Štai kokia kaina pramiegojus elektromobilių revoliuciją – paaiškėjo, kad „Fiat-Chrysler“ už šią paslaugą „Tesla“ kompanijai atseikės beprotišką pinigų sumą  ()

Visai neseniai sužinojome, kad „Tesla“ ir „Fiat-Chrysler“ susitarė apjungti savo transporto priemones. Taip „Fiat-Chrysler“ siekia atitikti griežtėjantį Europos reglamentavimą dėl anglies dioksido emisijų. Ir buvo skelbiama, kad greičiausiai „Tesla“ už tokią paslaugą iš „Fiat-Chrysler“ gaus šimtus milijonų eurų. Pasirodo, kad suma bus kur kas ženklesnė.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2019-05-09 Štai kokia kaina pramiegojus elektromobilių revoliuciją – paaiškėjo, kad „Fiat-Chrysler“ už šią paslaugą „Tesla“ kompanijai atseikės beprotišką pinigų sumą  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujasis ES reguliavimas nurodo, kad iki 2021-ųjų metų vidutinis naujų automobilių išmetamų teršalų kiekis negalės viršyti 95 gramų CO2 kilometrui.

Šiuo metu standartas yra 130 gr. CO2/km ir daugeliui gamintojų tai nesukelia problemų, bet 95 gramų rodiklis yra kur kas sunkiau pasiekiamas.

Jei gamintojai nepasieks tokių rodiklių – jų laukia griežtos baudos. Tad siekdama išvengti baudų, „Fiat-Chrysler“ ir susitarė su „Tesla“, kad jų automobiliai būtų apjungti ir skaičiuojamas bendras CO2 rodiklis.

Kadangi elektromobilių CO2 rodiklis yra nulinis, tai dėl šio susitarimo „Fiat-Chrysler“ automobiliai atrodys gerokai „žalesni“ nei yra iš tikrųjų ir juos kompanija galės pardavinėti Europoje. Tačiau už tai „Fiat-Chrysler“ kompanijai, kuri labai stipriai atsilikusi elektromobilių segmente, teks gerokai atverti piniginę.

Nors iš pradžių buvo manoma, kad toks malonumas „Fiat-Chrysler“ kainuos apie 500 mln. eurų, dabar „Financial Times“ skelbia, kad „Fiat-Chrysler“ pasiruošusi „Tesla“ kompanijai sumokėti beveik 2 milijardus eurų.

„Fiat-Chrysle Automobiles teigia, kad jie elektromobilių gamintojui Tesla sumokės beveik 2 mlrd. eurų, kad įgyvendintų naujus, griežtus išmetamųjų teršalų kiekių rodiklius. Taip pat pranešama, kad Fiat-Chrysler kompanijos pelnas per pirmajį šių metų ketvirtį krito 29 proc.“

Kitais metais „Fiat-Chrysler“ labai reikės „Tesla“ pagalbos, kad atitiktų griežtus emisijų reikalavimus, tačiau „Fiat-Chrysler“ planuoja 2021-aisiais jau turėti savo elektromobilių. Tikimasi, kad tai leis sumažinti priklausomybę nuo „Tesla“ kompanijos, o „visiškai nepriklausomi Fiat-Chrysler ketina tapti 2022-aisiais.“

Akivaizdu, jog „Fiat-Chrysler“ pramiegojo įsibėgėjančią elektromobilių revoliuciją ir dabar už tai turi stipriai susimokėti. O „Tesla“ kompanijai du papildomi milijardai eurų tikrai pravers įgyvendinant kitus projektus ir rinkai pasiūlant naujų, dar geresnių ir tikėtina, kad pigesnių elektromobilių.

Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(51)
(3)
(48)

Komentarai ()