Kai kurių markių dyzeliniai automobiliai techninės apžiūros gali neįveikti dėl dūmingumo: įvardijo dažniausias

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2020-10-16 13:27
Volksvagenai kaip suprantu išvis visi praeina 100% dėl dūmingumo, kad nepaminėti? Mano senas wv passat 1,9 tdi dūmingumas 0,42, kažkurią ten tech apžiūra buvo net ir 0,26.
mindaugas.vaitiekūnas 2020-10-16 16:14
Aš kadaise su SAAB 2.2TiD 0.19 buvau pasiekęs. O sąrašo viršuje SAAB todėl, kad važinėja su kiaurais intercooler'iais. Kadangi pats turėjau tą problemą, tai situacija gana aiški: apatiniam radiatoriaus kontūre nėra jokio kronšteino, ko pasekoje "aušinimo vamzdis" deformuojasi (plečiasi) ir galiausiai ten prakiursta. Kas įdomiausia, kad ir pakeitus intercooler'į į naują, lieki su ta pačia problema. Tai čia iškart rekomenduočiau sutvirtinti tą dalį su kokiu kronšteinu, kad raidatorius neturėtų kur plėstis. Kita vertus, dar pabandyčiau net nepirkti naujo intercooler'io - tiesiog užlenkti-užpresuoti prakiurusį apatinį kontūrą ir sutvirtinti kronšteinu. Ten dar tų aušinimo kontūrų lieka tiek, kad eliminavus vieną turbūt didelio skirtumo suspausto oro aušinime ir nesijaus
FtBall 2020-10-16 18:06
Įdomu, kaip benzinas pasiekia per didelį dūmingumą? Nemanau, kad 10% atvažiuoja išpjautais katalizatoriais. Aišku, jei duslintuvas kiauras irgi nepraleidžia, bet napavadinčiau, kad didelis dūmingumas. Aš su 1999 metų Subaru nuvažiavau su 3 cilindrais (iš 4) veikiančiais ir viskas normoj buvo.
lizunas 2020-10-16 21:29
Lemba zondai nuėję velniop arba degina alyvą.