Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2019-05-09 19:09
Vistik ultracapai reikalingi high performace elektromobilaims, ane AAA000?
vardasas 2019-05-10 12:15
Kodėl žmonėms būna labai svarbi nuomonė tų žmonių kuriuos ankščiau laikė idiotais?
immortallt 2019-05-10 17:48
Čia ne nuomonė svarbu, o snukutį pavolioti
AAA000 2019-05-10 18:55
as asmeniskai manau, kad siam momentui geriausias variantas yra hybridas su 100% elektrine pavara. ir mazdaug iki 80km nuvezanciu akumuliatorium + koks nors standartizuotas istobulintas ekonomijos prasme VDV. kuris isijungia nuvaziavus 50km (prie noro aisku gali ijungt tik kai visiskai tuscia). ir manau kazkas tokio bus populiariausi modeliai. o ne gryni elektromobiliai.
pazystamas vienas turejo tesla. atsikrate ir vel kazkoki 3 litru isigijo - nes sako taip: yra viena blogybe - kur neimanoma priprast. grizti gatavas ir nusikales, numeti masina ir kaip taisykle uzmirsti ijungt kabeli - kad ikraut. ryte issiciuxini - aisku senai viska pamirses - nuvarai prie masinos, isoksti ir nori vaziuot - ir SIURPRIZAS!!! masina neikrauta ir nieko negali padaryt - ipilt juk greitai elektros negali. tenka tupet ir laukt - nes nenuvaziuosi niekur normaliai bent iki puses neikroves. visi kita ten puiku, bet va tokios smukmenos sake uzmusa bet koki entuziasma aisku kai isplis rozetes ant kiekvieno stulpo - tada sita problema jau bus menka - bet tas greit nenutiks. visgi manau pereinamas etapas bus pakankamai ilgas.
superkondai kolkas neturi jokio proverzio.
treciadieni dar teko pavazinet su lexusu, kur turi toki beveik "normalu" autopilota. sugeba pvz prisikabint prie auto priekyje. arba pagal linijas vaziuot. biski baisu ir posukiuose (vaziuojant 90km/h) uz liniju buna bent 20-30cm islenda... principe isideda jie gana normaliai ir i vdv. nu bet kaina neadekvati - masina 40-50+k€ eiles... elektromobiliuose visgi autopilotu reakcija geresne. taigi manau elektros pavara - teisingesnis variantas. vien saugumo prasme. ir tikrai ne kitaip.
o normalesniu akumu (geresnio kwh/kg, arba spartesnio ikrovimo) galim juk palaukt. dabartiniai jau neblogi - bet dar VISU vartotoju iprociu nepakeis. dar truksta...
Marius.brn 2019-05-10 19:11
Geriau tu papasakok kaip žadi skirtingais dažniais generatorius į tinklą jungti. First things first. Vis dar laukiam, o apie elektromobilius tu geriau iš vis nešnekėk.
Kas dėl pamiršto įkrovimo, tai leaf'as tiek man tiek žmonai, už pusės valandos automatiškai primena apie nekraunamą mašiną. Laiką pasirenki pats, ateina abiems žinutė. Nebent naudoji 3310, gal biški ir liūdniau tada.
AAA000 2019-05-10 19:14
kam juos jungt i tinkla? koki sh cia isvis sumalei?
as nesiruosiu gamint elektromobiliu. as juos ruosiuosi vartot. man tiesiog dabar jie per brangus, nes butu desimtmecio pirkinys. kai bus metu pirkinys - elektromobiliu specifikacijos manes isvis nebedomins deveta vdv as dabar galiu keist isvis kas 2 savaites, ir man ten isvisi nebelabai idomu ten kokios nors vdv subtilybes jei neveikia - srotan
Marius.brn 2019-05-10 19:18
Atmintis streikuoja?
AAA000 2019-05-10 19:21
ir ka tu cia tuo nori pasakyt? as tematau, kad neisikerti i dvi skirtingas diskusijas. ten tema apie elektros tinklu balansavima. rysi su elektromobiliais temato tik buhalteriai, nes jie ten kazka sudeda, kazka atima. isveda vidurki ir jiem gaunasi kazkokia skaiciavimais irodoma nesamone. kuri logiska tik buhalteriskai, bet ne technologiskai... neizvelgt tokio paprasto dalyko tegali tik kvailys... net kai paaiskini - vistiek nemato - tai ka tada siulai man daryt?
Marius.brn 2019-05-10 19:26
O aš matau, kad kažkas daug šneka, nežinodamas principinių elektrotechnikos dalykų.
Vienintelis kuris nesugebėjo paaiškinti, kam reikalingas stabilus dažnis tinkle ir kaip baterijos gali padėti tą daryti irgi (ir daro šiaip), nesugebėjai tik tu. No offense, bet stumti ant kitų pradėjai pats (šiuo atveju kažkuo tau kliūna buhalteriai, bet čia jau tavo vaikystės bėdos), tai dabar atlaikyk. Beja, su apskaita, jokios patirties neturiu, tai siūlau argumentuoti iš elektrotechnikos pusės geriau.
AAA000 2019-05-10 19:57
konkreciau prasyciau - ko as ten nezinau elektrotechnikoje ar nesugebi suformuluot? as juk nurodziau konkretu tavo nesuvokima, o ne paistau, kad tu ten kazko "aplamai" nesuvoki buhalterizmas tiesiog pasekme - metaforine logine isdava as bent jau matau, kad suvoki - kas tai yra. bet prie ko cia jis aplamai tavo komentare figuruoja kaip diskusijos objektas sioje temoje? as jo prie temos nelipdau. tik prie taves
Marius.brn 2019-05-10 20:47
Tu būtent vis dar tą patį ir darai, šaudai į visas puses, vietoj to kad atsakytum į klausimus.
Aš labai aiškiai įvardinau ko nesugebėjai atsakyti ir dar pacitavau tavo "argumentuotą" atsakymą, kuris panašiau į kažkokį emoticon'ų kasmetinį susirinkimą.
O buhalteris tavo populiariausias žodis, ne mano.
Xdmin 2019-05-10 20:56
Niekaip nesuprantu, kodel tau atrodo kad i elektromobili gali ideti geresni autopilota? Juk kompus, daviklius ir vairo stiprintuvus visi automobiliai turi, nesvarbu kas juos varo i prieki.
Xdmin 2019-05-10 20:58
As manau, kad ultracapai reikalingi visiems elektromobiliams. Ypac tiems, kurie turi nedidele baterija, bet nori jos nesudrozti per pora metu, kaip pirmos kartos Nissan Leaf.
immortallt 2019-05-11 11:05
Kokios talpos ultracap'o pagal tave reikia ir kiek jis svers? Ir svarbiausia, ką jisai tavo nuomone duos?
Xdmin 2019-05-11 13:16
Talpa ir dydis priklauso nuo automobilio svorio ir norimo pagreicio. O duos jis tai kad begejantis is vietos baterijos nebutu iskraunamos maksimalia galia. Kai bateriju daug, tai kompensuoja ju kiekis, jos visos po truputi atiduoda nergijos. Kuo bateriju maziau, tuo labiau jos visos dirba, kad pasiektu ta pati.
Tesla turbut vienintele neignoruoja sios problemos, tai pridejo daug bateriju, kad problema sumazetu. Su ultracapais greiciausiai gales deti maziau bateriju ir sumazinti automobilio kaina. Arba prides ultracapus prie turimu bateriju, automobilis pabrangs , bet igaus neuzmusamo statusa, kaip 1.9 TDI motorai.
immortallt 2019-05-11 13:49
Ar tikrai galės sumažinti automobilio kainą? Paskaičiuok kiek svorio prideda, kiek kainuoja, kiek sumažina nuvažiuojamą atstumą. Ir kokia prasmė tada daryti neva sportinį automobilį su 100km nuvažiuojamu atstumu?
Neužmušamas TDi?
Nosfis 2019-05-11 14:34
Teslos baterijos turi didelį ilgaamžiškuma ne todėl, kad jos yra didelės, bet todėl, kad jos turi aušinimo/šildymo sistemą. Mašinoms su mažesnėmis baterijomis, neapsimoka dėti aušinimo, dėl to, kad prarandamas baterijų efektyvumas su aušinimo sistema, kadangi dar reikia papildomai atiduoti energijos aušinimo sistemai. Kondensatoriai, tik duos geresnį įsibėgėjimą, bet kam miesto mašinai reikalingas 2s - 100 km įsibėgėjimas ?
bahuriux 2019-05-11 16:03
Ne vien tik dėl aušinimo, o būtent dėl to, kad baterijų daug ir jos dirba minimaliai apkrautos kiekviena iš 18650 celių asmeniškai, aišku aušinimas dar prideda ilgaamžiškumo, bet labiausiai didelis kiekis, mažos varžos, kokybiškų (panasonic?) celių. Ultracapai naudingi ne tik įsibėgėjimui, bet ir arti idealios energijos regeneracijos stabdant, prie viso to prailginant mažos baterijos tarnavimo laiką gal net iki dvigubai.
AAA000 2019-05-11 17:51
neatrodo. as jau praktikoje ta pastebejau
elektrines pavaros turi mazesnius uzdelsimus valdyme. ta prasme pigiau bus padaryt visa sistema. su vdv reikia dar visokiu tarpiniu mechanizmu. pvz pastebek ant kokiu nors centriniu uzraktu evoliucijos. buvo puikus vakuminiai variantai. faktiskai neuzmusamo veikimo. bet vistiek isplito elektriniai - nes juos lengviau integruot i valdymo sistemas nors atskirai elektrinis uzraktas kaip mazgas yra brangesnis. ten problemos visokios su patikimumu. bet kaip sistemos elementas - pigiau. nes gali sekt visa uzrakinimo procesa tiesiogiai. o su vakuminiais - ne.
ir visur elektrines pavaros plinta. visose srityse. tu manai automobilizmas cia kazkuo ypatingas? elektrineje pavaroje gali tiesiogiai stebet procesa. su vdv gali tik interpretuot daviklius, paskui juos dar apdorot skaitmeniskai ir prarandamas reakcijos laikas. kuris labai svarbus.
AAA000 2019-05-11 18:11
maisai priezasti su pasekme
ausinimas ten reikalingas nes plonaplevelines-organines celes. jei neausinsi - iskart suges. ta prasme teslos baterijos siektiek skiriasi nuo kitu gamintoju. jie padare jas sudinesnes (smarkiai). ir islose svori (geresnis kwh/kg rodiklis). taigi gali ikist daugiau kwh (is cia tie visi geri dinaminiai rodikliai). o kad greit nesugestu tas akyse svinkstantis tortelis - dirbtinai intensyviai ausina gali gi ir atomini reaktoriu isidet - skrist net galesi bet ausinimo sistema bus grandiozine.
as kaip vartotojas nemegstu problemu. man pagreiciai aisku patinka - bet jie man antraeilis dalykas. man svarbiau ilgaamziskumas. teslines - trumpaamzes. nesvarbu ka ten propaganda pucia... kito tipo celiu, kur be ausinimo (pas dauguma eektromobilio gamintoju) - ten resursas daug didesnis. be to ten sistemu stadartizacija greiciau atsiras - nes daug gamintoju. ka nors sutars manau, pasidalins islaidas ir ta Tesla palaidos
-----
as pvz nesuprantu, kaip galima aiskint, kad tesliniu celiu eile - kazkur apie 27 vienetai ar kiek ten dabar kisa (nes architektura bloku jau gal 4-5 variantus keite )- is kuriu kokios 5 visiskai nusprogsta, o kitos degraduoja chaotiskai, yra "ilgaamziskiau" uz viena cele - kuri visa eksplotacini laika atlaiko nesugedus ir tik terodo degradacija...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elonas Muskas jau kitąmet žada tokias elektromobilių baterijas, kokių pasaulis dar nematė