Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2020-08-04 09:47
labai gerbiu šitą gamintoją, bet kodėl tabletas vietoj konsolės?
Jeigu jau koenigsegg žengė ta linkme...
tikiuosi kaip su durnom drabužių madom, praeis kokie 5 metai ir viskas grįš į normalią būseną.
Gal ir bus ok kai mašinos save valdys, bet kolkas vairuotojui reikia ir į kelią pažiūrėti...
daynewss 2020-08-04 10:21
Kokio ilgio durys? Kokie 2 metrai?
HardAxe 2020-08-04 15:15
panašu, kad dar ilgesnės (19:35):
https://www.youtube.com/watch?v=tAzcn6F ... .be&t=1175
conjurer 2020-08-05 10:06
Ka mane labiau užknisa tai ne tai kad yra tabletas vietoje konsolės, o kad jis atrodo taip tapšnoklis iš taksi automobilio.
Vairo mygtukai dar visai nieko. Posūkiai ir lempos jungiasi per fizinį mygtyką, o muzikos ir skambinimo dalykai gražiai integruotuose ekraniukuose. Svarbiausi dalykai yra fiziniai, ir galima viską atlikti nežiūrint į vairą. Tačiau spidometras, ir veidrodėliai atrodo kaip 3 mobiliakai prikabinti įvairiose vietose. Galėjo bent kažkaip gražiai integruoti į panelės interjierą. Suprasčiau kad tos sprendimas būtų passate, kad žmogus galėtų paprasčiau pasikeisti, bet tie kas pirks Gemere tikrai patys jos netaisys.
Andraika 2020-08-05 19:46
Gyvenu netoli jų gamyklos, tai dažnai tenka prasilenkt. Garsas toks, kad italai ir šalia nestovėjo, jei spusteli akseleratorių. Beje, pats fon Koenigseggas važinėja ganėtinai kukliu SAAB.
sub 2020-08-06 13:10
Pala, ne 3 mobilkos. Du ekranai šonuose skirti rodyti kamerų vaizdą (vietoj šoninių veidrodėlių). iPagrindinis ekranas, kuriame reguliuojasi viskas nuo A iki Z, turi būti didelis, lengvai pasiekiamas ir valdomas. Manau patogiau ekranas, nei konsolė. Na o virš vairo ęsantis ekranėlis, kuris rodo greitį, apsukas ir turbūt kažkokią papildomą info, sukasi kartu su vairu, o vaizdas visada lieka tiesus. Na gal ir yra kokių kabliukų mažų, kas nepatiktų, bet bendras vaizdas Gemeros man yra kažkas vau. Išvis Kionigsegg yra žaiuriai cool gamintojas.
HardAxe 2020-08-06 13:46
Su ekranu kaip vaizdo rodymo priemone, tai viskas super duper.
Bet valdymui... Sakykim neturėtų būti funkcijos, kuri valdoma judant ir kuriai reikia tapšnoklio. Nebent viskas pasiekiama tais tapšnokliais ant vairo. Ir tie tapšnokliai ant vairo veikia su pirštinėm.
conjurer 2020-08-07 01:18
Nežinau kodėl, bet man tie ekranai primena telefoną su GPS, ant kreivo stovo. Gal dabar taip madinga, bet aš jau daug su tokia konfigūracija pravažinėjau, ir tai visada primena pigias, mažai ryjančias mašinas. WOW yra pagani interjieras.
AAA000 2020-08-07 12:18
siaip tai cia yra ne dizaino, o technologinis reikalas. principe einama prie nuotolinio-konsolinio stebejimo-valdymo galimybiu.
supaprastintai: kaip pvz perki drona su pultu ir fizine konsole(adaptuotos specifikai mechanines valdymo rankeneles) - ir ekranas-programines funkcijos - ismanus mobiliakas tiesiog. per kuri gali ziuret is drono kameros ar dar ten ka nors stebet-valdyt. keist parametrus nuotoliskai. o tu mazdaug nori kad tavo konsole butu ne mobiliako, o kazkokios gitaros su televizorium isvaizdos - nes tau taip "graziau"
aplamai autopilotiniai auto manau taip ir bus konstruojami. bus atskirai laptopas-konsole. ir automobilyje tebus tik kokia standartizuota jungtis ir laikiklis laptopui geriausiu atveju. ir butiniausiam valdymui - vairas(ar vairalazde) su keliais mygtukais ir pedalais(jei reik). tu pvz galesi sedet galinej sedynej ar bagazinej gulet ir valdyt auto teziuredamas tik i laptopa ir maigydamas dzoistika va ta kryptim technologiskai einama. o tu per daug priprates prie "senu geru" integruotu svertu-rankenu-vairu vis dar. ir tau cia atmetimo reakcija tiesiog jaunimui bus butent tavo reakcija i toki "dizaina" - nupirdimo pozymis
autoremonto diagnostika jau panasiu keliu nuejus. greiciausiai ir teises bus specialios vaziuojant autopilotuojamu auto , jei noresi perimt valdyma. ir pan... cia matom tik prototipus.
conjurer 2020-08-07 14:02
Jau senai taip yra. Praktiškai nuo vairo stiprintuvo tai prasidėjo, bet su laiku vairavimas tampa vis mažiau žmogaus veikla. Tik su tam tikrais dalykasi kuriuos sakai, negaliu sutikti. Kol nėra pilno autopiloto, nuimama konsolė yra be ryšio. Taip pat bet koks pigus trečių šalių šalių tapšnoklis su konsolės appsu irgi neatrodo kaip tinkamas būti pagrindine konsole. Ta prasme net autobusuose yra usb pakrovimo lizdai.
Pagrinde problemos yra šios:
1. Per lėtas tapšnoklio veikimas dėl blaotware;
2. Trumpas baterijos gyvavimo laikas.
Taigi kaip papildoma informacija mobas gerai, bet kaip pagrindinė, manau čia turėtų būti pačiame automobilyje integruoti ekranai, su minimaliu bloatware kiekiu. O Gemeroi jie atrodo kaip tiesiog pigūs tabletai/mobai prisegti prie panelės.
sub 2020-08-10 16:02
Aišku keikvienas turi savo skonį, kas patinka ar nepatinka.
Bet man toks spidometras atrodo moderniai, tikrai ne 90-ūjų ir nzn ar tai tapšnoklis, tiesiog ekranas:
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip „Koenigsegg“ gali žadėti, kad daugiau nei 1700 arklio galių turinti „Gemera“ bus CO2-neutrali?