanuotus baudu surinkimo grafikus vykdyt ir anksciau i pensija eit...
---------
de potencialios rizikos - tai manau nesamone parasei. kibirai daro nedidele zala aplinkiniams - cia tiesa. bet jie daro labai didele zala kibiru vaziuojantiems. nes jei sedi kibire - tai praktiskai busi lavonas- jei susidursi su sunkene auto ar kokiu stulpu. taip pat kibirai labai padidina eismo avariju rizika - jie paprastai mazesniu gabaritu - jie prasciau matomi kitiems vairuotojams. del lengvumo - vazinejantys kibirais visur landzioja, uzkisa saugesniu atstumu besilaikantiems kelia, apsunkina vairavima visokioms furoms ir autobusams.
pvz tik kibiras gali sukelt tokio tipo aparija: paima ir prisiparkuoja kur nors uz furos prie pat buderio. furistas jei nemate kad uzlindo gale kibiras, paziuri per viena sonini veidrodeli, paziuri per kita ir realiai nemato to kibiro isvis. ir pvz paduotu atbulas ir sutraiskytu ta kibira su priekaba. net pajaust nespetu as isvis uzdrausciau gamint autokibirus. turetu but minimalus gabaritiniai standartai lengviesiems auto. ar bent numatyta issikisantys visokie signalai ir lempos i sonus. automobilis neturetu but gaminamas per siauras. vazinejantiems kibirais isvis reiketu bent dvigubai paket draudima. kaip ir motociklininkams - del padidintos rizikos. ar net privalomai kibire turetu vaziuot su salmu.
Evil Goku 2018-11-27 20:07
Pati transporto priemonė negali nešti civilinės atsakomybės. Atsakingas už padarytą žalą yra vairuotojas - TP valdytojas. Kaip tu įsivaizduoji reikėtų į teismą paduoti automobilį?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Grasinama, kad pasikeitus techninės apžiūros tvarkai Lietuvos kelius užplūs „lavonai“