Tai jau rimta: „Facebook“ gresia 5 milijardų dolerių bauda  (1)

Pirmaujančiam socialiniam tinklui „Facebook“ dėl asmens duomenų konfidencialumo pažeidimų Jungtinėse Valstijose gali būti skirta 3–5 mlrd. JAV dolerių bauda.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Bendrovė dėl galimos JAV federalinės prekybos komisijos baudos suformavo 3 mlrd. JAV dolerių atidėjinius.

Dėl to „Facebook“ pelnas šių metų pirmąjį ketvirtį, palyginti su tuo pat laikotarpiu pernai, krito 51 proc. iki 2,4 mlrd. JAV dolerių. Tačiau įplaukos padidėjo 26 proc. iki 15,1 mlrd. JAV dolerių.

Bent kartą per mėnesį prie socialinio tinklo prisijungiančių naudotojų skaičius per dvylika mėnesių iki kovo pabaigos padidėjo 8 proc. iki 2,38 milijardo.

„Facebook“ skaičiavimais, JAV federalinė prekybos komisija dėl bendrovės „praktikos, susijusios su naudotojų duomenimis“, jai skirs 3–5 mlrd. JAV dolerių baudą.

„Šis klausimas vis dar nėra išspręstas ir nėra žinoma, kada tai įvyks ar kokios bus galutinio sprendimo sąlygos“, – pareiškė bendrovė.

„Facebook“ ir komisija kelis mėnesius derasi dėl baudos už tai, kad socialinis tinklas pažeidė 2011 metų susitarimą dėl privataus gyvenimo neliečiamumo.

Jeigu „Facebook“ nebūtų suformavusi atidėjinius numatomai baudai, jos ketvirčio pelnas būtų viršijęs Volstryto prognozes.

„Ketvirtis buvo sėkmingas ir mūsų verslas bei mūsų bendruomenė toliau augo“, – pareiškė Markas Zuckerbergas, „Facebook“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų.

„Toliau stengiamės sukurti socialinių tinklų ateities viziją, kurioje daugiausia dėmesio būtų skirta privatumui, ir bendradarbiaujame, spręsdami svarbius su internetu susijusius klausimus“, – pridūrė jis.

Bendrovės veiklos rezultatai rodo „spartų įplaukų ir naudotojų skaičiaus augimą“, pažymėjo tyrimų bendrovės „eMarketer“ analitikė Debra Aho Williamson.

Anot jos, nepaisant įvairių skandalų, reklamos užsakovai neatsisako bendradarbiavimo su socialiniu tinklu.

„Reklamos užsakovai privačiai gali sakyti, jog nerimauja dėl „Facebook“ problemų, susijusių su melagingomis žiniomis, kišimusi į rinkimus, privatumu ir taip toliau, tačiau savo finansinė būklė jiems rūpi labiau, o „Facebook“ šioje srityje tebėra vienas pagrindinių partnerių“, – pridūrė ekspertė.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Diena.lt
Diena.lt
(9)
(2)
(7)

Komentarai (1)