Kaip „Bugatti“ sukūrė tokį sedaną, kurį pardavinėti pabūgo patys (Video) ()
Prieš 10 metų, kai „Bugatti“ sėkmingai pasaulį nustebino sukurdamas greičiausią automobilį pasaulyje – „Bugatti Veyron“, gamintojui švystelėjo mintis, kad jis galėtų sukurti ir šio modelio sedano versiją. Buvo pristatytas koncepcinis modelis „Galibier“, o vėliau buvo planuojama ir prekybos pradžia. Nepaisant to, viskas buvo atšaukta dėl prastų dizaino sprendimų, praneša „Jalopnik“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Bugatti“ vyriausiasis dizaineris Achim Anscheidt pasakojo, jog iki produkcijos pradžios buvo likęs tik vienas susitikimas, tačiau visi planai pradėjo griūti, kai „Galibier“ modeliui buvo išsakyta kritika dėl dizaino.
„Gamintojas šį modelį įsivaizdavo, kaip priemonę automobilių pardavimų skaičiui padidinti, tačiau taip buvo paminta pirminė „Veyron“ modelio idėja. Tai turėjo būti prabangus, komfortiškas ir greitas automobilis, tačiau iš šono jis atrodė kaip taksas, o iš galo, kaip veltinė kepurė“, – sakė A. Anscheidt.
Kadangi „Bugatti“ ateitis priklausė nuo kito naujo automobilio, gamintojas šiek tiek supanikavo, o tai lėmė greitą vystymąsi to, kas ilgainiui tapo „Veyron“ pamaina – hiperautomobilis „Chiron“.
„Tai geras pavyzdys, jog pagaminus gerai atrodantį koncepcinį automobilį, reikia pasirūpinti, kad jis atrodys taip pat, kai jį reikės paversti tuo, ką iš tiesų galima pagaminti', – sakė dizaineris.