„Opel“ įsijungia į žaidimą – jau pradės gaminti pirmąjį, pigųjį miesto elektromobilį „Corsa-e“ ir atskleidžia ambicinguosius „Blitz“ strategijos tikslus (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

miiinnde 2019-10-10 13:41
'Tai bus pirmasis, visiškai elektra varomas Opel automobilis' Tai pala, Opel Ampera-E? Tarp kitko ir geresiais parametrais seimyninis automobiliukas- kodel jis nepaejo?
Mis Lietuva 2019-10-10 14:09
Ampera buvo gaminama Amerikoje ir išvis ten tiesiog Chevrolet su Opel ženkliuku. Dabar bus ale europietiškas, bet vistiek manau vėl ne opelis bus, o šįkart koks Peugeot 208 su Opel ženklu
AAA000 2019-10-10 16:50
o, gera naujiena. pagaliau bus ir greit surudyyjantis elektromobilis
Berserkas 2019-10-10 18:59
Dar kaip tik Opel'io ženkliukas tinka elektromobiliams.
AAA000 2019-10-10 19:06
turi minty, kai surudyja korpusas - garantuotai nutrenks savininka? zaibas korpuse
Mis Lietuva 2019-10-11 06:24
Elektromibiliuose nėra įprasto akumuliatoriaus, kur būna pažymėta +/-, tai šiame opelyje lieka vienas pliusas - ant vaistinėlės.
cave_dweller 2019-10-11 07:18
Panašu, kad užstrigote 90-tuosiuose Dabar jei pamatysi surūdijusį automobilį gatvėje tai garantuotai bus kažkas iš VW grupės
Arunas1948 2019-10-11 09:09
Dabar automobilius gamina 5 metams, nespeja surudyti, dabar nieko neapsimoka remontuoti, pasibaige garantinis gali mest lauk.
HardAxe 2019-10-11 09:59
Amen. Amžina tiesa. Mirė drakonas, tegyvuoja drakonas. Šitą girdžiu nuo kokių 2005. Seniau tiesiog buvau per mažas, tai nesidomėjau. Senos auto buvo geros, naujų neapsimokėjo remontuot. Ieškok tos senesnių metų, nes tas naujas modelis tai jau šūdas... ir t.t. O kodėl nebeapsimoka? * garažinis neturi įgūdžių remontuot naują mašiną; * šrotuose mažai detalių; o tos kurios yra - brangios; * kai išgirsti kiek kainavo garantinio/pogarantinio automobilio remontas autorizuotam servise originaliom dalim, atrodo, kad kaina kosminė. Bet čia lyginamas pirštas su...
Ar_as? 2019-10-11 10:14
... o prie ruso buvo geriau, nes tada dar stovėjo... a) senesnių nei 5 metai automobilių jau net ir Lietuvoje nelabai kas nori b) perdirbimo technologijos yra stipriai pažengę ir juda tolyn, todėl skirtingai nei įsivaizduoja kolūkio traktorininkai, automobilis nuvažiavęs savo kelią nėra išmetamas ir netampa šiukšle c) technologijos ir poreikiai (visko: saugumo, taršos, komunikacijos, navigacijos, AI, audio, komforto, driver assist...) juda taip greitai, kad automobilis, ypač ekonominės klasės po 5-8 metų yra absolete, kas veda į a) d) ilgaamžio daikto pagaminimo sanaudos (iš to - kaina) ir kartu ekologinis krūvis yra gerokai didesnis nei trumpaamžio e) kadangi a), b) ir c), tai daryti d) daryti gali tik visiškas pusgalvis. Ir tas galioja ne tik auto, bet ir visiem "vat Nokia tai gamino, mano 3310 dar veikią", tačiau kažkodėl tos Nokia nenaudojantiems...
Arunas1948 2019-10-11 11:48
Pusbrolis nusipirko nauja dzipa Nisan, pravaziavus 10 tukstanciu sugedo purkstukas, autorinis servizas pasake kainuos tukstantis euru, pusbrolis techniskas zmogus purkstuka srote nusipirko uz 70 euru pats pasikeite ir tvarkoj o kiti moka ir ka daryti kuris uzdirba tik tukstanti euru.
punktyras 2019-10-11 13:32
Nepirkti tokio automobilio, kurio negali sau leisti tinkamai prižiūrėti ir remontuoti?
Ar_as? 2019-10-11 13:46
Čia kur reikia pirkti "nauja dzipa Nisan", kad "pravaziavus 10 tukstanciu" garantinis aptarnavimas negaliotų? Ar čia lietuviškai naujas, 8-12 metų naujumo?
Siguas 2019-10-11 20:14
[quote="Arunas1948"]Pusbrolis nusipirko nauja dzipa Nisan, pravaziavus 10 tukstanciu sugedo purkstukas, autorinis servizas pasake kainuos tukstantis euru, pusbrolis techniskas zmogus purkstuka srote nusipirko uz 70 euru pats pasikeite ir tvarkoj o kiti moka ir ka daryti kuris uzdirba tik tukstanti euru.[/qu O kur garantija? Nebuna taip, kad pirko nauja dzipa ir negaliotu garantija. Pats pirkau nauja Nissan. Garantija pilna ir net pakaitini automobili duotu jei sugestu. Deja jokiu problemu jau 3m.
immortallt 2019-10-11 21:28
Taip taip, buitinė technika 5 metų nelaiko. Va pas mane jau 12 metų ekonominės klasės tik dabar pradėjo šaldytuvas byrėti ir skalbiankės, per viršų atidaromos, dangčio spyruoklė nulūžo. Mano su žmona šeimose 4 automobiliai, kurių amžius tarp 5 ir 12 metų. Visi kuo puikiausiai važiuoja su minimaliai gedimų, tokie kaip amortizatorius trūkęs ar kažkas kitas susidėvėjęs. O šiaip elektromobiliams dar mažiau yra kur gesti, ir juose elektronikos daug mažiau nei VDV.
AAA000 2019-10-11 22:02
vel kazkokie buhalteriniai pezalai... as tau galiu isaiskint, nes matau nesupranti kas yra automobilio gedimas placiaja prasme. eiliniam vartotojui tai yra sugaistas laikas susijes su automobiliu. jei elektromobili reikia ikraudinet visa nakti - tai yra sugaistas laikas. ir tai yra gedimas - nes negali normaliai naudotis. faktiskai viena vdv automobi su pora papildomo kuro bakeliu gedimu poziuriu atstoja nebent tik du elektromobiliai su priekaba. ir kai tu viena elektromobili tampaisi isikroves priekaboje - vazinedamas tuo metu su kitu. nes nenumatyta bent jau rezervinio akumo. o ir kablys elektromobiliuose kazkoks retas variantas... kas irgi vartotojui yra is esmes gedimas. nes su elektromobiliu norint issinuomot priekaba - dar reiktu ir kabli organizuotis... vdv auto as galiu palikt sakykim garaze ir pats isvaryt sakykim 5 metams uzsienin ar i kalejima. grizes as ji manau be problemu uzkursiu 2-3 minuciu begyje ir vaziuosiu. garantuoji, kad sugebesi ta padaryt su elektromobiliu? ir panasu tu dar isvis neturi nei elektromobilio, nei eksplotacines patirties su jais. nors pas tave 4 auto valkiojasi kaip suprantu siam momentui tai isvis juokinga net skaityt elektromobiliu rozines fantazijas... ten problemu dafiga. didziausia is ju - teks radikaliai keist iprocius... pvz labai intensyviai dometis kur Lietuvoje rozetes sumontuotos....
assa 2019-10-12 00:59
dėl gedimo plačiąja prasme- visiškai pritariu- bet koks auto remontas=gaištamas asmeninis laikas, todėl imho nauja dacia geriau(asmeniškai pasirinktas Renault), nei senas bmw dėl elektomobilio ikrovinejimo nakti- cmon,ar tu tikrai nakties metu kažka produktyvaus veiki? aš tai miegu BET.. kaip antras šeimos automobilis- pradedu intensyviai svarstyt šia linkme(nors buvo pagaravimų vos ne iki sportinių auto- visgi praktiškumas nugali - mano logika tokia (laukiu kritikos jei ką)- tuoj turėsiu namus su garažu, kur gali pasijungti auto į rozete. Kelis kart minimum į savaitę turiu prasukti per dieną ~80 km, kitom dienom po 20-30 km. Norėčiau elektirinio auto...ar bent hibrido su range ~60 km. Nors turbūt laukiu kol Dacia už 16k pasiūlys elektromobilį:DD
R35P3CT 2019-10-12 02:51
ASSA - Tu čia rimtai ? ir kuom gi geriau naujas kibiras (dacia ir panašiai) už sena BMW ? visom prasmėm senas BMW(ar MB, ar tas pats audi) lenks visokias dacias tiek komforto įranga, saugumo įranga, jau net nekalbu apie stabilumą ant kelio ir t.t. Galvoji NAUJOS dacios negenda ? pilni autorizuoti servisai tu daciju, beje kaip be būtu keista, nes tokiose auto mažai kam yra gesti, nes ten paprasčiausios plikos mašinos. Taip viena pliusą turėsi kol yra garantija tai taisymas bus nemokamas. Naujausia dacia surenka vos 3 žvaigždutes euroncap, sorry, bet tokioje auto tikrai nesinori važinėti ypač ilgus atstumus nors ir nauja. Geriau pataupyk Opeliukui arba toyotai, nei daciai.
AAA000 2019-10-12 03:51
nu tavo pasirinkimu ir prioritetu logika kur cia isdestei man atrodo puiki - jei ka logiska sistema kazkokia bent yra kaip vertetu gyvent. nes cia komentuoja kruvos mankurtiniu buhalteriu isvis be jokios logikos kad ten metaisi tarp pasirinkimu - cia irgi labai normalu. tiesiog jei yra keli pasirinkimai/norai/isivaizdavimai/svajones - galima tiesiog pamegint parinkt kitu patirtis - kas jau isleido tam pinigus. ir ka mazdaug gavo rezultate. tada geriau matosi - noresi tu to ar ne bent as taip darau. nes irgi visko ko noriu neiperku kas liecia auto, as manau kad elektromobiliai tikrai ateitis, bet ne del kazkokiu sportiniu parametru, o del naujo komforto lygio. su elektros pavarom komforta isgaut daug pigiau ir tuo gales naudotis dauguma visuomenes. ta prasme ipirksim visi masiskai autopilotus, supaprastinta auto valdyma, ir atkris daug vargo vairuot. na dar ten kazkiek ekologiskiau bereikalingai sutankintuose miestuose bus - bet cia neesminis dalykas pagal mane, ka duos elektromobilizmas. bet siam momentui gryni elektromobiliai net nesugeba uztikrint dabartinio lygio ka uztikrina vdv. kazkoki minimuma jau spaudzia - bet tai ir viskas. as iprates automobili apkraut intensyviau ir man asmeninio judejimo veikla labai reikalinga. ir negaliu net virskint visokiu idiotu - kur bando kraut visuomenei apribojimus sitoje vietoje, kaip pvz su "naujais" mokesciais dabartiniais ir pan -------- siaip draugelis jau naudoja kaip tu galvoji. turi ikrovos taska garaze. pats padejau sumontuot galiu pasakyt iki darbo ir iki parduotuviu vazinet elektromobilis tikrai tinka cia neprasausi. visi ten pas ji patenkinti. bet jei reikia islist toliau - vargas nerealus... vien tas ijunginejimas i rozete uzknisa. kolkas labai riboto panaudojimo masina. bet jei turi salygas turet kelias masinas ir tau vazinet yra butinybe(ne maziau triju) - tada verta mazdaug trecia masina jau rinktis elektromobili. pagal tokia logika - viena msina vdv pareikiui judet. antra masina poreikiui judet - jei uzsilenkia pirma. ir trecia - elektromobilis - komfortui pakelt. jei krausi tik butent garaze - be streso savo komfortui o kai isplis viesos rozetes - tada galbut bus verta hybrida imt vieton antro vdv. as taip galvoju. jei treciai masinai vietos nera - naudoji toliau du vdv. nes nera pasirinkimo kolkas.... ---- kas liecia dacia - tik dabar suzinojau kad jie lengvus auto gamina mano aplinkoj ww/fordai/bmw/mersai/audi/nisan/hyundai/seat/volvo/. ir vienas kitas opel/saab/honda/lexus . yra dar renuskininkas ir citroenus kur megsta - tai nekomentuosiu - nenoriu ju izeidinet
Xdmin 2019-10-12 09:42
Garazuose buna aukstesne temperatura nei lauke, todel nutirpsta visi sniegai su druska, taip pat vejo nebuvimas neleidzia automobiliui greitai nudziuti, tai ziema druskos automobili daug greiciau suvalgo, todel praktiskiau laikyti ne garaze, o pavesineje.