„KC-46A Pegasus“ ir vėl stringa - lėktuvo degalų bakuose aptikta nemaloni staigmena  ()

Neskaitant 737 MAX nesėkmės, „KC-46A Pegasus“ tikriausiai yra labiausiai „Boeing“ reputacijai kenkiantis projektas. Taip, pagalvojote teisingai - JAV Oro pajėgos ir vėl stabdo šių skraidančių tankerių pristatymą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Boeing KC-46A Pegasus“ - tai degalų papildymo ore lėktuvas. Šis naujas lėktuvas tarnybą pradėjo tik praeitais metais, tačiau jo kelionę į Oro pajėgų angarus visą laiką temdė skundai dėl kokybės. Praeitų metų kovą Oro pajėgos trumpam stabdė KC-46A pristatymą, nes užsandarintose fiuzeliažo ertmėse buvo aptikta neįprastų objektų, kurie gali pakenkti elektros sistemai ar hidraulinėms linijoms. Kas tai per daiktai? Na, šiek tiek aliuminio atplaišų, keli nereikalingi varžtai ir veržlės, pora įrankių ir šiukšlių - nieko labai įdomaus.

Tie pašaliniai objektai kėlė nerimą dėl „Boeing“ darbuotojų požiūrio į darbą. Jie buvo užsandarintose ertmėse, todėl, panašu, darbuotojai tiesiog laikė tas vietas paprastomis šiukšlinėmis, kurių niekas niekada neatvers. Jei niekas nekreipia dėmesio į tokias detales, kas žino, kas dar bus pražiūrėta?

O pražiūrėta labai daug. 737 MAX konstrukcijose buvo rasta titano atraižų, skudurų, veržlių, sandariklio tūtelių, kopėčios (taip, kopėčios). Todėl turbūt net nekeista, kad KC-46A pristatymas vėl stabdomas, tik šįkart situacija rimtesnė.

Šįkart įvairių atliekų buvo surasta ne kokiose nors užsandarintose konstrukcijose, o KC-46A degalų bakuose. Tai - ne požiūrio, o saugumo klausimas, nes įvairūs metaliniai objektai gali pažeisti lėktuvo degalų linijas. Taigi, „Boeing“ turės kažką keisti, kad panašūs incidentai nepasikartotų.

„Boeing“ akcijų vertė krenta, tačiau tai šiuo metu patiria visi lėktuvų gamintojai. Blogiausia tai, kad ši istorija kenkia reputacijai ir jos pasekmės gali būti ilgalaikės.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(16)
(2)
(14)

Komentarai ()