„Opel“ įsijungia į žaidimą – jau pradės gaminti pirmąjį, pigųjį miesto elektromobilį „Corsa-e“ ir atskleidžia ambicinguosius „Blitz“ strategijos tikslus (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2019-10-12 11:42
Vat ir išlenda lietuvių mentalitetas - senas BMW geriau nei naujas ekonominės klasės. Tikiuosi katalizatoriai ir filtrai neišplauti, nedūmija ir taisai ne iš vogtų dalių.
Arunas1948 2019-10-12 12:06
Mentalitete, lietuvis zino kad senas pasatas imdavo 4 litrus ne mieste naujas pasatas 6 litrus, kuris kytresnis.
Xdmin 2019-10-12 15:26
Naujas Passatas yra prabangi masina, tai nebe tas kibiras kur buvo seniau. Senas Passatas neturejo kondicionieriaus, nei sukibimo kontroles, net ABS nevisi turejo, langai atsidarydavo rankeneliu pagalba, oro pagalve 1, ir jo dydis kaip dabartinio Golfo, tai jam padedavo sutaupyti daug kuro.
assa 2019-10-12 16:34
Dacia paėmiau tik kaip pavyzdį, apibrėžianti visus, kaip tu vadini,kibirus:) Pats asmeniškai Dacios nesirinkčiau, bet naujo BMW ar MB dar neįperku, tai tenka imti kažka iš tai vadinamų kibirų Na dėl komforto-nesiginčiju,10 metų E,ar S klasės tikrai bus labiau komfortiškas,bet man tikrai užtenka komforto kurį suteikia taip vadinamas kibiras,kažkaip idomus žmonių įsivaizdavimas (ir ne pirmą kart susiduriu),kad jei ne BMW,MB ar Audi- tai ten ratai tiesiai prie kėbulo privirinti, ir dugne skylės yra-viskas padaryta,kad būtų nepatogiau tik:D be to su kibiru negaunu kitų, senokų automobilių privalumų -kaip pastovūs vizitai į servizus(nes tie servizai,kur kainos normalios, ne viską moka taisyti, tai tenka vienoj vietoj elektrą tvarkyt, kitam važiuoklę ir t.t.), blaškymasis po šrotus (nes naujų detalių kainos kosmosas), ir tas nepakartojamas jausmas- kai tau reik kažkur varyt, o pyst ir nevažiuoja Vnž, turėjau ne vieną seną auto, dabar turiu naują, sekančios jei finansai tik leis-visos bus naujos. Dar dėl saugumo- kiek manai žvaigždžių gautų senas bmw padarius jam testą šiuo momentu?
assa 2019-10-12 16:48
kodėl sakai, kad elektinis tik nebent trečias? Kuo negerai 1 vdv, kuris naudojamas šeimos poreikiams, ilgoms kelionėms, o antras elektrinis, kuriuo realiai vienas važinėčiau, ir palyginti mažai nuo taško A iki B (ir daugiau/mažiau px ten kažkokie labai komfortai). P.S. pagal tavo aplinką-nissan ok, bet Reno nlb? Jie ten gana stipriai artimi genetiškai kiek žinau tas pats galioja opel/citroen lyg?
Arunas1948 2019-10-12 17:08
kokia naujiena pasakei kad pirksi tik nauja auto, as dar suvirindavau auto is gabalu, dabar sparna sulenkta nelabai apsimoka remontuoti o dabartines auto daromos kad tik atlaikytu garantini, dar ir to neatlaiko. Atsimenu nusipirkom Honda Civik 1990 m tai pravazinejom desimt metu tik tepala pakeisdami, pabandyk dabar tureti toki malonuma.
R35P3CT 2019-10-12 18:28
Turiu ir apynaujį Opelį ir seną BMW 2001 metų kurį pirkau prieš 10 metų abu benzinai. Nei pas viena nėra išpjauti katalizai, tepalai su visais filtrais keičiami kas met, detales perku naujas - turiu galimybė prieiti prie tiekėjų, tepalus perku arba originalius BMW arba liqui moly. Žinoma jei tektu keisti kokį reduktoriu tai pirkčiau dėvėta(žinok šiais laikais automobilius ardo atvežtus daužtus iš aukcionų - jau ne kalhozo laikai, kad voktas detalęs pardavinėtu. Užsienyje tokia pati praktika Discovery gali prisižiūrėti daugybe laidų apie auto kuriuos taiso ar restauruoja ypač Amerikoje tai negaudami daliu perka iš šroto). Jei tau p... ir neatlikinėsi laiku remontus mašinai tai ir nauja greitai sudroši. Taip geriau tvarkingas senas BMW nei nauja Dacia, vietoje Dacios tikrai yra kur kas geresnių variantu iš ekonominės pusės jei nori naujos, bet neturi tiek daug pinigų aukštesnei klasėje. Pvz toyota corola puiki mašinytė nuo a iki b važinėti, turiu draugą kuris pirko iš salono ir viskas gerai, tiesa jau sėdynę keitė nes pradėjo irti, bet servisas nauja įdėjo. Dar kas nors ? Beje užsienį galingose auto su turbinom (dažniausiai kelių metų auto senumo) populiaru dėti downpipe (google gali pasižiūrėti jei pirmą kartą girdi) vietoje katalizu nors ir nėra legalu, bet ten mėgsta tokius dalykus - UK, USA, Japonijoje ir panašiai.
R35P3CT 2019-10-12 19:05
Žinok ir su naujomis auto dažni vizitai į servisą taip pat gali būti (žinoma autorizuotame ir dažniausiai niekas nekainuos), bet laiką gaiši. 2009 metų BMW tikrai daugiau surinktu žvaigdučių nei nauja Dacia. Pas tokių metų BMW(ar panašaus kalibro auto) yra daug visokių saugumo "pribumbasų" - šonines, galinės vaizdo kameros, BMW assistentas, ACC asistentas, įspėjimas rikiuojantis į kitą eismo juostą, adaptyvus žibintai, Pagalvęs iš visų pusiu ir kojoms, smugio sugertis tikrai geresnė. Beje kalbant apie dar senesnį net pas mano 2001 bmw yra 8 pagalvės ir visos savo vietoje, ratų antipraslidimas, bei šoninis antripraslidimas yra. Pats automobilio stovėjimas ant kelio jau nepalyginti geresnis nei ekonominių klasių auto. Jei perki ekonominės klasės auto tai tikrai geriau nusipirkti kokį opeliuka nei dacia. Labai netikėtas dalykas yra pvz naujausias Toyota rav4 neišlaikė briedžio testo - https://www.youtube.com/watch?v=VtQ24W_lamY šiaip visai man patinka toyotos, bet čia tai tikrai apgailėtina - BMW X5 senas E53 2002 metų be problemų išlaiko testą.
R35P3CT 2019-10-12 19:21
Groupe PSA iš General Motors nupirko akcijas tai gaunasi, kad jo Opelis priklauso PSA - Peugeot, Citroen grupei
Vytax 2019-10-12 20:08
Tai labai tikėtinas dalykas, nes Hilux'ai ir Rav4 yra labai aukštos mašinos. O aukštos todėl, kad su jomis važinėja visokie ūkininkai ir miškininkai. Bus žemesnės, tai jie važiuodami pakibs kur nors miške ant kelmo, ar laukė įkritę į provėžą. Tad nelygink BMW su Toyota. Tai skirtingų klasių mašinos. Jei jau reikia su kažkuo lyginti, tai lygink su Lexus ar Mercedes-Benz.
R35P3CT 2019-10-12 20:28
Tai jei visa peržiūrėjai video tai turėjai pamatyti tos pačios klasės automobilius - Kia bei nissan'a. Rav 4 LABAI aukšta mašina ? gal nematei tikrai aukštų mašinų. Tarkime Mercedes-Benz Clase X atitinka Hilux'a. Mersas kur kas geriau pravažiavo ir praėjo testą. Gerai nekalbam apie BMW ar MB. Bet prašau nissan Qashqai, kia sorento suv'ai labai gražiai pravažiavo ir pasak testuotojų kur kas geresnis valdomumas, nei tiesioginio konkurento rav'o.
immortallt 2019-10-12 20:38
Man patinka, kai žmonės ima skirtingos ekonominės klasės mašinas ir tada lygina Kodėl neimat lėktuvo ir automobilio palyginti kas greičiau iki Amerikos nuvažiuos? R35P3CT, na bent jau prižiūri tvarkingai mašiną, ne kaip dauguma. Aš su žmona šiuo metu važinėjames su Yaris, 12 metų senumo, 100k km rida, remontams, įskaitant padangų keitimui per tą laiką išleista 1k €. Kuro sąnaudos su didelio sukibimo žieminėmis padangomis iki 7l/100km. Vairuojant agresyviai. Ramiai, jei ne per kamščius - 5,5l įmanoma. Ir kokios tavo išlaikymo sąnaudos? Ir tau mašina, kurios pilani užtenka daugumai, ypač jei nevažiuoji toliau nei 100km nuo miesto ar kartą metuose važiuoji toliau 100km. Bet daugumai reikia kasdienai, važinėjant tik mieste didelio sedano. Būtent dėl tokių ir būtinas automobilio mokestis mokamas kasmet, susietas su tarša. Aišku, mažinant pajamų apmokestinimą. O situacija keliuose tokia, kad kas 10 mašina varo juodus dūmus non-stop. Automobilį turi vos ne kiekvienas vos 18 sulaukęs. Automobilių išlaikymą subsidijuojame valstybės ir savivaldybės lygiu per sveikatos išlaidas, nemokamus parkingus, plečiamus kelius (su tokiu gyventojų skaičiumi ir tankiu, mes kelių turime labai daug, todėl turėtume mokėti dar kokius 2-3 daugiau keliams, kad būtų tokia kokybė kelių kaip Vokietijoje). Pvz., kiek kainuoja įrengti vieną parkingo vietą mieste? Atsakymas - 10-15k eurų. Kiek susimoka už tą kiekvieną parkingo vietą? Net jei tai mėlyna zona, kad atsipirktų su 50% užimtumu (naktį nelaikys) ir 2€ rinkliava, iš kurios pusė sudaro pats rinkliavos surinkimas ir kontrolierių išlaikymas, tau prireiks 4 metų. O jei zona žalia? Neatsipirks niekad. O senų daugiabučių kiemų aikštelės, kur kažkodėl savivaldybės kad ir kaip retai, bet tvarko? Vėlgi per čia kasmet iki 40mln. eurų išleidžiama iš savivaldybių biudžeto.
R35P3CT 2019-10-12 20:56
Dėl mokesčio gal būt būtu logiška per akcizą rinkti. Nes nelabai matau logikos tarkime žmogus turi galinga automobilį, bet su juo retai išvažiuoja, o kitas kuris tarkime patenka į tą dalį kur nereikia susimokėti, bet važinės kiekvieną dieną ir taip birbindamas tikrai labiau terš už tą kuris retai išvažiuoja. Tai kodėl tas pas kurį yra galingas auto, bet retai važiuoja turi mokėti už tą kiekvieną diena teršiantį ? tai ne be taršos mokestis, o tiesiog automobilio mokestis, kad surinkti biudžetui pinigų, nes kitaip nesigauna arba nesugeba. Vat susimoki tiek kiek išties sudegini kuro ir taip išleidi CO2 į atmosferą - kiek degini tiek ir moki.
Vytax 2019-10-12 20:58
Rav4 yra tikrai akivaizdžiai aukštesnė mašina už Qashqai. Apie Kia Sorento nieko negaliu pasakyti, nes nesu matęs. MB X-Class yra Nissan Navara tik su prabangiais blizgučiais. Nissan Navara šiaip irgi yra aukšta mašina mėgstama visokių ūkininkų ir miškininkų. MB per daug brangus jiems.
R35P3CT 2019-10-12 21:37
Kia sorento tikrai nemenkas suv'as ir kiek apžvalgu permečiau tai briedžio testą gerai įveikia, žinoma pradėjus didinti greitį jau maždaug nuo 72 km/h buvo užkabinęs kugelį, bet iki 70 tikrai gražiai ir stabiliai įveikė, o rav'as nesiekė ir 70km/h, o šokinėjo tai žiauriai. Na tai su vienais nesąžininga lyginti kitas ale aukštesnis, tam yra šiuolaikinės technologijos, elektronika ir panašiai turi, atitikti saugumo standartus. Ir esmė, kad testo neišlaikė ir tai yra problema, ne mano, ne tavo ir ne testuotojų problema, o gamintojo. Prašau nepatingėjau paieškoti kito konkurento Hilux'ui tai yra FORD Ranger (dabar gal jau tikiuosi tiks ). https://www.youtube.com/watch?v=vG1mZygSsAo. čia dar net šiektiek greičiau važiavo nei hilux'as 59km/h šitas fordas 71km/h. Net doge RAM 64km/h praėjo testą ir jokių ten šokinėjimų ar net ratų pakėlimo į orą...
AAA000 2019-10-12 21:46
man auto kasdieninio vartojimo dalykas. ir jei sugenda - iskart laiko nuostoliai ir nepatogumas. as faktiskai naudojimui turiu du. darbo ir namu. nu gal cia ir per daug apsidraudimo - bet jei vienas pastringa - pvz neuzsiveda ziema. ciumpu tiesiog kita. o jau kai atsiranda laiko - tada ziuriu kas nutiko. tau gal neaktualu iki tokio lygio kaip man. tai gal ir kaip antras auto elektromobilis tiktu. as tai sunkiai ta isivaizduoju. gal pvz sutriks ikrovejas, ar elektros tiekimas ir ryte rasi elektromobili neikrauta. ir ka tada darysi? vat man butu idomu. pvz su hybridu bent jau galetum vaziuot ir tokiu atveju. o elektromobilis tiesiog bus nevaziuojantis lavonas. "nesugedes" tipo. nu bet nevaziuojantis. taip sakant labai geru parametru, ekologiskas, ten testuose visus VDV daro. nu bet tam momentui NEVAZIUOJANTIS - nes tiesiog neisikrove. o namu/garazo ikrovejai juk leto tipo. net 50km atstumui kraus bent valanda maziausiai. jei ir aktyvuosi. cia vienas mulkis kitoje panasioje temoje rasineja, kad apps'as isgelbes
AAA000 2019-10-12 22:12
tokiu nera dauguma, kur mieste ir nevazineja toliau nei 100km. tokiu yra tik apie puse ar net maziau. cia ne visos Lietuvos problema. parkavimas mieste aplamai yra tik apie 15-20% populiacijos problema. nes pirkdami inkila nenusiperka parkavimo vietos. sutaupo. ir patys padaro problema. o tu cia nori kad apmoketu VISI. nors problema nevisuotinio masto. prisidengimas, kad rusai nepastate - cianepralenda. dabar kruvos pinigu kisama bereikalingai infrastrukturai. kai realiai galetu bent jau daugiaaukscius istatymiskai statyt su sakykim privalomu parkingu 1-2 aukstai. o butai ar ofisai tik tik sakykim nuo 3 auksto. tereikia tik istatymo. vietoj to visokius komecinius plotus daro ar dar koki suda. keliais naudojasi visi. panasiu intensyvumu. nera lokaliskumo. taip kad cia neskiesk. cia siti mokesciai apiples butent varginguosius. o parkavimo beda vistiek nesispres - mes miestieciai neapmokestinti normaliai. jie dar visokias isimtis turi ir lengvatas parkavimui. nes tipo "vietiniai" rinkejai - "savi". tai ka cia aiskini savo komentare yra valstybes pamatinis zlugdymas. o provincija parkavima isirengineja irgi ne uz valdiskas lesas. o uz savus. o tu dar reikalauji kad ir uz miestus apmoketu. i dar atvaziave papildomai apsimoketu uz parkinga - lyg is kokio uzsienio atvaziave. cia jau atviras parazitiskumo demonstravimas tokie komentarai kaip tavo.
Berserkas 2019-10-12 23:51
Nelygink Toyota Hilux ir Mercedes Benz X. Ground clearance: MB X - 202mm Toyota Hilux - 279mm Tai procentais koks čia skirtumas? Surask tu man naują lengvąjį auto su aukštesne apačia. Palyginimui, aišku kitos klasės auto: MB G - 241mm (AMG tikriausiai dar žemesne turi apačią, bet dėl šito nesu tikras) , Jeep Wrangler Rubicon - 274mm (čia grynai off-road versija)
Berserkas 2019-10-12 23:59
Čia dar prie to pačio kai lyginau su Hilux kurio ground clearance 279mm, Ford Ranger 226mm, Dodge Ram 206mm
Berserkas 2019-10-13 00:04
Taip, kad čia lyginat Toyota Hilux kuris pravažume neturi konkurentų su kitais pick up'ais kurie didžiąją dalį laiko praleidžia mieste ir perkami dėl to, nes kaip amerikietis bus su ne pick up'u. Kai kurie modeliai net 286mm siekia, bet čia australams ir azijiečiams skirtas