„Lexus“ nustebino pasaulį pristatęs koncepcinį „LF-30“: kaip atrodytų jų sukurtas elektromobilis, jei tokį turėtų? (Video)  (2)

46-ojoje Tokijo automobilių parodoje „Lexus“ pristatė naujos kartos elektrifikuotų transporto priemonių viziją. Šio pristatymo akcentu tapo elektrifikuoto koncepcinio LF-30 debiutas, nustebinęs pasaulį, teigiama pranešime žiniasklaidai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

LF-30 modelyje naudojama daugybė naujausių technologijų. Kiekviename iš keturių ratų integruotas elektrinis variklis, o įkrauti bateriją galima naudojant bevielio įkrovimo technologiją. Dirbtiniu intelektu pagrįstas energijos valdymas padeda optimaliai paskirstyti energiją, o įkrovimas gali būti suderinamas su vairuotojo dienos grafiku.

Dirbtinio intelekto technologija padeda atpažinti keleivių balsus, naudoja ir saugoja asmeninę informaciją, gali asistuoti kelionės metu. Ši technologija palengvina salono elementų valdymą: oro temperatūros ir garso reguliavimą, navigacijos maršrutų ir tikslo taškų nustatymą, netgi teikia detalią informaciją bei pasiūlymus apie vietą atvykus į ją. Taip pat supranta vairuotojo pageidavimus ir padeda realiu laiku valdyti pakabos ir pavarų parametrus, atsižvelgiant į važiavimo sąlygas.

LF-30 įdiegta ir „Lexus Airporter“ sistema, kuri užtikrina, kad bagažas nuo namų durų gali būti savarankiškai nugabenamas iki automobilio bagažo skyriaus bepilotėmis skraidyklėmis.

Sukurta automobilio forma vizualiai išreiškia energijos tėkmę. Be išskirtinio dizaino, interjeras perteikia naujos kartos prabangos kryptį. Priekinės keleivių sėdynės primena orlaivių pirmos klasės keleivių sėdynes, kurioms naudojama atmintį turinti medžiaga, prisitaikanti prie keleivio formų. Sėdynės turi perspėjimo funkciją bei palaiko keletą skirtingų režimų, tokių kaip sėdėjimas atsilošus ar atsipalaidavus. Sėdynių galvų atramose įmontuoti garsiakalbiai gali ne tik sukurti optimalią garso aplinką, bet ir atlikti garso slopinimo funkciją.

Stikliniame stoge virš galinių automobilio sėdynių yra balsu ir gestais valdomas „SkyGate“ lango ekranas, kuris gali perteikti įvairią informaciją, naudoti išplėstinę realybę, pavyzdžiui, vaizduoti žvaigždėtą dangų, rodyti mėgstamus vartotojo filmukus ar netgi navigaciją.

Elektra varomas automobilis iki 100 km/val. pagreitėja per 3,8 sek., turi 110 kWh talpos bateriją, bendra elektros variklių galia siekia 400 kW, o sukimo momentas – 700 Nm.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(9)
(4)
(5)

Komentarai (2)

Susijusios žymos: