Ukrainiečiai pašiurpo apžiūrėję Lietuvoje parduodamą „Volkswagen Touareg“ - pilnas nemalonių staigmenų (Video)  (1)

Tai, kad Ukrainos ir aplinkinių Rytų šalių vairuotojai mielai superka Lietuvoje esančius automobilius – jokia paslaptis. Susikūrusios netgi įmonės, kurios automobilio iš Vakarų panorusiam klientui organizuoja ekskursijas po mašinų turgus, arba apžiūri ir patikrintą pasirinktą automobilį pačios. Po vienos tokios patikros Lietuvoje ukrainiečiams beliko purtyti galvas: „mūsų žmonės tokių dalykų nesuprastų“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Griznes Auto Group“ skelbiasi, jog gali surasti ir nupirkti norimą automobilį ir atvežti jį į Ukrainą, gali suorganizuoti išvyką į Lietuvą, užregistruoti automobilį įmonės vardu, netgi, jei automobilis draudimo bendrovės „nurašytas“, šį grąžinti atgal „į įskaitą“. Be to, kartą per mėnesį bendrovė organizuoja ir išvykas į Vokietiją.

Vieną išvyką patikrinti 2006 m. pagaminto „Volkswagen Touareg“ bendrovės atstovai nufilmavo ir pasidalijo vaizdo įrašu internete. Automobilis, kurį apžiūrėti paprašė potencialus pirkėjas Ukrainoje, buvo ypatingas tuo, kad turėdamas 3 litrų darbinio tūrio dyzelinį variklį ir būdamas 2006 m. laidos, kainavo vos 5 tūkst. eurų. Skelbime rusų kalba akcentuota, kad automobilis defektų neturi.

„Mūsų vertinimu, tokia kaina gerokai per maža ir greičiausiai automobilio techninė būklė bloga. Pirmas įspūdis tai, kad automobilis ne itin geras, yra tai, kad jis jau „tiunginguotas“ – apklijuotas plėvele“, – prisipažino automobilį apžiūrėti važiavęs ukrainiečių įmonės atstovas.

Iš pirmo žvilgsnio apžiūrimas „Volkswagen Touareg“ atrodo neblogai. Tačiau pirmiausia įtarimą sukėlė tai, kad automobilio variklis šiltas. Anot ukrainiečių, stengiamasi variklį pašildyti tam, kad pirkėjas neišgirstų bėdų, kai šis užsiveda po ilgesnio stovėjimo.

Skelbimo autorius nurodė, kad automobilio rida – didesnė nei 232 tūkst. kilometrų. Tačiau vaizdo įrašo autorius pirštu baksnodamas į nutrintus, suskeldėjusius mygtukus, smarkiai nudėvėtą automatinės pavarų dėžės rankeną ir t.t. pabrėžė, kad tokie ženklai išduoda, jog automobilio rida kur kas didesnė.

„Mano „Opel Signum“ buvo nuvažiavęs 330 km ir jame viskas buvo idealu“, – kalbėjo vyras.

Pasiėmus dažų storio matuoklį, „Volkswagen Touareg“ atskleidė nemažai staigmenų. Labiausiai automobilio tikrintojus nustebino atrastas nemažas sluoksnis glaisto ir kitų medžiagų vairuotojo pusėje, ties centriniu statramsčiu. Glaisto kai kuriose vietose buvo tiek, kad dažų storio matuokliui nė nepavyko esamo sluoksnio išmatuoti.

Vyrų spėjimu, automobilis buvo gavęs nemažą smūgį į vairuotojo pusę, po ko prireikė remonto.

Tiesa, tolesni radiniai atskleidė, kad remontas greičiausiai buvo vizualus, o ne iš esmės.

„Padarykime eksperimentą, – pasiūlė vienas tikrintojų ir atitraukė durų sandarinimo gumą aplink vairuotojo durų angą, o drauge su ja – ir stogo apmušalų kraštelį. – Štai, visiškai tuščia. Galite pirkti automobilį. Saugos pagalvių nėra, lengviau važiuos.“

Pasirodo, automobilis ne tik remontuotas taip, kad būtų paslėpti defektai, bet į jį nesumontuotos greičiausiai avarijos metu iššovusios saugos pagalvės. Dar labiau nustebina vaizdo įraše girdimas pardavėjo lietuvio komentaras apie nesamas saugos pagalves. Vyras prisipažįsta, kad šitaip važinėjo net penkerius metus – nieko blogo nenutiko.

„Aš taip ir galvojau, kad saugos pagalvių nėra. Nes negali būti, kad taip pigiai parduodamas automobilis su gana nedidele rida“, – kalbėjo pardavėjas, išdavęs, kad pats visureigį pirko su maždaug 150 tūkst. km rida. Visureigio apžiūrėti atvažiavę vyrai neslėpė – tokio automobilio jie pirkti niekaip negalėtų.

„Žinoma, važiuoti galima. Tačiau nesaugu. Nesupras tokio automobilio mūsų žmonės“, – kalbėjo jie ir pabrėžė, kad ieškantis automobilio Lietuvoje, jie nerekomenduoja pirkti čia jau įregistruoto ir turinčio lietuviškus numerius.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(38)
(8)
(30)

Komentarai (1)