Visiškai futuristinės išvaizdos „Renault Z35.2“ kardinaliai pakeis prekių pristatymą klientams: štai ką sugalvojo prancūzai (Foto)  ()

Skaičiuojama, kad sparčiai didėjant urbanizacijai iki 2030 metų daugiau kaip 70 % pasaulio gyventojų gyvens miestuose ir metropoliuose, todėl užtikrinti miestų gyventojų mobilumą reikia vis pažangesnių sprendimų. Mieste itin didelę transporto dalį sudaro komerciniai automobiliai, kurių vienas didžiausių iššūkių – greitas ir savalaikis prekių pristatymas, laikantis vis labiau griežtėjančių aplinkos apsaugos normų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

120 metų automobilių gamybos patirtį turinčios „Renault“ grupės kertinis principas – šiandien ir ateityje užtikrinti tvarų ir patogesnį mobilumą.

Gamintojo ateities pristatymo paslaugų vizijoje yra elektra varomas savavaldis komercinis transportas, užtikrinantis švarią aplinką ir mažesnes spūstis, taip pat patogų ir greitą prekių pristatymą iki pat pirkėjo durų.

Efektyvus pristatymas miestuose – savavaldžiu „Renault Z35.2“ transportu

Efektyvus prekių pervežimas, sparčiai populiarėjant prekybai internetu, darosi vis svarbesnis. Užtikrinti sklandžią veiklą padės „Renault Z35.2“ savavaldis elektromobilis, kurio pagrindinė paskirtis – prekių pristatymas nuo durų iki durų. Elektromobilio sąstatas sudarytas iš dviejų ar daugiau skirtingų modulių, sukonstruotų naudojant tą pačią modifikuojamą platformą, suteikiančią galimybę maksimaliai efektyviai pritaikyti naudojimo paskirtį.

Pirmajame modulyje yra vairuotojo-operatoriaus vieta, kuris prižiūri prekių pristatymo grafiką ir, jei reikia, prekes įteikia asmeniškai. Antrasis vienas ar keli elektromobilio moduliai, kuriuos galima itin plačiai pritaikyti pagal poreikį, važiuoja paskui pirmąjį elektromobilį autotraukinio principu, sekdami vienas paskui kitą. Taip pat šie moduliai turi savavaldį režimą, tad, nepriklausomai nuo pirmojo modulio, gali prekes savarankiškai pristatyti į nurodytą vietą.

Pirmasis modulis taip pat turi savavaldžio važiavimo funkcijas, todėl jame esantis operatorius valdymą gali perleisti automobiliui ir tuo metu atlikti užsakymų peržiūrą, siuntų paskirstymą ar kitus administravimo darbus. Modulio salono ergonomika užtikrina, kad tai yra patogi mobili darbo vieta, kurioje pagal poreikį galima perimti elektromobilio valdymą vairalazde.

Sąsaja su infrastruktūra ir didelis pritaikymas

Automobilio sąsają su infrastruktūra užtikrina „V2X“ technologija, pernai pristatyta koncepciniame „Renault SYMBIOZ“ elektromobilyje. „Renault Z35.2“ gali pats sudaryti maršrutus krovinių pristatymui, priklausomai nuo eismo sąlygų, šviesoforo signalų, automobilio statymo galimybių pristatymo vietoje ir kitų aplinkybių, o tai užtikrins efektyvesnes paslaugas, kurios bus ne tik labiau saugios ir sklandžios, bet ir mažins spūstis keliuose.

Klientui prekes pristatyti galės tiek sąstatą prižiūrintis operatorius, tiek ir atsiimti pats gavėjas su į telefoną gautu saugyklos užrakto kodu. Taip pat savavaldis modulis gali būti naudojamas kaip pristatymo automobilis prekybininkams, kasryt į reikiamą vietą atvežantis prekes ar išvežiojantis gaminius į pardavimų vietas. „Renault Z35.2“ gali būti naudojamas ir kaip gatvės maisto vagonėlis populiariose ir gausiai lankomose miesto vietose.

Be to, kol vairuotojas-operatorius pristato prekes, vairuojamasis modulis, naudodamas GPS ir tinklo duomenis, gali savarankiškai nuvažiuoti į stovėjimo vietą ten, kur tai netrukdys pravažiuoti kitiems automobiliams ar praeiti pėstiesiems. Po to, kai prekės bus pristatytos, jis atvažiuos į nurodytą vietą.

Išskirtinės techninės savybės

Palengvinant įlipimą ir padidinant saugumą, kaip ir koncepciniame „EX-GO“ elektromobilyje vairuotojas įsėda per dideles pakeliamas įstiklintas priekines dureles su apačioje išvažiuojančiu laipteliu.

„Z35.2“ krovinių skyriaus moduliai turi tą pačią platformą kaip ir pirmasis modulis, o juos galima pritaikyti skirtingų prekių pervežimui. Šie moduliai yra savavaldžiai ir jų valdymui vairuotojas nereikalingas. Jie taip pat turi į viršų atsidarančias dureles ir automatiškai išvažiuojantį laiptelį, taip palengvinant įlipimą pasiimti prekes.

„Renault Z35.2“ yra pagamintas naudojant tą pačią kaip ir „EZ-GO“ elektromobilio platformą, kurioje elektros variklis suka galinius ratus. Akumuliatoriai yra sumontuoti elektromobilio dugne, o itin didelį manevringumą mieste užtikrina kiekviename modulyje esanti „4CONTROL“ visų vairuojamųjų ratų sistema. Reguliuojama pakaba automatiškai sumažina prošvaisą, taip palengvinant įlipimą ir išlipimą.

Elektromobilis gali būti įkrautas belaidžiu būdu be žmogaus pagalbos, o ant stogo sumontuoti saulės moduliai generuoja energiją automobilio elektros įrangai. Didelis įstiklintas priekinio modulio plotas užtikrina gerą viso sąstato matymą, o automobilio šonuose esančios vaizdo kameros pakeitė įprastus veidrodėlius. Šviečiančios juostos priekyje ir gale perspėja apie sąstato manevrus, taip pat „Renault Z35.2“ turi sumontuotą defibriliatorių, jei netoliese prireiktų skubios medicininės pagalbos.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(3)
(0)
(3)

Komentarai ()