Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
amas 2020-02-07 15:43
Viskas bus gerai, padidės anglies sunaidojimai pagaminti reikalingam elektros kiekiui. Visdar tikiuos palmių prie palangos tiklto.
kovas6 2020-02-07 17:05
Seniai šitą brudą į šiukšlyną reikėjo varyt, į gatvę mieste neišeisi, smarvė didžiausia. Plaučių vėžys galvojate nuo gėlyčių kvapo atsiranda? Nesuprantu, kaip liaudis tokia tolerantiška šitai auto smarvei. Subinės kas antras tingi pakelt iki pardės, vaikus kaip lepšius į mokyklas kelis metrus vežioja. Uždrausti šitą smarvę miestų centruose tiesiog būtina, daugiau žmonių grynesniu oru kvėpuos. ATGYVENA VDV vienareikšmiškai ir tegul miršta jis greičiau.
O šitas stripsnis dar šito šlamšto draudimus bando teisinti. Gėda autoriui!
Nerkus 2020-02-07 18:29
iki 2035 metų manau didžioji dalis parduodamų automobilių jau ir taip būtų elektriniai. O VDV variklių taršos mažinimas susijęs ne su pačių variklių tobulinimu, o su visokių filtrų ir katalizatorių papildomu įdėjimu. Dabartiniai 1l varikliai nėra tokie ekonomiški kaip ten juos bando pavaizduoti.
Atk 2020-02-07 21:16
Kovas6, labai geras komentaras.
Nuo išlepinto gyvenimo kiekvienas važiuoja automobiliu. Kenkia kitiems, nors autobusų galėtų važiuoti ir gatvės atlaisvintų ir oras geresnis būtų ir šiltnamio dujų mažiau išleistų, jei jau taip rūpinasi šiltėjimo problema. Bet svarbiausia, manau tai užterštas oras, paskui užterštas vanduo ir dirva, paskui garsas, garsas, kuris irgi kaip triukšmas neigiamai veikia sveikatą, o gal garsas eina po oro...
Berserkas 2020-02-07 22:56
Kurie sako, kad nebebūtų vietos autobusuose tai nesupranta, kad jeigu daugiau visi naudotųsi, tai ir tų autobusų būtų daugiau.
Shinigami 2020-02-08 11:28
Ne straipsnis, o kažkoks kratinys. Tiek daug nesąmonių, kad baisu.
Atrodo taip kad jei Britai uždraus VDV tai ateis pasaulio pabaiga, nors pačiame straipsnyje parašyta, kad yra pilna valstybių Europoje kurios uždraus VDV žymiai anksčiau nei Britai, bet problema Britai.
Čia dar vienas absoliučiai bukas pasiteisinimas. Ar jis siūlo, kad uždraustu ne tik pardavinėjima, bet ir naudojima? Kas kompensuos nuostolius tiems kas jau turi benzininius ir dyzelinius automobilius jei juos uždraus? Tam ir draužia TIK pardavinėjimą, kad ne iš karto visi VDV dingtu iš kelių, bet kad jų mažėtu ir dar duoda net pasiruošimui 10-20 metu. Kad pirkėjai žiūrintys į ateiti, pirktu elektromobilius, o ne VDV su kuriuo po 10-20 metu gali turėti problemų, nes neturės kur nusipirkti degalų. O žinant šiuolaikinę produktu kokybę, tai visi automobiliai pirkti šiandien po 20 metų jau ir taip nebevažiuos, nes viskas bus juose sugedę. O tie kurie pirks VDV ir likus vieniems metams iki VDV pardavimų uždraudimo, patys bus atsakingi.
AAA000 2020-02-08 22:20
galima isleist pilnai remontuojama modulini automobilio modeli ir paskui simtus metu gamint tik atsargines dalis ir nebus problemu po 10 metu. atsinaujinsi dalimis. nes gamyba ir taip yra. perprojektuot nesunku - ta ir taip kas pusmeti daro - nes uzsikabliave ant dizaino mulkiai. ir kas kad uzdraus pardavinet? cia politine paxazuxa durniams. ziuriu uzkibot.
draust reikia kura. uzdaryt visas degalines. cia padidintus mokescius tiesiog ismusineja is kvailiu, kurie kazkaip galvoja kad ekologija gerinama tokiais psiaudo draudimais uzdedamais ant automobiliu. kai uzgirsit kad uzdraus naftos tarsiuosius produktus - ivezt i EU sajungos ribas - va tada bus jau panasu i ekologija. dabar durnina jus ir tiek sitie politiku zaidimeliai su normu grieztinimais ir filtravimo technologijom is esmes ekologija tik dar labiau pablogina. nes prigamina isvis visokio nereikalingo papildomo tarsaus slamsto ir vokiu kancerogeniniu chemikalu ir visokiu technologijos antraeiliu atlieku - kuriu seniau net nebudavo. juras jau uzterse - ispylinedami. o jus cia kvaksit kaip vistos - kad va procesai vyksta eko gerinimo, VDV matai draudzia ne po 20, o po 15 metu. tas kur tai pasake - jis isvis orientuojasi geriausiu atveju i poros metu kadencijos pratempima - kas ten bus po 15 metu jam giliai nusisvilpt. nu ir mulkiai.
cia gi pezalu lenktynes vyksta ir tiek. kuris efektyviau nusipezes pazadais apie rojaus statybas.
unytas 2020-02-09 13:13
O kam išvis uždrausti VDV ?? Nepatinka nenaudok o kas jums ten smirda? Nepatinka gyvenkit vienkiemį o ne mieste. Kiek CO2 išmeta laivai bent domejotes? Yra pasaulį krovininiai laivai vienas jų išmeta per parą CO2 kiek visi pasaulio automobiliai per metus tai biški susimastikit kad ir nebus VDV čia tik lašas jūroje . + Primeskit kiek CO2 bus išmeta į orą gaminant tą elektrinį variklį tai iš tuščio į kiaurą o aš tik už VDV ir mechaninė 6laipsnu dėžę
immortallt 2020-02-09 19:28
Jau kartą šitą visą tavo melą paneigiau. Jei vis tiek kartoji, tai tik parodo:
A. arba esi protiškai neįgalus
B. esi trolis, kuris nenori keisti savo gyvenimo būdo, todėl prisifantazuoja kaip pateisinti save.
Berserkas 2020-02-10 00:50
1. Bet tik nebandyk skambinti policijai kai tau po langais anglis kurensiu. Jeigu nepatinka tai negyvenk mieste.
2. Kur gi ne su tais laivais
3. Tačiau po to su VDV terši kiekvieną dieną mieste, dumysi nuodais.
Ar_as? 2020-02-10 10:42
Jo... tie krovininiai laivai tai tikroji problema, plaukioja vidury miestų (vakar du dideli konteineriniai Vilniaus gedimino prospektu man tiesiai pro aksi prapūškavo), sukelia smogą, astmos, kiti susirgimai žmonėms prasideda.
Gal dar girdėjai, Petro bobutė numirė, nes prie brėžnevo kaliošus buvo nusipirkusi?
HardAxe 2020-02-10 12:41
ArAš, nemaišyk CO2 su kietom dalelėm ir visaisNOx/SOx.
CO2 nėra toks baisus mieste. Turbūt miegame paryčiais jo daugiau nei užkimštoj gatvėj.
Laivai išmeta daug ir tų ir anų, bet čia kalba eina tik apie CO2.
Ar_as? 2020-02-10 13:48
Kalbant apie automobilius, kalba visų pirma ir eina ne apie CO2, bet apie su juo neišvengiamai keliaujančią taršą. CO2 naudojamas tik kaip tokios taršos apskaitos vienetas/ trumpinys (kas yra žiauriai netikslu, ir ko pasekoje atsiranda svaičiotojų apie laivus ir elektrines).
FtBall 2020-02-10 18:19
Sumažės, ir smarkiai.
VDV naudingumas viso labo ~15%. Tipinis EV naudingumas - virš 80%.
2008 metų Tesla Roadster - 88%
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Roadster_(2008)
https://www.fueleconomy.gov/feg/atv.shtml
PCP 2020-02-10 21:25
Tik automobilis - ne šiaudelis, tikėtis visą auto variklių gamybą perorientuoti per 10 ar 15 metų gali tik beprotis arba kvailys nei karto nebuvęs gamybos ar inžinerijos įmonėje.
FtBall 2020-02-10 21:57
Reikia nuo kažko pradėt - rodyt pavyzdį kitiems. Tegu pavydi, kažkada patys susipras, kad reikia apsitvarkyt.
immortallt 2020-02-10 22:01
Prie elektromobilių perėjimo dirbtinio ir nėra. Realiai vienintelis faktorius ribojantis - kiek pagamini akumuliatorių.
Azijai automobilizuotis trukdo ne kuro kaina, o iš esmės infrastruktūros trūkumas ir milžiniškas gyventojų tankis. Jie niekada negalės turėti tiek automobilių tūkstančiui gyventojų. Ir jei Kinija turės bent penktadalį tiek automobilių, tik elektriniai, kitaip uždusi važiuodamas mašinoje.
Reguliavimas būtinas, vien tam, kad bent dalį išorinių kaštų perkelti atgal, kad būtų ribojama tarša, nes kaip teisingai ir FtBall pastebėjo, jei ne reguliavimai, tai kuras kainuotų perpus pigiau, jokių katalizatorių, filtrų, reikalavimų kuro sieringumui - dustume mes Lietuvėlėje su tokiu mažu parku, bet perpus pigesniu ne tik kuru ir automobiliais.
Be reguliavimo pigiau ir pilti atliekas kur papuola, ir kanalizaciją tiesiai į upę, ir t.t. ir t.t. Reguliavimas būtinas, tik turi būti pamatuotas.
AAA000 2020-02-10 22:36
del ko tai daro vakaru Europa? - tikslas yra visiskai kitas. issilaisvint nuo energetinio resurso vienasalisko importo. pradzioje planas buvo tiesiog uzsiaugint kura, perorientuojant zemes uki - bet pradejo list problemos maisto sektoriuje - nes buhalteriai susimove ta prasme elektromobilizmas leis nebesert visokiu neadekvatu religiniu perkant is ju nafta. cia milziniski resursai. kurie sumazina bendra importa i ES. tu manai tos dabartines babaju migracijos i Europa krizes del globalaus atsilimo vyksta? cia pezalai. jos vyksta nes sumazejo pajamos uz nafta ten - atsirado "labiau" nereikalingu sluoksniai. nu tai ir prasidejo antpludis o darbo jegos tai reikia. USA ta pati daro dar intensyviau su Meksikos babajais. Europos planas niekuo nesiskiria. toks pat modelis. isnaudot babajus, keist ju kulturini mentaliteta ir mazint importo priklausomybe bent jau energetikoje. Anglija bega visai del kitko - jie turi savo pigesnius babajus is kolonijinio palikimo - savo tos 'sandraugos'. ta prasme jiems nepatiko - kad Europa verte labiau dalintis babajais ir uzkele kaina bandys autonominio anklavo varianta daba. ir didesni energetini nepriklausomuma - nes turi daug juru. as manau jie isivaizduoja, kad bus kazkas panasaus i Norvegijos ar USA varianta. o nei Norvegai neskursta pasaulio mastu, ir amerikieciu itaka irgi zenkli tikisi ir anglai islost kazka.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jungtinė Karalystė gerokai paankstino galutinį benzininių ir dyzelinių automobilių uždraudimą: pokyčius pajus visi