Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2021-01-13 15:20
VDV dar tepalai, filtrai, ismetimo rodikliai. Privalai pildytis tik koloneleje, nebent namuose laikai backa su kuru.
HDi 2021-01-13 15:41
Bent jau su Model X ilga kelionė neatrodė labai praktiška ir patogi, ten daug kas aprėpta, ir pakrovimų ilgis, ir išsukimai dėl pakrovėjo.
https://www.youtube.com/watch?v=ckib1ABJ_sM
Dziao 2021-01-13 15:55
Cia straipsnis ir storiems ir tupiems amerikanams ir kas jiems prijaucia eilese prie naujo iphono.
Daznai tenka nuvaziuoti 1500-1800km. Kelione paprastai trunka 13-17 val, 1-2 sustojimai, dyz. kainuoja apie 100eu. Visi super duper tesla ir pan elektromobiliai nieko pan negali pasiulyt
kestutisz 2021-01-13 16:13
Na tai čia pora kartų per metus (tepalai ir filtrai) jei niekur nevažiuoji, sumoj turbūt mažiau laiko nei tektų darbe pravaikščioti kovojant dėl laido prie tų 5 stotelių aplinkiui (ir čia ne kokiam gūdžiam kaime, čia gan dideliam "verslo centre", apie tai, kad sulaukti eilės irgi prie gal 5 stotelių visam miegamajam komiblokų mikrorajone tai jau net nesvajoju :) Juolab aptarnavimui tai numeti ryte mašiną prie servisiuko, vakare pasiimi ir važiuoji namo :)
Benediktas 2021-01-13 17:39
Toks važiavimas pasitaiko turbūt mažesniam nei 0,5% planetos vairuotojų, kad lėktuvo atstumus su mašina važiuoti.
Benediktas 2021-01-13 17:40
Nu bet dar ir mokėt pinigus kasmet reikia. Aš kiek į servisą varau paskutiniu metu, tai dažniausiai po savaitės tik užsiregistravus.
DarkNRG 2021-01-13 17:41
Ne visi yra tokie kaip tu 'dalnabojshikai' kurie po 6 val. be sustojimo laksto. Cia kalba eina daugiau apie komfortiska vaziavima, o ne masinos naudojima verslui.
AAA000 2021-01-13 19:38
na jis matyt syko ir myzo i tuos tesla superchargerius ir valge kazkokias besimetancias salia ju maisto atliekas nes kaip supratau raso, kad gavo sitas paslaugas kaip ir VDV savininikai kai sustoja pasykt, pamyzt ir paest + dar sugaiso visai sitai veiklai 7 minutem ilgiau.
------
P.S. prie ko cia kazkokie filtrai? apie juos nieko neraso. jis tipo butu turejes juos keist jei butu su VDV vaziaves tuos 2000+km? cia ta kazkas norejot parasyt? nes kazkaip apgailetinai isciulptas is birk** (ty norejau parasyt pirsto) kazkoks buhalteriskas argumentas... nu yra teisybes. jei visus pirstus buhalteriskai is eiles apciulpinet - gali statistiskai kai kada papult ir ne visai pirstas net ir filtra gali tekt pakeist... nors as tai dazniau vdv masinas keiciu nei tepalo filtrus ar tepalus..
------
as pvz manau jis kaip minimum neiskaiciavo laiko ieskot tu suprechargeriu. ir neitrauktas atstumas iki ju. su VDV vaziuoji is esmes kur tik nori. gali pvz ratu apie stulpa sukt. ir paskui rasi sakykim 10km atstumu degaline. taigi 1000km vaziuoji kur nori ir +10 km prievarta iki degalines. koeficientas 1000/10, lygus sakykim 100 morku. o jei arciausias superchargeris uz 200km, tai tu is 500km vaziuoji tik 300km kur nori, ir 200km jau prievarta. pagal sita rodikli tesla gauna tik 300/200=1,5 morkos. taigi pagal morku rodikli tesla atsilieka nuo sudiniausio VDV maziausia 66 kartus!!! taip ziauriai failina. ir dar PAPILDOMAI pralosia 7 minutes...
ir slaptas VDV bonusas - kuro galima uzsisakyt kanistre, kuri tau atves kurjeris, tu ji isidesi i bagazine. ir kai kuras baiugsis - tu ji susipilsi isvis niekur priverstinai nenuvaziaves. uz tai VDV gauna 1000/0=begalybe apdairumo morku bonusa. tesla aisku gali prisikabint priekaba su generatorium ir kuro cisterna, bet tada nuvaziuos vos ne dvigubai maziau... taigi is 1,5 morkos teliks tik kazkokia viena apgrauzta morkute... prie begalybe bonusiniu VDV morku... tesla visiskas FAIL... straipsnio autorius net nepastebi, kad jis realiai ciulpia ta jau ir taip apgrauzta teslos morkute, kuri greiciausiai iskrito per klaida is begalybes VDV morku gausybes rago...
tai va, sugebesit nuneigt? cia as isgi nuleidau diskusija iki buhalterizmo lygio, kuriame jus istisai nardote beveik gailiuosi...
Benediktas 2021-01-13 22:02
Na bet, koks puikus tavo rašymo stilius.
Daug kas, kas kritikuoja Tesla ir apskritai automobilius, kritikuoja iš Lietuvos varpinės ( o mes tikrai nesame pasaulio centras) arba iš dabartinės fiksuotos pozicijos ir nežiūri į tai, kas ateityje tų stotelių bus daug, nes automobilių bus daug ir krovimo laikai trumpės.
Čia tas pats, kas pirmieji kompai būtų. Sakytum, nafik tie kompai, užima pilną kambarį, aš ant popieriaus greičiau paskičiuoju ir reikia tik lapo. Beprasmiškas dalykas ir tiek energijos sunaudoja. Pastatyt daug stotelių turbūt nėra ypatingai sudėtingas sprendimas. Bet jei dabar pastatysi milijona stoteliu, tai kas jomis naudosis, kokios bus sanaudos, jei taip is karto.
Esu tikras, kai atsirado pirmosios degalines, ju buvo mazai pradzioje.
Čia kaip, čiukčius Tundroje keiktu elektromobilius, nes nera pas juos superchargeriu. Tai reiskia - zmogus kalba tik is savo varpines ir neziuri bendro vaizdo ir naturalios ivykiu raidos. Taip nuo arkliu persokus ant VDV buvo milziniskas suolis, kuo toliau tie suoliai bus mazesni, nebent antras magiskas mini energijos jegaines, telpancias automobilyje arba teleportacija.
kukulis4 2021-01-13 23:14
Pradzioje vdv vairuotojai benzina vaistinese pirkdavo. Cia rimtai.
immortallt 2021-01-14 12:29
Va va, ir aš tą patį norėjau parašyti.
Iš viso benzingalviai rašo maždaug taip: o ką daryti, jei aš turiu 23 tonų cisterną kuro ir dabar įsigyju elektromobilį, gi negalima išpilti į griovį. Kitaip sakant sprendžią absurdišką dilemą, kurią patys sukuria. Vienetai važiuoja po daugiau nei 500 km per dieną, o ką jau kalbėti apie daugiau nei 1000km. Taip, pats du kartus gyvenime važiavau po 1500 km per dieną. Tėvas su broliu ir 2300 km be miego nuvažiavo, nu bet tai čia yra ne tai kad ne kasmet, bet ir ne visų gyvenime bent kartą. Jei turėtum elektromobilį, tada atitinkamai susiplanuotum, kad visgi sustosi pamiegoti, daugiau pailsėti, arba skrisi lėktuvu, važiuosi traukiniu ar dar kas. Vien ant kuro kiek sutaupysi, tai ne tik nakvynei liks.
baltasb 2021-01-14 16:56
Nereikia lygint b su pirstu man atrodo.
Pats vazineju su model3 ir kol kas neturejau jokiu problemu. Teslos superchargeriu visur pilna ir nuo vieno gali pasiekt bent tris kitus, tik reiktu bent kazkiek apsidairyt pries komentuojant. Krovimo stoteles visada yra statomos prie kaviniu/degalinese ir ten visada gali nueit pavalgyt ir i tualeta. Nereik ieskot slieku kur ju nera.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobilio krovimas ilgas, brangus ir niekur čia nenuvažiuosi? Kritikus pritildysiantis praktinis eksperimentas - su „Tesla Model 3“ nuvažiavo 2000 km ir gauti rezultatai stebina