Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
T 2019-10-09 09:14
Man įdomu, jei atsisakysim dyzelį naudojančių automobilių, kur tas dyzelis bus naudojamas? Jug dyzelis viena iš naftos perdibimo produkto dalis.
Benediktas 2019-10-09 09:54
Įdomus klausimas. Suprantantys technologiją gal galėtų atsakyti. Aišku, jei transporto pramone pereis ant elektros, gaminamos is atsinaujinanciu istekliu arba atomines, tai ir pacios naftos zymiai maziau reikes isgauti. Gal supils atgal į isnaudotus grežinius
Vytax 2019-10-09 10:23
Niekas net neplanuoja atsisakyti dyzelio. Dyzelis šiaip naudojamas visam sunkiajame transporte įskaitant sunkvežimius, traktorius, traukinius, laivus ir pan. Ir čia kol kas rimtų pakaitalų nėra, artimiausia alternatyva suskystintos gamtinės dujos.
Paprastas_zmogus 2019-10-09 10:39
"Mes sumažinome dyzelių taršą 80%" - pasakė kompanija, įsivėlusi į milžinišką skandalą dėl dyzelio taršos kiekio falsifikavimo... Man kyla kažkoks nepaaiškinamas noras abejoti jų žodžiais. Nežinau kodėl... Neįsivaizduoju...
kukulis4 2019-10-09 10:42
Bet kokiu atveju, vdv dar kuri laika tikrai gyvuos. Ar jis bus varomas dyzeliu, ar benzinu ar vandeniliu ar iprastomis dujomis, priklausys nuo to, ka ir uz kokia kaina sugebes pasiulyt gamintojai. Dyzeiu varomas vdv turi dideli pranasuma del savo ekonomijos ir dinamikos, ir vartotojai to tikrai nepamirs, jeigu tik bus finansiskai naudinga.
Lukasfragas 2019-10-09 12:04
pagalvokit, koks dabar būtų electro car išsivystymas, jei jie būtų tobulinę tai 100 metų.
O jie blet tobulina tai, kas neturėtų egzistuoti... durneliai
Lukasfragas 2019-10-09 12:14
Visos technologijos kurios neegzistuos po 100 metų, turėtų nebeegzistuoti jau šiandien.
Joks vidaus degimo variklis neegzistuos po 100. Joks.
HardAxe 2019-10-09 13:18
čia pažiūrėjus retrospektyviai 150 metų atgal reikėjo pradėti pjauti arklius, nes atsidarinėjo automobiliai?
Arba griauti garo variklius?
Vytax 2019-10-09 14:09
Yra toks posakis: „Ateis laikas, bus ir vaikas.“
manas 2019-10-09 14:25
Vandenilinis tai ne VDV ten viskas kaip elektromobilyje.
amas 2019-10-09 15:55
Valdenilio nėr ir nebus. Net teoriškai negali pasiteisint. Saugumas ir kitas š. Net lpg retas daigtas pasaulyje, o čia dar tokią nesąmonę kaip vandenilis.
O elektrinio nėra ką tobulint, varikliai tobuli iki begalybės. Problema geros baterijos, kurios neegzizstavo prieš 100 metų, dabar ir nekažką, tai ir viskas.
House_of_gold 2019-10-09 17:11
Taip, elektriniai varikliai yra puikūs, bet vat niekaip nėra proveržio baterijų srityje. Ličio jonų baterijas reiktų keist į kažką kito, tačiau visi metalai jau išbandyti turbūt, vienintelė išeitis - sukurti kažkokį tai pakaitalą, kuris gebėtų talpinti žymiai daugiau elektros energijos ir kad kraunant greitai iki 100% batarkė nesusigadintų, tada būtų utopija...
Xdmin 2019-10-09 19:23
Bateriju yra, tik ju kaina netenkina dabartiniams automobiliams.
Utopija butu, jei zmones pradetu transporto priemones adekvacias rinktis. Arba valdzia parinktu uz juos (pvz Japonija, kurios gyventojai irgi itin vertino prabangius automobilius vien del statuso, kol neivede dideliu mokesciu jiems, ir palaipsniui dauguma gyventoju pagijo).
Jei is savo prabangiu sedanu persestume i Renault Twizy arba bent jau Kei tipo masinas, tai dabartiniu bateriju tenkintu ir kaina ir ilgaamziskumas.
Utopija, tai mieste vazineti su itin mazais masiniukais, mazais greiciais (iki 50km/h), tuomet ir saugumo sistemu dideles dalies nebereikia (automobiliai itin atpinga, krenta ju svoris, pagereja visos kitos imanomos savybes), o uzmiestyje su kitu transportu.
Kyborg 2019-10-09 19:34
Elektromobilio svarbiausi komponentai akumuliatorius ir elektros varikliai. Ir šie komponentai visus tuos 100 metų buvo tobulinami, tad elektromobiliai būtų ne ką pažangesni. Minimalus elektromobilių naudojimas nebūtų turėjęs jokios apčiuopiamos reikšmės šių komponentų tobulinimui.
O dėl durnelių, tai net tyrimais įrodyta, kad didžiausiais visažiniais jaučiasi ir linkę nuvertint kitų nuomonę būtent durneliai...
AAA000 2019-10-09 20:50
po 100 metu gali ir nebebut. bus gal klonai, ar kokie mutantai
AAA000 2019-10-09 20:58
mieste isvis neturetu but vazinejama jokiais individualiais automobiliais. net ir elektromobiliais. jie visi turetu but palikti priemiesciuose. turetu but isvystyta kokia nors judejimo infrastruktura kaip metro, liftu sistemos ir pan. ir tik visiskai saugios asmenines judejimo priemones pestiesiems - ne daugiau kokiu lengvu elektros mopedu ir elektriniu transporto vezimeliu.
aplamai cia miesto gyventojai turetu dotuot mokesciais, kad uzmiescio transposto sistemos egzistuotu ir jie galetu keliaut pigiai. statyt mieste visokia infrastruktuta - tipo keliaaukscius viadukus automobilias - cia yra visiska nesamone. o i uzmiescio transporta net balso teises neturetu turet miestu gyventojai, koks jis turetu but.
bahuriux 2019-10-09 22:00
Pvz Paryžių išvažnėsi skersai išilgai 5 kartus greičiau su metro, nei su savo auto vieną kartą ir 5 kart pigiau, bet vistiek jie gūdasi kaip pamišėliai (tarpų tarp auto mažiau nei pačių auto ilgio) ir lamdo buferius parkuojantis, tokia žmonių psichologija.
immortallt 2019-10-09 22:50
Baterijos pinga devynmyliais žingsniais. Iš esmės spartesniam elektromobilių pigimui iki VDV kainos trukdo tik vienas - nespėja plėsti baterijų gamybos. Jei elektromobilio, kuris nuvažiuoja realiai 400km vienu važiavimu kaina bus lygi VDV, kiek iš jūsų rinksis VDV, nes kartą per 10 metų važiuosite daugiau nei 400km be sustojimo?
HardAxe 2019-10-09 23:23
Kai tu gyveni vilniuj, tai gal ir patogu būtų. O man mažam kaime nevažiuos autobusas kas 15min, arba dviratį tektų minti arba laiką idealiai derintis.
Tada kelionė iš 15min mašina iki darbo užtruktų 30-40min, ir būtų tas pats šūdas ar mažam kaime gyventi ar didmiestyje. Tiksiau Vilniuj beveik niekad daugiau 10min iki darbo neidavau...
AAA000 2019-10-10 00:06
taigi tame ir reikalas. kaime turi vazinet dzipais. be jokiu suvarzymu. nes kaime jie niekam nekliudo. nes mazas tankumas. neaktuali tarsa. o vaziuot juk BUTINA visiems. o mieste juos reikia uzdraust - nes mieste aktualiau saugumas ir tarsa. ir ten yra judejimo alternatyva. sprendimas mieste ir kaime turi SKIRTIS, nes salygos skiriasi. kas imanoma mieste - neimanoma pasiekt kaime. bet juk kaime ir nebutina ribot. o pas mus deda apynasri, ir vis bando det visuotini sprendima ir taip susika viska. reikia problemas sprest pagal esamas salygas. o ne apribojimus be proto didint. tuoj kalejimu ir policine valstybe tapsim ir dar milijonas isbegs. del tokio visuotinio debilizmo.
mane tai piktina, kai i miestus prikisa milijardu bereikalingiems viadukams, kad dar labiau sugrust auto ir padaryt dirbtinius kamscius. o paskui deda rinkliavas ant kaimu paskutiniu bevaziuojanciu lauzu - nes matai dar reikia keliu viaduku. dar reikia keliu tvoru. ir "ismanesniu" sviesoforu, kad dar labiau miestai uzsikistu... o kaimus tuoj net nuo dviraciu nulaipins - nes matai kelkrascius reikia siaurint "pagal miesto standarta". ir dar visa sita nesamone pavadina ekologijos didinimu...
deja didint pravazuma reikia butent kaimuose ir statyt apvaziavimus apie gyvenvietes. tas daug nekainuoja. o miestus reikia tvert ir det slagbaumus. issodint reikia butent miestiecius is auto. o daro atvirksciai. kaimiecius issodina, o miestiecius sukisineja i auto ir taip atseit co2 dar mazina kazkokiu ufonautisku budu, nes atseit atskris is kazkur del to Lietuvon "ekologiskesniu" auto parkas... taigi vazines tuo paciu tersianciu sudu... kad ten 10 procentu ww pamazino kazkoki VDV ismetima iki naujos "normos" - tas nieko nelemia Lietuvoje...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Įspūdingas proveržis: „Volkswagen“ dyzeliniuose automobiliuose azoto oksidų taršą sumažino net 80%