Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2019-09-29 18:33
automobilius zmones keicia kas mazdaug 5 metai. ir cia niekas dar neprisotinta. va praeis 5 metu ciklas ir suskaiciuok duomenis. ir dar palaukt reikia kol ten kokiu ww elektromobiliu panasiam segmente toki cikla surinks. irgi duomenis surinkt. ir as manau vien ww maziausiai 10 kartu tas teslu model 3 padarys kiekiais tu cia ziuri, kol tiesiog nieko nera. nes kitaicai neileidziami de per aukstu reikalavimu. vieninteles teslos tuos reikalavimus islauze iki ES lygio, o daugiau tera tik bwm i3 ir leafai. nera tiesiog su kuo lygint. o kad ten kazkas "dideja", cia isvis net nesvarbu. svarbu rinkos prisotinimas. as manau bus isvisi tu teslu model 3 stumimas i lauzus kad paimt koki ww elektromobili. ww tikrai nedarys nesamoniu su akumais ar kazkokiu nestandartizuotu meslu - tipo ikrova specifine, softo nepalaikymas, aptarnavimo issikalinejimai ir pan.
Xdmin 2019-09-29 19:08
Bet mane labiausiai dominantis klausimas taip ir liko neatsakytas: kodel tokiam hibridui netinka svino akumai?
immortallt 2019-09-30 23:48
Suskaičiuok svorius. Ličio jonų akumuliatorius 4x lengvesnis. Tai jei ličio akumas 100kg, tai švino turėsi 400 kg. Ličio akumai daug jautresni, ir jei atmintis neapgauna, jie mažesnę galią vienu metu gali atiduoti/priimti, nei ličio jonai. All in all, kad atitikti tokią pat galią hibridui, tau dar greičiausiai ir didiesnės talpos akumuliatoriaus reikės - automobilis svers ženkliai daugiau, kas ir suvalgys visą hibridinės pavaros naudą.
Xdmin 2019-10-01 19:32
Teisingai, svoris visgi labai ne svino akumu puseje.
Pagooglines suradau atsakyma:
NiMH baterijos nuo svininiu atsilieka tik kaina, visais kitais parametrais lenkia, todel ir naudoja jas o ne svino.
Pvz, 2 kartos Toyota Prius:
baterijos svoris ~45kg, maksimali iskrova 30kW. Norint tiek pat energijos isgauti is svino baterijos, ji svertu 70kg, ir greiciausiai ne itin gerai laikytu tokias apkrovas.
immortallt 2019-10-01 23:31
Xdmin, jei atmintis neapgauna, tai pasiekti 30kW galia švino akumų reikės gerokai daugiau lyginant ir su NiMH.
AAA000 2019-10-02 00:08
o kas tau sake, kad netinka? ar cia pats sugalvojai?
----------
nenaudoja tiesiog nes nepatikimas komponentas. ir taip jau akuma tenka keitinet kelis kart per automobilio eksplotacijos laika. niekam nepatinka komponentai - kur nustimpa ne pagal grafika. keblu parduot toki. ta prasme vartotojai debilisku salygu is gamintoju issireikalavo visokiu - tipo pvz visokios ten metines garantijos ir pan. labai daug inovaciju del to netenka zmonija. del to ir "netinka"
o siaip tai tinka. versle naudojama. privatininkams - ne.
netinka - nes cia buhalterine neatitikimo problema. per daug visokiu viesu "reguliuotoju" koks turi but auto ir kaip jis turi vaziuot.
P.S. - i buhalterio kliedesius apie svori situ aspektu nekreipk demesio
Xdmin 2019-10-02 19:01
Teoriskai tai 4-5 rimti masininiai akumuliatoriai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
10 įdomiausių faktų apie elektromobilius: beveik 200 metų istorija, kas buvo pagrindinis konkurentas ir kaip koją kišo naftos pramonė