Kas tai yra nemokama, atviro kodo PrestaShop ir kuo ji ypatinga? ()
Lapkričio 15 d. įvyko pirmoji oficiali Baltijos šalyse PrestaShop konferencija – PrestaShop Baltic Meetup 2018. Šio renginio dalyviai turėjo galimybę sužinoti apie elektroninės prekybos platformos aktualijas tiek iš PrestaShop atstovų, tiek iš kitų konferencijos svečių. Konferenciją organizavo oficialus PrestaShop Premium partneris Skandinavijos ir Baltijos šalyse - UAB Invertus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nedalyvavusieji renginyje, galite pasižiūrėti konferencijos įrašą Facebook tinkle.
Kas yra PestaShop?
PrestaShop yra nemokama, atvirojo kodo, e-komercijos sistema. Šiuo metu pasaulyje veikia 300000 elektroninių parduotuvių naudojančių šią sistemą net 65 kalbomis. PrestaShop nuo kitų e-komercijos platformų išskiria itin didele bendruomene, kuri nuolat tobulina sistemą ir kartu su ja auga. PrestaShop bendruomenę sudaro daugiau kaip 250 agentūrų ir ekspertų, daugiau kaip 1000 bendradarbių programuotojų ir daugiau kaip milijonas aktyvių narių besidalinančių savo patirtimi forumuose. Daugiau apie PrestaShop rasite: https://www.prestashop.com
PrestaShop dabartis
PrestaShop konferencijoje Kaune dalyvavo atstovai iš Prancūzijos: Alexandre Eruimy CEO PrestaShop, Aurélien Pelletier CTO PrestaShop ir Manon Plommet PrestaShop, kurie pristatė elektroninės sistemos aktualijas ir platformos vystimo gaires ateinantiems metams.
Skaitytojams pateiksime įdomiausias ir aktualiausias naujienas.
Alexandre Eruimy CEO PrestaShop pasidalino, kad Lietuvoje veikia maždaug 2000 elektroninių parduotuvių, kuriose sukasi PretaShop varikliukas. Visose Baltijos šalyse jų yra apie 3000, o visame pasaulyje net 300000. Taigi Lietuva sudaro beveik 1 procentą visos PrestaShop pasaulinės bendruomenės.
PrstaShop bendruomenę sudaro ne tik prekybininkai, agentūros ir influenceriai, bet ir programuotojai, kurie nuolat tobulina sistemą, prideda naujų funkcijų ir galimybių, naujų jungčių su išoriniais kanalais ir paslaugomis. Bendruomenės nariai yra ir tos kompanijos, kurios atlieka mokėjimų surinkimų ir prekių pristatymo paslaugas, nes elektroninė komercijos ekosistema be jų ne būtų pilna.
Kompanijos misija - suteikti galimybę kiekvienam, nesvarbu kurioje pasaulio šalyje esančiam, atsidaryti elektroninę parduotuvę ir pelningai dirbti. Kompanijos tikslas - padėti startuoliui pradėti savo verslą nuo 0 ir augti iki milijoninių pardavimų. Tai galima padaryti su tinkama ekosistema. O sėkmingo pardavėjo paslaptis – atidus žvilgsnis į savo pirkėjo ar kliento poreikius. Šiame amžiuje e-komercija neturi sienų ir elektroninė prekyba gali tapti puikia jūsų verslo eksporto pradžia. Su PrestaShop galima dirbti ne tik B2B bet ir B2C visame pasaulyje.
Žmonių gyvenimus užkariavę socialiniai tinklai yra net tik bendravimo ir dalinimosi erdvė, bet ir prikimo – pardavimo vieta. Todėl ir verslas savo potencialius klientus turi susitikti ten.
PrestaShop ateitis
Artimiausiu metu PrestaShop kompanija savo dėmesį sutelkusį į keltą vystymo krypčių, kurios padės didinti pardavimus.
Pirmoji kryptis - gerinti lokalizaciją gerinant vertimus ir valiutos bei mokesčių valdymą.
Antroji kryptis – gerinti integracija su socialine medija, kad socialinių tinklų naudotojai lengviau ir greičiau taptų jūsų pirkėjais. Neseniai pasaulio šviesą išvydo modulis “Buy Button” leidžiantis jūsų ne komercinio turinio tinklapį sujungti su jūsų elektronine parduotuve. PrestaShop taip pat glaudžiai dirba su Facebook norėdama pagerinti integraciją su Instagram Shopping.
Trečioji kryptis - pritaikomumas mobiliesiems įrenginiams, kad ne tik pirkimas būtų paprastas ir lengvas, bet ir parduotuvės administravimas taptų patogus. PrestaShop kompanija pradėjo dirbti su inovatyviomis technologijomis, tokiomis kaip Progressive Web Apps, kurios padės sukurti glaudesnį ryšį tarp jūsų ir jūsų pirkėjų mobiliuosiuose įrenginiuose.
PrestaShop perspektyvos
Ateinančiais 2019 – 2020 metais PrestaShop kompanija daugiau dėmesio skirs platformos galimybių gerinimui ir didesnio funkcionalumo dirbant B2B kanalais, integracijoms su kitais kanalais, bei off-line pardavimų integracijai į jūsų elektroninę pardavimų platformą.
Daugiausia resursų bus nukreipta gerinti pardavimo ir pirkimo patirtį, kad prekybininkams nereikėtų rūpintis elektroninės sistemos branduoliu, bet darytų tai ką geriausiai moka – pardavinėti.
PrestaShop galimybės
PrestaShop savo gyvenimą pradėjo Prancūzijoje 2005 metais kaip vieno IT studento projektas, o šiandien jau yra tarptautinė kompanija ir tarptautinis projektas. „Kada kalbame apie prestaShop, kalbame apie galimybes. Atviro kodo sistemos, kaip PrestaShop, turi dideles galimybes ir dideles galias, greta kurių yra ir didelė atsakomybė, kad viskas vystosi ir auga teisinga kryptimi. “, - sako Aurélien Pelletier CTO PrestaShop.
Prestashop yra nemokama programinė įranga suteikianti galimybę laisvai naudotis sistema, laisvai ją įdiegti, naudoti ir modifikuoti pagal savo poreikius, o taip pat suteikianti galimybę augti ir tobulėti kaip verslininkui. Visoje šioje galimybių grandinėje verta nepamiršti vieno svarbaus momento - jei naudoji PrestaShop, neužmiršk to pasakyti ir kitiems. Jei tu modifikuoji sistemą, nepamiršk tais pakeitimais pasidalinti su kitais. Taip veikia PrestaShop bendruomenė ir taip vyksta progresas.
Tiek pirkėjai tiek pardavėjai gali dalyvauti sistemos kūrimo procese. Tam yra sukurti įrankiai tokie kaip feedback.prestashop.com, kurių pagalba galima pasiūlyti naujas funkcijas arba balsuoti už jas išreiškiant savo nuomonę. Norint labiau įsitraukti į kūrimo procesą, galima tapti naudotojų klubo nariu (User Club) ir dalyvauti sistemos testavime bei bandyme.
Kompanijai rūpi ne tik vartotojų teigiama patirtis perkant, bet ji galvoja ir apie tuos kurie dirba su programiniu kodu. Todėl tobulinami įrankiai skirti animuoti projektą bei ruošiant dokumentaciją.
Štai tokia yra PrestaShop platformos dabartis, perspektyvos ir galimybės. Todėl kiekvienas gali pradėti savo verslą su PrestaShop ir tapti didėlės bendruomenės dalimi, su kuria galima augti ir tobulėti.
Laimonas Mituzas, PrestaShop Lietuva ambasadorius