Netikėta žinia - „Boeing“ atnaujina liūdnai pagarsėjusio 737 MAX gamybą  (2)

COVID-19 pandemija sujaukė ir aviacijos pramonę. Oro linijoms dabar kol kas nereikia naujų lėktuvų, o ir ateitis nėra aiški. Tačiau šios sumaišties fone girdime naujieną -„Boeing 737 MAX“ vėl gaminamas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Jei jau spėjote pamiršti, po dviejų katastrofų Etiopijoje ir Indonezijoje, „Boeing 737 MAX“ skrydžiai buvo sustabdyti. Visai nauji lėktuvai dar pernai kovą prilipo prie žemės ir nepakilo iki šiol. Tiesa, „Boeing“ šio lėktuvo gamybos iš karto nesustabdė. Iš pradžių šie lėktuvai buvo gaminami įprastu tempu, tačiau su laiku jų nebebuvo kur dėti.

„Boeing“ naujutėlaičius 737 MAX parkavo kur tik galėjo. Netgi kompanijos darbuotojų automobilių stovėjimo aikštelė buvo panaudota „Boeing 737 MAX“  lėktuvams saugoti. Galiausiai sausį 737 MAX gamyba buvo sustabdyta. Lėktuvų tiesiog nebuvo kur dėti, o ir jų ateitis vis labiau niaukėsi.

Situacija nepasikeitė ir dabar. Na, nebent pablogėjo - juk COVID-19 iš esmės uždarė gamyklas ir sustabdė oro linijas. Į darbą nebesirinko ir Federalinės Aviacijos Administracijos specialistai, todėl 737 MAX likimas buvo sprendžiamas dar lėčiau nei anksčiau.

Tačiau dabar 737 MAX gamyba vėl pradedama. Tiesa, po truputį, nedrąsiai, „Boeing“ stengiantis, kad darbuotojai būtų saugūs. Kadaise buvo kalbama apie 57 naujus lėktuvus per mėnesį, tačiau tuomet pasaulis buvo kitoks.

Tai kodėl 737 MAX vėl gaminamas, nors šių lėktuvų dar negalima naudoti, o pasaulį kausto COVID-19 pandemija? Viskas labai paprasta - „Boeing“ stengiasi optimizuoti gamybos procesą, kad prireikus galėtų greitai padidinti jos apimtis. Tiesą sakant, COVID-19 tai galėjo tik paskatinti.

„Boeing“ turi pasistengti, kad darbuotojai būtų saugūs, turėtų galimybę dezinfekuoti rankas ir laikytis deramo atstumo vienas nuo kito. Kitaip tariant, tvarka gamykloje po karantino bus kitokia. Taigi, dabar 737 MAX gamyba pradedama tam, kad tą tvarką būtų galima sureguliuoti.

Įdomu tai, kad mėnesio pradžioje „Boeing“ vadovas Daveas Calhounas viename interviu minėjo, kad kompanija galbūt prigamino per daug 737 MAX lėktuvų. Tačiau tai, pasak Calhouno, nėra problema - tiesiog gamybos apimtys bus reguliuojamos pagal tai, kiek lėktuvų pavyks pristatyti pirkėjams.

„Boeing 737 MAX“ darbo imsis dar šiais metais. Spėjama, kad tai įvyks vėlyvą vasarą arba rudenį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(3)
(8)
(-5)

Komentarai (2)