„Pagrindinė visų tradicinių automobilių problema - variklis“. Vienintelio „Tesla“ elektromobilio Tauragėje savininkas apie savo įspūdžius, kaip su juo nuvyko į Norvegiją, kiek kainuoja kelionės ir ką sako aplinkiniai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

robertasdd 2019-02-23 13:57
siek tiek veju. metiny kuro sunaudojima zmones skaiciuoja. o del teslos, pamirso y metine kaina ytraukti elementaru draudima (kasko teslai virs 2k per metus - cia pigu?). o jeigu ytrauktu akumuliatoriu atnaujinimas kas 5-8 metai, gautusi kita kaina kilometro manau. arba tos pacios teslos amortizacija.
AAA000 2019-02-23 14:35
siaip dalis laiko su elektromobiliu ir tauposi - nereikia vazinet i degaline - jei tik namie krauni. su vdv to neisvengsi, o su elektromobiliu sutaupai laika iki degalines ir atgal. gal ir nedaug - bet tauposi. jei trintis su elektromobiliu tik vietoje. ir laikas siaip svarbiausias resursas, o net ne kuro kaina galutiniam variante... kai bus normali ikrovimo infrastruktura, manau nusluos tuos vdv... bet as visgi manau teisingi hybridai bus populiaresni. ypac pradzioje. nes ner geru akumu kolkas...
Gintaras64 2019-02-23 19:01
Dar kokius penketą metelių duokime Teslai ir kitiems patobulėti, atsirasti infrastruktūrai ir manau pajūdės ledai labai smarkiai. Mes esame kiek atsilikusi valstybė, tad tai reiškia, kad pas mus viskas ateis savo laiko. Smagu, kad žmonės ieško alternatyvų naftai, tik tiek, kad elektromobilio baterijas pagaminti irgi naudojami gamtos resursai ir tai kenkia šiltnamio efektui. Realiai po 5 naudojimo metų elektromobilis tampa "švaresnis" nei VDV automobilis. Bet duokime tam laiko. Dar tiki pati pradžia, juk ir taip viskas juda dideliais greičiais. Galų gale atsiradus dideliai paklausai atsiras ir daug daugiau tyrimų kuriant baterijas,o kai kažkiek atpigs elektromobiliai plačiąja prasme bus galima įmontuoti ir saulės baterijų ant stogo, modernios šalys ir kelius gali padaryti įkraunamus (teorija tokia yra, kad važiuojant kraunasi, nes po keliu eina elektra), taip, kad viskas labai įdomu, bet tai dar tik ateitis, nes šiandien ir pigiau ir ekologiškiau važinėti su VDV, bet tie laikai po truputi eina į pabaigą.
Paramotoras 2019-02-24 13:34
Blin jei jau teslos draudima ziurit tai lyginkit tokio pacio lygio auto. Ala q8 ar dar auksciau. Pasiimlit kokia hyundai kona ar kia ir darudimas bis normalus ir elektros maziau valgo. O cia visi oimpalais matupjasi su teslom.
robertasdd 2019-02-24 15:11
paramotorai, as nepries, bet straipsnyje nepamineta, su kuo ta tesla lygintina. tiesiog raso tupai "pigiau" ir viskas. tai nera teisinga.
lizunas 2019-02-25 00:53
Paskaičiuok kiek salone kainuoja keisti stabdžių disku, kalades, tepalus, filtrus. Kol garantinis bent už darbą nemoki, bet už dalis sumoki du kart daugiau nei turėtum. O po garantinio, kad turėti gerą istoriją automobilio istorijoje, vėl norisi varyti į atstovo servisą, bet jau ir už darbą daug moki. Tai kuri gaunasi pigiau? Man keista JAV pasirodė, kad ten naujas auto remontuojasi patys, tepalus keičiasi patys. Vienas brokuotą vairo stiprintuvą nusiėmė pats, nuvežė atstovui ir pakeitė į naują, pakeitė be to "prarasi garantiją". Nežinau kokia ten valstija ir info dėl garantijos ten neieškojau, bet teks pasidomėti. Nes bičiukas nusipirko naują toyota, jau po pusmečio pradėjo modifikuoti su automobilio pakėlimu (kiti amortizatoriai, spyruoklės, lingės..). Europoje nusiperki SUV'ą, pravažiuoji 10k km (o jei dar kartais parsiveži po pora bulvių maišų, tai atstumas pamažėja) susėda galas dėl per silpnų spyruoklių. Gamintojui visiškai dzin, ir visų EU pakabos dalių gamintojų neprašo pradėti leisti sustiprintą variantą. O vėliau sužinai, kad Japonijoje vienas gamintojas gamina sustiprintą variantą ir jis yra beveik du kart pigiau nei KYB, ir laiko daug geriau, bet nei tu įsidėsi kol garantinis, nei nusipirksi, nes tik rusai importuoja...
AAA000 2019-02-25 01:13
ko tu is ju nori? jie gi ten Amerikoje pamise nuo tu savo patentu, garantiju ir autoriniu teisiu apsaugu. svaigsta su tom savo butaforinem teisinem apsaugom...kai tuo tarpu garantija prekei yra nesamone nuo pat tokios idejos atsiradimo. turetu but kitoks modelis - koks nors stresinis isbandymas nepriklausomu testuotoju - ir perki nauja daikta - jei praeina - susimoki, jei ne - pardavejas susikisa sugadinta preke siknon. o kai isigyji - tada jau tavo atsakomybe. aplamai dabar pasaulio gamyba ir vartojimas keliasi i Kinija - nes jie padeje ant garantiju. pardavineja pagal pagaminimo sanaudas viska, o ne pagal vartojimo garantini testinuma. vien sita gamybos politika padarys Kinija pasaulio gamybos centru NR1. nes jei vartotojas apmoka garantija, ir jei tokia pardavinejimo tvarka VISIEMS PIRKEJAMS PRIVALOMA!!! (nes atseit dauguma nori) - tai is esmes prasideda teisiniai issikalinejimai - kaip numelzt pinigu uz teisines subtilybes. ir prasideda ten visokie gaminimai, kad preke sugestu kada reikia ir pan, ar kad remontuotu tik "autorizuoti". man kaip vartotojui patiktu pvz - as sakykim imu automobili be garantijos - bet sakykim 3 kartus pigiau ir pasirenku is keliu. arba sakykim be garantijos, bet du kartus pigiau ir praeina streso testa be mano atsakomybes pas nepriklausomus bandytojus. o dabar tokiu pasirinkimu ner - tik arba su GARANTIJA, arba pas kinus... kaip matom pasaulis renkasi kinus arba tenka laukt antrines rinkos... o kur pasirinkimo kaip pirkt TIKROJI ivairove naujoms prekems???
HardAxe 2019-02-25 09:52
ko tu is ju nori? jie gi ten Amerikoje pamise nuo tu savo patentu, garantiju ir autoriniu teisiu apsaugu. svaigsta su tom savo butaforinem teisinem apsaugom...kai tuo tarpu garantija prekei yra nesamone nuo pat tokios idejos atsiradimo. turetu but kitoks modelis - koks nors stresinis isbandymas nepriklausomu testuotoju - ir perki nauja daikta - jei praeina - susimoki, jei ne - pardavejas susikisa sugadinta preke siknon. o kai isigyji - tada jau tavo atsakomybe. aplamai dabar pasaulio gamyba ir vartojimas keliasi i Kinija - nes jie padeje ant garantiju. pardavineja pagal pagaminimo sanaudas viska, o ne pagal vartojimo garantini testinuma. vien sita gamybos politika padarys Kinija pasaulio gamybos centru NR1. nes jei vartotojas apmoka garantija, ir jei tokia pardavinejimo tvarka VISIEMS PIRKEJAMS PRIVALOMA!!! (nes atseit dauguma nori) - tai is esmes prasideda teisiniai issikalinejimai - kaip numelzt pinigu uz teisines subtilybes. ir prasideda ten visokie gaminimai, kad preke sugestu kada reikia ir pan, ar kad remontuotu tik "autorizuoti". man kaip vartotojui patiktu pvz - as sakykim imu automobili be garantijos - bet sakykim 3 kartus pigiau ir pasirenku is keliu. arba sakykim be garantijos, bet du kartus pigiau ir praeina streso testa be mano atsakomybes pas nepriklausomus bandytojus. o dabar tokiu pasirinkimu ner - tik arba su GARANTIJA, arba pas kinus... kaip matom pasaulis renkasi kinus arba tenka laukt antrines rinkos... o kur pasirinkimo kaip pirkt TIKROJI ivairove naujoms prekems???[/quote] Suprantu, kad pirmadienis, bet gal patylėk Pagalvok pats kaip veiktų elektronika, jeigu būtų kaip tu sakai? Pratestavo "stree-test" routerį, parsinešiai namo, iššaudė kondensatoriai po pusmečio. Nusipirkai telefoną, batareika numirė po 50 krovimų. Megztinio siūlės iširo po pirmo plovimo... Garantija yra kažkas fantastiško, kas kadeda gamint mažiau xlamo, ir ji turėtų būti priverstinai ištęsta daiktam, kurie skirti ilgam naudojimui (elektronika, automobiliai, statybinės medžiagos). Kurią skalbenkę pats pirktum? Ar tokią, kurią leis prasukti prikrovus 15kg skalbinių (nors pala, dokuose nurodoma 7kg, tai negali viršyt normos testuodamas? tai suksi parduotuvėj su 7kg) ar kitą, su 10m garantinio aptarnavimo nuo durų iki durų?
peeplt 2019-02-25 10:03
Nelabai radau logikos tavo pamąstymuose. Pirkdamas auto be garantijos, su menamu "stress" testu, tu negausi auto pigiau, o gal dar brangiau. Kiekvienas automobilis turės praeiti tą testą, kuris kainuoja, plius automobilis bus stresuotai apkraunamas - rizika gedimam. O ką daryti jai auto nepraeina. Žodziu tai ta pati rizika kuri turi būti pamatuota ir įskaičiuota į gaminio savikainą. Visai kas kita būtų, jeigu nebūtų tų testų ir išviso jokios garantijos. Tai galėtų būti veiksnys mažinti kainas. Bet ar tikrai nori pirkti auto už kurio kokybę gamintojas neatsako. Dabar gamintojas yra suinteresuotas gaminti kokybiškai kad nereikėtu paskui remontuoti. O jai nebus garantijos, tas interesas bus mažesnis. Pagamins atsparu testui bet nebūtinai ilgaamži.
sub 2019-02-25 10:54
Eina sau, jaučiu naujiems galingiems automobiliams mažiau kainuoja draudimas. Jei tau 25 m. ir perki 2016 metų BMW X4 net neklausk kiek kainuos draudimas, nes tiek neuždirbi. Teslai tikrai pigiau.
Taspac 2019-02-27 10:35
AAA000 svaigulys. Apie kokį kinų auto už 3 kart pigiau svaigsti? Kur tokį matei?