Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Atk 2019-12-29 11:23
geras speendimas, bet man atrodo butu gal geriau nieko nenaikinti ir ish viso neskatinti isigyti jokiu automobiliu o padaryti nemokama viesa transporta, ji pletoti ir gal dar moketi tiems, kas neturi vairuotojo teisiu, ju atsisake, tarkim po 50 euru per menesi?
Pompa 2019-12-29 11:29
tu durnas? dar universiteto diplomo gal atsisakyt? iškart 60% darbų nusibrauks be teisių.
Atk 2019-12-29 12:27
tai niekas nevercia atsisakyt, gali vazhinet toliau, bet negausi 50 eiru. ar tu nori ir tershri ir gauti 50 euru kas menesi?
Monochamus 2019-12-29 12:29
Norėčiau dar 200€ į mėnesį už tai, kad nekertu Amazonės miškų
Atk 2019-12-29 12:31
nekerti mishku, bet tershi gamta automobiliu?
Hm 2019-12-29 12:47
Nevalgau mėsos ir pieno produktų, lyginant su visavalgiu mane išmaitinti reikią 10 kartų mažiau dirbamos žemės, 10 karto mažiau kuro ar kitų energetinių sąnaudų ir 30 kartų mažiau gėlo vandens??? Kokio dydžio "kompensaciją" priklausytų? Be to dar negeriu kavos, 2/3 sumažinau kakavos ir šokolado vartojimą ir taip prisidedu prie Amazonės ir kitų miškų išsaugojimo. Automobilį vairuoju, nes man didelis skirtumas į darbą važiuoti 2 val. - 2,5 val. ar 35 min.
Atk 2019-12-29 12:52
saunuolis, kad nevalgai. bet kaip man atrodo automobilis tiesiogiai tersia ora ir zudo aplinkinius zhmones ir del oro uztershto ir partrenkti gali. autobusai ir traukiniai daug reciau patenka i avarijas. as irgi mesos ir zuvies nevalgau, bet uzh tai nesiulau ivesti kompensacija...
AAA000 2019-12-29 13:46
del panasiu kaip tu paskui reikia visokius viesus psichologinius dispanserius islaikyt visuomenes lesom. tai ko tu nedarai - neatperka net situ islaidu geriau daryk - pigiau bus
del paspirtuku - tai geriau tegu iskart superka lauzynai tarsius auto sunaikinimui po 1k€ ir lietuvos pilieciu. be jokiu ten debilisku papildomu reikalavimu. pridavei ir pasiemei ta 1k€. prisiduosim visi ta "lauzu parka", del kurio cia verkia ir atjaunes auto.
Paprastas_zmogus 2019-12-29 14:11
Viešojo transporto problema nėra kaina. Todėl ar jis mokamas, ar nemokamas, skirtumo didelio nebus. Žmonės nori patogumo, laisvės.
Hm 2019-12-29 16:48
Mano pasisakymas buvo kaip testas, ar žmogus sugeba suvokti ir pasverti kas vis tik ekologiška-neekologiška. Netgi koks veganas gali būti mažiau ekologiškas už kokį kaimo žmogų besimaitinantį savo ūkio maistu, jei veganas maitinsis išskirtinai atvežtiniais vaisiais ir daržovėmis. Ne be reikalo paminėjau kavą ir kakavą... Dėl sveikatos, tai paskutinį kartą ligoninėje gulėjau 16 metų su diagnoze epilepsija ir nusprendžiau gydytis pats tada neišgydomą epilepsiją. Gyvulinės kilmės maisto atsisakymas buvo vienas iš terapijos elementų. Dabar man jau greitai 57, kortelė poliklinikoje 4 lapų, biuletenio dar nebuvau paėmęs... O jau kas liečią ekologiją, tai kol nepakeisim ekonomiką skatinančią vartoti į skatinančią taupyti, tai visos priemonės "šuniui ant uodegos", o kažkam į kišenę. Ir tas dabartinis skatinimas atsisakyti seno automobilio į apysenį ekologijos nepagerins, tik paskatins vartojimą. Jei paskaičiuotume skirtumą kiek kuro mažiau suvartoja 10 metų senumo automobilis ir naujas su atitinkančiais reikalavimus, tai pridėjus naujo automobilio gamybos kaštus ir jo gamybos sąnaudas kenkiant ekologijai, pasirodys, kad ekologiškiau tuos 10 metų atvažinėti su senu. Be to labai svarbu ir "tarpinė" tarp sėdynės ir vairo, jei pilietis su nauju važinės gazas - dugnas, o kitas ramiai su senu tai vėl gi...
Atk 2019-12-29 20:08
"Žmonės nori patogumo, laisvės."
nori laisves ir patogumo kitu zgmoniu saskaita kada kencia nano laisve, sceikata ir patogumas?
Atk 2019-12-29 20:12
hm, labai daug su tuo, ka parashei sutinku. yoac turbut, su tuo, kad reikia mazhinti vartojima. kaip tik rejlamas daryti, kad zhmones mazhiau pirktu visokiu daiktu, o ne "nupirk ta, nupirk ana, ciupk, griebk.." ir taip toliau.
AAA000 2019-12-29 20:47
va nesenai uzsilenke irgi toks "sveiko nemesisko valgymo" propaguotojas. aorta plyso. 42 metai. negeriantis ir nerukantis. matyt per daug neuzkalkejus ir isvalyta buvo
kortele mano irgi nestora. bet lapu ten nemazai - kokiu 50 gal bus tikrai. cia nerodiklis isvis. pas mane vien visokie profilaktiniai tyrimai del darbu ir teisiu. nuo gal kai i armija pradejo krutint laiku. dar ten kazkoks galabalas lapu garantuotai isplesta. jei pas tave tik 4 lapai - tu ufonautas kur su sveikatos biurokratija nesusiduri. arba keiti poliklinikas daznai.
kazkoks daiktu atsinaujinimas turetu but. del technologines pazangos. bet su auto tai cia jau visiskas valdzios durnynas prasidejo. pirmas dalykas tegu algu i rankas vidurki i istatyma itraukia. jei normalesniu vidutininku nauju auto kainos prasideda nuo kokiu 15k€, o algu i rankas vidurkis kazkur 500€ ribose plaukioja - sitai turi but itraukta i auto reguliacijos istatyma. kad neprisiknisinet prie automobiliu amziau tol - kol jis nevirsys 30 metu eksplotacijos - nes tik tokius deja iperkam salies mastu. ir negalima draust ribojimais iki 30 metu senumo technologiju , nes tai per daug salies visuomenes palies tiesiogiai. ribot mokesciais galima tik dar senesnes auto. arba turi ispirkt ir duot alternatyva. va tokia valstybes pareiga. pakels algu vidurki - tada gales sumazint automobiliu amziaus laikotarpi, kuri jau galima ribot. kitaip cia pilieciu teisiu pazeidimas. TIESIOGINIS. net ir tokios paramos. nes jos iskraipo soc. lygybe.
immortallt 2019-12-29 22:02
Kiek žmonių nesinaudoja viešuoju transportu, nes asmeninis automobilis pigiau? Tai kodėl turėtų bent vienu žmogumi važiuojančiu viešuoju padaugėti, nes jis taptų nemokamas?
Reikia dažnesnių reisų, patogesnių reisų ir mažiau užgrūstų piko metu autobusų. Jei padarysi viešąjį transportą nemokamą, tam net nėra galimybės kada nors atsirasti. Kai padarai nemokama - paslaugų kokybė visada po mažu rieda į apačią, geriausiu atveju - neblogėja, bet tikrai ir negerėja.
Senai agituojama už vartojimo mokesčių didinimą, tame tarpe NT ir auto mokesčius, bet žmonės nenori keistis ir nenori prisiimti atsakomybės už savo sprendimus. Lietuviai ypač dažnai mėgsta inkšti, kokie jie vargšai, bet kažkodėl išgalim krūva automobilių turėti, naujausi telefonai, gyvenam erdviausiuose būstuose prie pat senamiesčių, dabar ir po kabakus visi trinasi ir t.t. ir t.t.
Atk 2019-12-30 07:00
dainuose dainuoja, lietuviai broliai lietuvaiciai... kokie broliai!? vilkai, jei ima vienas ish kito pinigus vazhiuojant autobusu!
Atk 2019-12-30 07:08
svedijoj ar kur, ten ish tikeuhu daugiau broliai, ten daug kas nemokama ir kas daugiau fauna pinigu tas daugiau ir moka valstybei tarsi ir ten pati laimingiausia salis atrodo. zhnones laimingiausi, mikymas, gydymas nemokamas, ten nervuotis mazhiau reikia. jei viesas transportas mokomas, tai reikua gaishti laika pirkti bilietus, paskui juos pazhymeti, reikia moketi algas kontrolieriams dar. dar jei zmoniu daug reikia grustis autobuse norint atzhtmeti bilieta... o geriau manau, kad kiek kainuoja ishlaikymas vieso transporto, geriau nuo visu butu nuimami pinigai, tarkim 5 procentai nuo uzhdirbtos sumos.
Paprastas_zmogus 2019-12-30 10:33
Nesuprantu apie ką tu čia šneki
kestutisz 2019-12-30 12:07
Beveik neabejoju, kad niekaip tamsta nekenti. T.y. kaip be automobilio greičiausiai niekur daugiau ir nevyksti nei darbas-namai (na ir barai pakeliui, na dar kokia gal kartą metuose turkija, bet čia nesiskaito), taip niekur dažniau nevyksi jei kiti nustos (priversi) važinėti patys. Nebent esi kažkokia didelį išimtis iš tų konclagerio mėgėjų kuriem nieko nereikia - "valdžia pasirūpins" - ar tai paleis daugiau autobusų, ar pasakys kad jum ten/tada tiesiog nereikia ir kiti mažiau nervins tik todėl, kad mažiau judės :)
technologas 2019-12-30 14:34
Bandau įsivaizduoti reklamą: "Nepirkite šito daikto, pagalvokite, ar jo jums tikrai reikia. Nesistenkite uždirbti ir suvartoti daugiau, jau geriau mažiau".
Toli gražu ne kiekvienas tokią užskaitys, bent aš tokių nepažįstu.
immortallt 2019-12-30 15:26
Nemokama Švedijoje daug kas, taip... Autobuso vienkartinis bilietas 3 eurai... https://en.wikipedia.org/wiki/Public_tr ... _Stockholm
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Plečia pasirinkimą: už kompensaciją pardavus taršų automobilį bus galima įsigyti ir dviratį ar paspirtuką