Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kukulis4 2020-08-11 06:46
As i tesla investuoju. Va per paskutini pusantro menesio akcijos kilo grubiai +40%. Tapau siek tiek turtingesnis. Hyperloop, kolkas, nesiulo IPO.
sub 2020-08-11 12:37
Aš lygtai rašiau, kad Hyperloop tik testavimo stadijoje, net nesiūlo IPO. Vieninteliai kas siūlo IPO tai man atrodo Vigin Hyperloop, bet jis nemoka skaityt matyt, vėl tą patį š parašė, ką prieš tai. Tai koks scamas, jeigu neina inevstuoti į jį? Ar Virgin Hyperloop irgi scamas, pagal jį?
kukulis4 2020-08-11 14:26
Taip, maciau. As vat zinok, pradedu galvot, kad gal as pats durnas, kad i tokias beprasmes diskusijas veliuosi. Reik kazkaip bandyt ismokt nebetest beprasmiu diskusiju...
Arunas1948 2020-08-11 14:58
Tik dabar supratai, kad gal as durnas.
kukulis4 2020-08-11 16:34
kad tu durnas tai as seniai supratau. As apie save kalbu.
Arunas1948 2020-08-11 17:30
Tai as ir supratau kad apie tave.
Ernestass 2020-08-16 18:56
Noriu tik papildyti ką pasakei.
Taip, kanistra yra daug plonesnė, tačiau Hyperloop'o sienos ten irgi ne metrinės. Jos labai yra plonos. Čia kaip atrodo normali vakuuminė kamera. Matot koki atspari konstrukcija? Kažin kam jie tokias stato kai su vakumu dirba? Pagal Elon Musk'a ten eilinio stiprumo vamzdžio užtenka. O mano kritika taip ir liko neatsakyta. Kiekvienas durnelis gali visiškai sunaikinti projektą vertą daugelio milijardų tiesiog pašaudžius iš didelio kalibro šautuvo, susprogdinus bombą iš trašų pagamintą ar tiesiog užkūrus laužą o vamzdžiu ir čia niekaip to neišvengsi. Vakumas susprogdins visą vamzdį bei užmuš viduje esančius žmones. Norėčiau, kad kas tiesiogiai atsakytų į čia problemą.
https://www.youtube.com/watch?v=wrHpwBuO4vg
Taip, apie šiluminį plėtimasi buvo kalbėta tame video. Toks jo projektas gali išsiplėsti maksimaliai kaip per tris futbolo stadionus. Tai jis tiktais šiaip slankios kilometrais mieste. Menka problema...
Ernestass 2020-08-16 19:12
O aš tau siūlau pradėti kalbėti apie fiziką ir peržiūrėti šaltinius kuriuos prisegu. Kažkaip tiki ką tau bulvarinė spauda rašo, bet kai mokslininkas tau labai detaliai paaiškina kodėl projektas praktiškai nėra realius, tu net jo nesiklausai.
Ernestass 2020-08-16 19:23
Tai puiku. Pelnas bus dar didesnis kai bent viena jo idėjų bus įgyvendinta. Visi žmonės tikintis Musk'u privalo investuoti į jį dabar, nes netgi bet kokia jo įgyvendinta įdėja bus revoliucinga ir dramatiškai padidins Musk'o akcijų kainas.
O dėl pačios Teslos, tai ši įmonė pastoviai praranda pinigus ir tesugeba kartais jų uždirbti tiktais per dirbtinius karmos taškus. Tai yra, kai kitiems gamintojams reikia išpirkti CO2 karmos taškus iš Teslos už didžiules kainas. O be to, Tesla tiktais išpopularino elektromobilius, nesu girdėjęs, kad jie gamintu kažką pažangesnio. O jų Cybertruck'as tai visiškas marazmas. Grynai užnešą man į tai:
Bet žmonės yra tokie pat protingi kaip per Simpsonus, šios mašinos kaina tikriausiai bus spekuliuojama. Jeigu po 20'ties metų Cybertruckai prigis ir bus populiarūs, aš pripažinsiu kad klydau, bet abejoju.
https://www.youtube.com/watch?v=EHGczDHTDpo
kukulis4 2020-08-16 20:18
Ernestai, as nematau prasmes su tavim apie kazka toliau diskutuot, nes tu arba nematai, arba tiesiog neigi akivaizdzius dalykus. Kai sugrysi i realybe - tada.
Ernestass 2020-08-16 20:29
Tai užtektų tiesiog pasakyti, kad nenori toliau diskutuoti arba tiesiog ignoruoti mano komentarą. Dabar ką parašei tėra bailio atsakymas.
kukulis4 2020-08-17 10:12
jo ideja iki siol nera igyvendinta. Jeigu butent tai norejai pasakyt, as nesuprantu sekanciu dalyku:
* kodel tu nemanai, kad paypal pilnai igyvendinta ir veikianti ideja (beja, labai patogi ir gera pirkejams, bet ne tokia gera pardavejams)?
* kodel nesutinki, kad Tesla yra geriausias elektromobilis uz pinigus kuriuos moki (as cia nesigincyju, kad ne Muskas ir ne Tesla pirmieji sukure elektromobili, jie tiesiog pagamino siam momentui geriausia elektromobili).
* kas dar turi realiai veikiancia reusable raketu sistema, kuri deliverina ne tik krovinius bet ir zmones?
*Kodel cybertruck ar aplamai, roadsterio "issovimas" i kosmosa nera geniali reklamos ideja?
As ir daugiau galeciau vardinti, bet siam momentui uzteks. Galima sneketi, apie tai, kad cia ne Muskas o jo inzinieriu armija viska padare, kas yra tiesa, bet didelis klausimas, ar didele dalis tos armijos nebutu uzsieme saldainiu popieriuku lankstymu, jeigu ne Muskas.
Jeigu bandysi atsakinet - atsakymo 'nes muskas iesko durniu, kurie juo tiki, visi jus avys, atsimerkit' man neuzteks. Man reikia rimto argumentuoto atsakymo. Lauksiu
Ernestass 2020-08-17 11:10
Idėjos yra pigios. Jų įgyvendinimas brangus bei sudėtingas. Aš galiu prisigalvoti daug ko tačiau tai nereiškia, kad tai yra realiu ar įgyvendinima. Musk'ą deja niekas nebestabdo ir dėl to jis operuoja ties tokiais dalykais. Vienas iš pavyzdžių kaip jo Teslos gamybos linija buvo atidėta, nes jis bandė automatizuoti produkciją. Idėja aišku nepavyko ir teko grįžti į normalius gamybos būdus.
Aš kalbėjau apie hyperloop'ą. Nemanau, kad apsimoka įtraukti visas jo kompanijas, nes taip kalbėsime ilgai ir nuobodžiai apie nieką.
Arunas1948 2020-08-17 11:55
Nevark su Kukuliu4, jis investavo i Musko akcijas ir dabar kryzium guls uz Muska.
Ernestass 2020-08-17 12:12
Aš ir nesakau, kad viskas ką Muskas daro yra nesamone. Tiktais kai kurie jo pasisakymai ar projektai tėra karšto oro burbulas kuris vargu ar duos žadėtos naudos. Musko idėjos populiarios, nes jis daug dėmesio ir lėšų sukiša į marketingą bei jo idėjos šiais laikais yra ,,trendy". Tačiau reikia neapsigauti ir suprasti į ką yra investuojama. Daug jo projektų yra pastatyta ant abejotinų pamatų, netgi Tesla su viskuo ką gali pasakyti gera apie įmone, ji nėra pelninga.
https://www.macrotrends.net/stocks/char ... net-income
Matai? Ji praranda pastoviai pinigus ir tu investuoji ne į pelningą įmonę, bet į idėja. Su tokiais burbulais atsargiai, nes viena diena jis gali sprogti ir visos santaupos bei uždirbti pinigai išgaruos.
https://www.businessinsider.com/tesla-s ... ser-2019-6
Dabar atimk tuos dirbtinius karmos taškus ir pamatysi, kad Tesla kompanija realiai gyvena ant valstybės dotacijų ir gausis toks paradoksas, kad įmonė dar niekados nebuvo pelninga.
kukulis4 2020-08-17 14:15
Ernestai, cia tik tau taip atrodo, kad savo teiginius tu pagrindi.
As apeliavau i tai, kad tu teigi, jog Muskas neigyvendino nei vienos savo idejos, nes butent taip tu parasei. Tada tu pasitaisai, ir teigi, kad neigyvendino nei vienos idejos, bet nepasakai, kas jau skaitosi 'revoliucine ideja'.
Sekantis momentas - sakai, kad paypal, tavo spejimu, nebuvo revoliucine ideja. Ar as turiu tavo spejima paimt kaip fundamentalia tiesa, ar visgi, tu teiksiesi sita savo spejima kazkuo pagrysti?
Toliau. Sakai, kad daugkartinio panaudojimo raketa nera jokia naujiena (tiesa). Bet nekreipi demsio i tai, kad lyginant su Space Shuttle, kilogramo svorio iskelimo i orbita kaina yra butent tas revoliucinis momentas - $55k shuttle pries $3k Falcon9. Ir cia neatsizvelgiama i tai, kad shuttle'o skaiciai yra is 2011 metu.
Tesla emisiju treidai. As nematau, kur cia Teslos kalte - yra kvotos, ir yra kompanijos kurias tas kvotas gauna ir reikalui esant treidina. Jeigu tesla per metus sugeba parduot 30k savo model3 vs 5k Chevrolet bolt - cia ne teslos problema. Lai GM parduoda daugiau elektriniu masinu, santykis su VDV bus palankesnis ir nereiks pirkt tiek daug papildomu tarsos kvotu. Jeigu tu cia matai kazkoki 'apipisinejima', tai as matau viso labo dar viena dedamaja formuleje kaip generuoti pajamas.
Ir galiausiai gryztam prie Hyperloop. Taip, yra issukiu, kuriuos teks iveitki. Taip, greiciausiai pirmieji dalykai, kas tais vamzdziais keliaus, bus kroviniai o ne zmones, bet ideja turi potencialo ir jos igyvendinimu rupinasi zmogus, kuris deliverino eile veikianciu high demand produktu uz patrauklia kaina ir kuris turi labai stipru R&D sau uz nugaros. O tamsta, pries visa sita statai kazkoki youtube filmuka su 300k perziuru. Patikimi saltiniai sioje vietoje teigia, kad vienintelis klaustukas sitoje temoje yra kaina. O matant, kad Muskui kaina yra svarbus faktorius, as kazkaip nesugebu sutikti su tuo, kad nei jis, nei kasnors kitas dirbantis su hyperloop galetu kaina tiesiog atmesti, kaip non-faktoriu.
Arunas1948 2020-08-17 14:26
Nu reikia buti stipriai durnam tiketi Hyperloop projektu.
Ernestass 2020-08-17 14:28
O kodėl tau kaip mažam vaikui reikia viską pažodžiui pasakyti? Savaime suprantama, kad "neįgyvendino nei vienos idėjos" nereiškia, kad tą reikia priimti tiesiogiai, o žiūrėti konteksta apie ką buvo kalbama. Tu nesupranti pozicijos, bet puoli ją kritikuoti, o po to pyksti, kai pasirodo, kad pozicija yra visiškai kitokia.
Ir kur tie tavo patikimi šaltiniai? Kur tie tavo pagrindimai? Kur realus veikiantis prototipas? Jie netgi neturi pakūrė prototipo kurį jie žadėjo pačioje pradžioje. Tas vamzdis, ta elektrinė mašina toli gražu nėra ką jis žadėjo. Jo dabartinis hyperloop'as daugiau primena man pramogų parką nei rimtą projektą. O tai, kad man reikia remtis vieno mokslininko šaltiniais yra ir mano pagrindinis argumentas nuo kurio pradėjau. Elonas Muskas išdarinėja nesamones kai visas pasaulis nekritiškai perka jo kliedesius.
Beje, krovinius gabenti yra daug pigiau geležinkelio bėgiais. Netgi jeigu jis sukurtų savo projektą ir veiktu jis kaip reklamuotas, jis pasaulio nepakeis, nes pakeisti tiek infrastruktūros kainuoti šimtus ar netgi tūkstančius milijardų dolerių, o visa to nauda pasekoje tėra ta, kad tavasis krovinys greičiau ir tikriausiai brangiau bus gabenamas iš sandėlio į sandėlį. Ir šiaip, šiais laikais ne traukiniai yra pagrindinė problema krovinių transportavime, bet jų gabenima per vandenį, laivai žiauriai lėti, o hyperloop'as yra sugalvotas bent kol kas veikti tik ant žemės. Po to didžiausia problema yra logistika, krovinio organizavimas. Ateinantis siuntinys praleidžia pusė ar netgi daugiau laiko organizuojamas. T.y sedėdamas pašte ar logistiniame sandėlyje kol darbuotojas jį apdoruos ir nusiųs toliau.
Tokiame technologiniame lygyje dabar yra jo projektas. Traukti elektrine mašiną per metalinį strypą. Spėju, kad ateityje jis darys ir panašias gudrybės ir savo Hyperloop'ą pavers atrakcionu žurnalistams ir publikai mulkinti.
https://www.youtube.com/watch?v=taeucixxrdM
sub 2020-08-17 14:48
Tai kam rašai absurdą, jeigu pats žinai kad tavo teiginys "neįgyvendino nei vienos idėjos" neteisingas. Tai pripažink kad klydai dėl to ir over. Ką ten galima žiūrėt į konteksta jeigu jis visas absurdiškas, kaip ir antra pastraipa, kur sakai kad Tesla kompanija niekada nebuvo pelninga ir nesugebėjo būti kompetatyvi pati.
Ar tu bent supranti grafikus, domiesi akcijomis, ar tiesiog švaistaisi keistais teiginiais, kurie net realybės neatitinka? Tolima ateitis niekam nėra aški, nei BMW, nei Audi, nei Teslai, gal atsiras visai kitokių žaidėjų su naujomis technologijomis. Kiek Teslai reikėjo metų, kad įsibėgėt ir pradėti vydis VDV gamintojus, pagal pardavimus ir vertę? Spacex irgi ne iškart sekėsi, viskam reikai laiko, tobulinimo, bandymų ir t.t. Kai tą suprasi, tai gal ir Hyperloop vertinsi ne pagal kažkieno video ir savo buką galvą, o pagal tai kaip jiems seksis ateityje. Dabar, jau kelis kartus tau tą rašėm, jie net nesiūlo investuot, o bando išdirbt technologiją iki galo ir paleist bent vieną sėkmingą projektą, lyg tai bus Dubajuje, jei neklystu. Laikas parodys ar Hyperloop pasitvirtins ar ne.
Ernestass 2020-08-17 15:07
O kam jūs tuomet diskutuojate ir mąstote kaip vaikai? Aš turiu jums labai atsargiai ir išbaigtai parašyti kiekvieną sakinį, nes antraip nieko nesuprasite. Taip, reikėjo man papildyti labiau tą sakinį.
Tai kam Muskas surado investuotoją ir kam tas investuotojas tuomet ieškojo daugiau investuotojų?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elonas Muskas pažadėjo: „Tesla“ technologijos – visiems. Tokio sprendimo priežastis sužavės