Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kukulis4 2020-08-17 22:23
Atsakau - del to, kad niekas uz dyka nedirba. Ir reikia jausti skirtuma tarp 'investuotojo' paieskos ir IPO. Nes du skirtingi dalykai.
Ir beja, Ernestai, tiesiog idomumo delei - kiek tau metu, taip nemeluojant? Nes kazkaip skaitau ka rasai - ir pradzia su pabaiga daznai neturi nieko bendro. Nenoriu izeidinet, bet subrendusiam zmogui nebudinga.
rotas 2020-08-17 23:14
Pavyzdžiui tam, kad:
1. Žmonės gvenamojoj zonoj neviršytų greičio ant 25 km/h ir leistų ramiai miegoti gyventojams;
2. Kelyje Vilnius-Druskininkai, kur leidžiamas greitis 90 km/h, žmonės neskraidytų ant 130 km/h ir netrankytų stirnų ir briedžių;
3. Tam, kad sumažintume žučių skaičių kelyje (saugaus greičio nepasirinkimas sudaro 1/3 visų, tragiškai pasibaigusių įvykių).
Sąrašas nuolat pildomas.
Arunas1948 2020-08-18 06:49
Paprastam kelyje normalus greitis 110 kmh, daugiau nemalonu vaziuoti, greikelyje 130 kmh per letai, Lenkijoje vaziuojant 130 kmh tave lenkia kaip pro stovinti ir niekas ten nematuoja greicio. Pagrindas Lietuvoje jau turejo buti sutvarkyti keliai kaip Marijampole Kaunas tada uzmirstai apie avarijas, priedo reikia proto vairuojant, as per 50 metu vairavimo nesu padares avarijos nors jaunysteje laksciau kad niekas nelenkdavo.
Ernestass 2020-08-23 19:13
Man yra 28 metai. Problema yra, kad tu nelabai nori mąstyti apie dalykus dėl kurių jau suformavai savo nuomonę. Per visą tą laiką niekas taip ir negynė Elon Musko rimtai, jo Hyperloop'as vienas po kito sekantis nusivylimas, o startavimas jau šiais (maks kitais) metais. Dėl to tipiškai tu uždarai savo mąstymą ir visus kitus laikai durniais kurie neturi tokios pat nuomonės kaip ir tu.
immortallt 2020-08-23 21:27
Tam kad, kai kiekvieną savaitę varai Vilnius-Klaipėda-Vilnius, ar kai kiekvieną dieną varai Vilnius-Kaunas, galėtum nudirbti savo darbus, pailsėti (čia jei kalba apie autonominį pilnai).
Jei autonominiai visi automobiliai - nebelieka kamščių.
Patinka man vairuoti, ir be problemų galiu numinti 1500 km per dieną, bet užtenka smegenų suprasti autopiloto naudą.
Arunas1948 2020-08-24 06:16
Eina kalba kad tokiu kurie kasdien nuvaziuoja po 1000 km vienetai o dauguma nuvaziuoja apie 100 km i diena ir turi pirkti automobili su autopilotu kuris sudaro puse kainos.
kukulis4 2020-08-24 09:41
Ne. Problema tame, kad tu nesugebi susikoncentruot i viena dalyka, ir tada kalbi abstrakciai apie viska, ir labai pavirsutiniskai. O as bandau traukt po viena gabaliuka ir irodinet, kur tu neteisus. Dabar, kaip matai, priejom prie klausimo apie finansavima, kur tu sakai, kad Muskas su savo hyperloop 'nesamone' susirenka kvailu zmoniu pinigus, o as teigiu, kad: Pirma - investicija is fondo(u), kurie specializuojasi butent startup'u finansavimu, ir IPO nera taspats. Antra, Hyperloop aplamai dar nepadare IPO. I sita tu kolkas nereaguoji, ir toliau kalbi abstrakciai. Tai klausimas tada toks. Ar supranti skirtuma, ar visdar galvoji, kad Muskas vagia vargsu zmoniu pinigus?
kukulis4 2020-08-24 09:43
Vat butent del to, tave tik grabas ir istiesins. Ne TURI, o GALI. GALI! Pas mus, laisvame pasaulyje zmones GALI RINKTIS.
Arunas1948 2020-08-24 10:29
Labai jau cia turi galimybe pasirinkti tarkim TA, monopolis ir dulkina tave, laisvas pasaulis tik turtingiems o kitiems seile varvinti.
HardAxe 2020-08-24 10:36
geriausias argumentas arunui - ignoravimas. Įsidėk jį į priešų sąrašą, nematysi žinučių, nekils nereikalingų pagundų šerti trolius
AAA000 2020-08-24 11:11
kitus komentarus neblogai surasei. bet cia siaip biski jau grybauji
visi turi kazkokia patirti. ir remdamiesi ASMENINE patirtim, daro kazkokias globalias-viesas isvadas. tipo nusprendzia apie elona muska, tesla, hyperloop, "belenkoks kitas sudas" ir panasiai tik reikalas tame, kad neimanoma ar labai sunku padaryt visapusiskai teisingas isvadas. nes reikia per daug sriciu ismanyt. - jei aptariamas klausimas sudetingas. ir dazniausiai buna taip = zmogus REALIAI ismano tik kelias sritis. mato kad ju ismanymas duoda rezultata izvalgoms, kurios paprastai pasitvirtina. ir save taip apsigauna. nes tik vieno analizes etapo isvadas priskiria visam reiskiniui. ir taip suklysta (arba laikinai atspeja) bendrame ivertinime.
galima diskutuot apie ta pati dalyka. bet ji analizuot skirtingais budais. ir galutinis rezultatas gali labai skirtis kiekvienam ASMENISKAI. - bet diskutuotojai bus teisus tuo paciu metu del gautu skirtingu isvadu o tu tai nuvertini, nes tiesiog bukai nuneigineji aspektus kurie tau neidomus va cia tavo klaida. pavirsutiniskumas.
jei yra resursas ir dalis jo svaistoma. - dar nereiskia kad viskas ekonomiskai blogai bet kad tai jau ne normali konkurencija - as pilnai sutinku. tiesiog kai imone pakankamai didele - cia jau yra savaime naturalu, kad ji naudojasi ir politiniais resursais (mokesciais ir paramom). ir mes visi susimokam uz svaistyma bet cia ta lemia butent visuomenes sankloda - kuria sudaro idiotu demokratine dauguma susitaikyk su tuo...
jei nori cia kazka pakeist - neuztenka but tik teisiam ir turet savo teisumo irodymus. reikia dar juos supaprastint iki tiek, kad bet kas suvoktu butent ta idiotu dauguma.
cia yra izvalgumo lazdos antras galas. tu savaime suvoki kad "kazkas blogai". bet kiti to tiesiog nesupranta. net jei parasai apie tai tiesiogiai - vistiek nesupranta cia tikrai ne mastymo uzdarymas ar nesidomejimas
kukulis4 2020-08-24 15:03
As jau taip seniai ir padares Tik kad kartais pradedi skaityt neprisijunges, tada ir visi sitie sudai i virsu isplaukia. O tada kyla noras skandint...
Ernestass 2020-08-24 16:22
Gerai, panagrinėkime tavo paskutinį komentarą.
https://www.theverge.com/2019/5/14/1862 ... i-dp-world
Arunas1948 2020-08-24 18:18
Taip ir sakykit Muskas susirinko pinigus, atsakomybe permete kitiems o kas investavo liko uz durna.
kukulis4 2020-08-25 09:34
Zinok Ernestai as uzdarau sita tema is savo puses, nes dabar pradet viska nuo pat pradziu ir bandyt irodyt, kad butent tu buvai tas pirmasis, kuris prakalbo abstrakcijom, man jau nebeidomu. As lieku prie savo nuomones, kad hyperloop, kaip sprendimas greitam susisiekimui, yra imanomas. Ir as nesupyksiu, jeigu tu pasiliksi prie savo nuomones.
Arunas1948 2020-08-25 12:07
Kas tiki Hiperloop tas neturi smegenu.
Dziao 2021-01-08 21:30
Kam tiek gincu?
Siais metais t.y. 2021, Honda pazadejo isleisti level3 autonomine Honda Legend, kolkas bent jau veikiancia japonijoje. Ir jei taip ir bus, bus anksciau uz Muska
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elonas Muskas pažadėjo: „Tesla“ technologijos – visiems. Tokio sprendimo priežastis sužavės