Sportiniai BMW automobiliai gaus naują įdomią technologiją - vairuotojai tiesiog kelyje reguliuos stabdžius  ()

Sportiniam automobiliui reikia kiek įmanoma mažesnio svorio, galingesnio variklio ir stiprių stabdžių. Naujo M8 vairuotojai dar galės pasidžiaugti ir prabanga, patogumu ir išskirtine išvaizda. Tačiau viena technologija iš tikrųjų stebina - vairuotojai galės net nesustoję pasireguliuoti stabdžius.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Daugybė automobilių turi skirtingus režimus, kurie keičia dinamines savybes. Iš tiesų, skirtumas gali būti pakankamai dramatiškas - komforto režimą pakeitus sportiniu girdimas stipresnis variklio gausmas, pagyvėja vairas, sustandėja važiuoklė, variklis ima greičiau reaguoti į akceleratoriaus pedalo judesius.

BMW taps vienu iš pirmųjų gamintojų, kurie taip pat leis pagal savo skonį ir poreikius sureguliuoti stabdžių pedalo veikimą. Tie, kuries nori sportiškesnio vairavimo patirties, pasirinks kietesnį stabdžių pedalo nustatymą. O tie, kuriems reikia daugiau komforto, galės sumažinti stabdžių pedalui reikalingą jėgą.

Naujoji stabdžių sistema, nepaisant jos išmanumo, yra 2 kg lengvesnė nei senoji. Dar geriau tai, kad stabdžių aktyvavimo, stiprintuvo ir kontrolės funkcijos sutilps viename kompaktiškame modulyje. BMW teigia, kad naujasis stabdžių stiprintuvas neturi vakuumo sistemos, todėl yra kur kas efektyvesnis.

Naujoji elektroninė sistema sukurs unikalų pedalo pojūtį, kurio nepakeis šylantys stabdžių diskai, šonu slystantis automobilis ar slidus kelio paviršius. Technologija veiks tiek su įprastais standartiniais BMW M divizijos stabdžiais, tiek su anglies keramikos stabdžių diskais.

Visa tai, žinoma, yra gerai. Vairuotojas su automobiliu bendrauja tik keliuose sąlyčio taškuose ir pedalai yra vienas iš jų. Tačiau kai kuriems vairuotojams ši sistema tikrai nepatiks. Entuziastai nori žinoti, kada ima kaisti jų automobilio stabdžių diskai ar kada stabdymo metu priekinė ašis balansuoja ant sukibimo ribos. Elektroniniai vairo stiprintuvai buvo kritikuojami būtent dėl tos pačios priežasties - jie atima dalį vairo pojūčio, todėl vairuotojas gauna mažiau informacijos apie kelio paviršių ir automobilio santykį su juo.

Kad ir kokia bus vairuotojų reakcija, tai yra įdomi technologija. Ir nemažai žmonių džiaugsis galėdami pagal savo skonį ir poreikius sureguliuoti stabdžius.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(3)
(2)
(1)

Komentarai ()