Netikėtas posūkis - išjuoktas autonominis elektrinis „Kamaz“ autobusas visgi bus gaminamas  ()

Serijinę autonominio elektrinio autobuso gamybą ketinama pradėti 2022 metais. Apie tai rusų naujienų agentūrą TASS informavo „Kamaz“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Irekas Gumerovas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Turime keturis bandomuosius modelius, su kuriais dar tobuliname technologijas. Kitais metais daugiau prototipų jau nekonstruosime – tik atliksime papildomus testus.

Šiuo metu nagrinėjame pritaikymo sritis, bandome juos uždarose teritorijose ir stovėjimo aikštelėse.  Tikimės sulaukti ir potencialių klientų atsiliepimų. 2021 turėtume pradėti visapusišką eksploataciją su priežiūra“, – komentavo jis.

Greitis įspūdžio nepadarė 

I. Gumerovas pareiškė, kad 2022 metais jau turėtų būti paruoštas serijinės gamybos modelis.

Visgi jo pirmieji vėl bus atliekami uždarose teritorijose ir ribojant maksimalų greitį.  Kaip jau skelbėme, šių metų birželio mėnesį Kazanėje įrengtoje uždaroje trasoje buvo atliekami pirmieji vieši „Kamaz 31221 Š.A.T.L.“ testai.  12 keleivių vežti galinčio autobuso galimybės buvo demonstruojamos izoliuotame 650 metrų kelio ruože. 

Nepaisant specialių sudarytų specialių sąlygų, maksimalus mikroautobuso greitis vis tiek buvo apribotas iki 10 km/val. Pastarasis rodiklis nustebino į demonstraciją susirinkusiu rusų žurnalistus, kurie juokavo, kad kelionės tikslą taip pat greitai galima bus pasiekti einant sparčiu žingsniu. 

Važinės tarp gamyklų

„Kamaz“ inžinierių ir NAMI instituto mokslininkų bendromis pajėgomis kuriama transporto priemonė skirta keleivių pervežimui miestų teritorijose. 

Autobusas gali važiuoti tik kietu paviršiumi, o kelią pasirenka pagal skaitmeninių žemėlapių ir įrengtų daviklių bei kamerų informaciją.  „Kamaz“ jau ateinančiais metais ketina paleisti tarp savo gamyklų kursuoti autonomines transporto priemones. 

I. Gumerovo teigimu, kompanija šiuo metu laukia įstatymų pakeitimų, kurie leistų eksploatuoti tokias mašinas bendrojo naudojimo keliuose. 

„Nuo vienos iki kitos gamyklos važinės vienas automobilis ir pažiūrėsime, ar viskas veikia.  Jeigu prototipas pasiteisins, pradėsime ir masinį technologijos pritaikymą“, – komentavo kompanijos atstovas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(6)
(14)
(-8)

Komentarai ()