„Nissan“ pakeitė logotipą - ar jums jis atrodo gražesnis nei senasis?  ()

Greitai pasakykite, kaip atrodo „Nissan“ logotipas? Daugelis automobilių markių turi labai įsimintinus logotipus, tuo tarpu „Nissan“ yra labai paprastas ir lengvai pamirštamas. Galbūt dėl to dabar japonų automobilių gamintojas nusprendė savo logotipą atnaujinti. Tik ar pastebėsite skirtumą?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Nissan“ naują logotipą pristatė kartu su elektriniu krosoveriu „Ariya“. Tiesa, tai pastebėjo tik tie, kurie skaitė pranešimus spaudai, nes logotipas ant automobilio atrodo beveik toks pat, kokius nešiojo senesni „Nissan“ modeliai. Mat naujasis logotipas kol kas geriau bus matomas tik „Nissan“ atstovybėse ir ant gamyklų sienų.

Logotipo keitimo procesas prasidėjo dar 2017 metais. Už dizainą atsakingas „Nissan“ viceprezidentas Alfonso Albaisa tuomet nusprendė, kad keičiantis laikams reikia atnaujinti ir markės tapatybės simbolius. Albaisa subūrė dizainerių komandą ir ši du metus piešė naujojo logotipo eskizus. Naujam logotipui buvo iškelti tik keli reikalavimai - Albaisa reikalavo, kad dizainas atspindėtų mokslą, technologijas ir ryšius, kuriais dabar gali pasigirti automobiliai.

Be to, logotipo kūrėjai turėjo turėti omenyje, kad naujasis logotipas ant markės elektromobilių bus šviečiantis. Šis sprendimas turėjo nemažai įtakos jo dizainui, nes linijos turėjo būti pakankamo storio, kad jas būtų galima efektyviai apšviesti, tačiau jos taip pat turėjo nepažeisti reikalavimų šviečiantiems automobilio kėbulo komponentams.  Be to, naujasis „Nissan“ logotipas privalėjo gerai atrodyti ir tada, kai nešviečia.

Po daugiau nei dviejų metų darbo „Nissan“ pagaliau pristatė naująjį logotipą. Elektromobiliuose jis bus apšviestas 20 LED, o kabėdamas ant sienos atrodys taip:

Nieko ypatingo? Na, taip, tačiau šis logotipas seka naujausias madas. Dabar jis yra visiškai plokščias. 2D logotipai dabar yra labai madingi - tokį neseniai susikūrė ir „Volkswagen“, BMW, o ir IT pasaulio įmonės senuosius 3D dizaino logotipus seniai pakeitė plokščiais simboliais. 2D logotipai geriau atrodo skirtingose platformose - ir atspausdinti, ir ekranuose, ir ant marškinėlių. Be to, jų spalvas lengviau keisti. Tiesą sakant, tokie logotipai dažnai net neturi spalvų - „Nissan“ logotipas galės būti bet kokios spalvos bet kokiame fone.

Štai kaip atrodė senasis „Nissan“ logotipas, naudotas nuo 2001 metų:

Tai kodėl logotipas ant „Ariya“ priekio atrodo nepakitęs? Nes „Nissan“ sugalvojo naująjį logotipą tiesiog uždėti ant senojo. Galbūt tai skamba kaip labai keista idėja, bet „Nissan“ taip daro ne pirmą kartą. 1984-ųjų 300ZX JAV dėvėjo ir „Datsun“ ir „Nissan“ logotipus, kad žmonės išmoktų, jog tai - ta pati kompanija ir ta pati markė. Taigi, dabar „Ariya“ dėvi abu logotipus, taip tarsi pažymėdama šį pokytį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(10)
(10)
(0)

Komentarai ()