Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Sauliuxas 2021-01-14 12:13
Tai kur cia tas atsakymas ar reikia sildyti variklį?
immortallt 2021-01-14 12:24
Benzininis variklis ir galvos dėl nieko nesuku.
kukulis4 2021-01-14 13:08
Tai kad praktikoje nelabai yra skirtumo. Tie visi pasakojimai apie nesikuriancius dyzelius didziaja dauguma atveju yra is zmoniu, kurie apie masina aplamai zalio supratimo neturi. Pas tokius ir benzinine prie didesnio salcio lygiai taip pat nesikutrtu. Dyzeliui svarbus du dalykai - akumas (lygiai taip pat kaip ir benzininiam) ir pakaitinimo zvakes (jei neveiktu bent viena - vairuotojas turetu is karto pastebeti, nes uzvestas variklis pora-trejata sekundziu purtosi, kol nepradeda veikt cilindras kuriame zvake nudusus. Jeigu neveikia visos - tai ir prie -5 jau butu labai sunku toki varikli uzkurt). Overall nesikurimo priezastis yra netvarkingas automobilis, o ne kuro tipas.
Is savo pacio patirties pamenu, kaip kazkur 12-13 metu atgal gan lengvai uzsikurus savo dyzeli, termometras rode -32.5. O tada ir prikurinejau ir uztempinejau ne viena kaimyna kieme.
kukulis4 2021-01-14 13:11
Jeigu gali uzsikurt ir iskarto vaziuot, taip ir reiketu daryt. Varikliui maziau zalos, negu laikant salta ant zemu apsuku.
Evil Goku 2021-01-14 13:35
Šildyti reikia. Geriausia jei tai galima daryti neužvedus variklio. Antras geriausias būdas, ramiai važiuojant.
Gediminas Jurgaitis 2021-01-14 13:50
Sildyti nereikia. Niekada nei as, nei niekas is mano seimos masinos nesildo ir niekada neturejau jokiu didesniu bedu. Pilti reikia normalu kura, kraut akumus, keist tepalus laiku ir jokiu bedu nebus. Laikyt masina ant zemu apsuku prie -20 yra visiska nesamone. Uzkurei, ramiai isvaziavai ir uz 5 min. variklis jau pasils iki tiek, kad jam jau nekenkia apsukos, o birbinti 20 min. ant laisvu yra nesamone.
immortallt 2021-01-14 15:09
O gal visgi daryti reikia, kaip rašo automobilio instruckijoje? Hyundai i40 dyzelį šildyti tikrai reikia. Ne 20 minučių aišku. O iki minutės pastovėti, ir toliau porą minučių ramiai pavažiuoti.
Beziną lengviau nei dyzelį užkurti, nes akumo įtampos mažiau užtenka. Tiesa, kad techniškai tvarkingi užsikurs abu, tik techniškai tvarkingą benziną paprasčiau/pigiau palaikyti. Akumas automobilio per kažkur 12 metų keistas vieną kartą, prieš gal 2 metus.
HardAxe 2021-01-14 15:10
aš "pašildau" jei neskubu. Gal greičiau leidžiu tepalą išjudinti.
Užsivedus palaukiu kol momentinės sąnaudos nukris <3l/min. (pilnai sušilęs rodo ~0.9l).
Tik tik užvedus pakyla iki 5 ir pradeda lėtai leistis, tai kokį 15-20sec pralaukiu prieš jungdamas bėgį. Per tą laiką diržą sau/vaikui užsegu ir pan.
Šiaip langus gramdydavau užkūręs, bet seniai jau negarmdžiau
benzinas vs dyzelis, tai benzinui užtenka prasukti variklį, dyzeliui reikia smūgio.
Benzine bele pasuki variklį, žvakės jį išjudina. Dyzelyje dar ir kompresija didesnė tai dažniau kyla daugiau problemų su užvedimu, šaltas variklis sunkiai sukasi ir t.t.
kukulis4 2021-01-14 15:42
As negaliu pasakyt, kiek tai kenkia varikliui. Tiesa sakant galbut ta zala labai net ir nepasijus. Bet esme tame, kad saltas varikly su saltu tepalu prie mazu sukiu nesukuria reikiamo spaudimo, kad 'teisingai' teptu varikli. Butent tai ir kenkia varikliui, o kiek daug - neisivaizduoju. O seip tai turbut retas kuris kapsto sniega nuo neuzkurtos masinos. Visgi jei jau kapstaisi, tai pirma uzkuri, tada kapstaisi, ir tada jau sedi i siek tiek pasilusia masina. As ir pats taip darau, nors ir zinau kad blogai.
kukulis4 2021-01-14 15:55
Akumo itampa ta pati - 12 voltu. Skiriasi sroves stipris (amperai) ir talpa (Ah) - bet cia ne esme, kainuoja tie akumai praktiskai vienodai. Prie musiskiu ziemos temperaturu negaleciau sakyt kad yra skirtumas uzkurime tarp dyzelio ir benzo. O prie tikrai zemu, tarkim -30 ir zemiau, dyzeli uzkurt sunkiau, nes sunkiau susildyt ir isgarint saliarka. Jeigu purkstukas ant kad ir karstos zvakes uzspjauna skrepli saliarkos, tai kursis sunkokai
HardAxe 2021-01-14 17:05
Pas mane kažkoks idiotiškas tepalas pilasi (0w20) ir aš gyvenu "šilto" klimato zonoj, tai kažkoks rimtesnis šildymas man dzin. Variklis pats susikelia apsukas, kol žiedai kažkiek apšyla, tas matosi iš tachometro, sąnaudų ir garso.
Šiaip būtų laikas automobiliam pereiti prie 48V ar bent 24V baterijų. Bet turbūt greičiau jau sulauksim elektromobilių.
FtBall 2021-01-14 17:18
Skirtumas tarp benzo ir dyzelio, kad dyzeliui akumuliatorių pirksi kas 3-4 metus, kokių 70-80Ah talpos. Benzui pirksi kas 10-12 metų, kokių 50Ah. Benzui išvis viskas dzin - +20 ar -20, senas ar naujas akumuliatorius, sena ar nauja mašina - visad 3 pasukimai, jokių pakaitinimų ir t.t.
---
Jei langas apšalęs būna, tai lukteliu kokią minutę ar dvi, kol nutirpsta, o jei ne, tai iki kol sūkiai nukrenta iki 1000 ar mažiau ir tada važiuoju.
Vienoj iš mašinų prie duris važiuojant prisirišu prie kojos su "zeteškėm", nes neužsidaro, kol neatšyla
Kyborg 2021-01-14 19:37
Ant akumuliatorių deklaruojama įtampa 12V. Tačiau realiai ji skiriasi priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovimo lygio. Pilnai įkrauto akumuliatoriaus įtampa ~12,7V. 12V jau išsikrovusio ir su tokia įtampa neužkursi nei dyzelio nei benzino. Užkurt dyzelį reikalingas aukštesnis akumuliatoriaus įkrovimo lygis, nei benzinui. Todėl immortallt teiginys, kad benzinui užkurt pakanka mažiau įtampos yra teisingas.
HDi 2021-01-14 19:57
BMW matyt jau nusprendė vienodus akumus dėt. Pas mane ant F serijos BMW benzininio sulčių pakelio dydžio variklio (2.0T) 90Ah ir 850A startinė srovė.
Evil Goku 2021-01-14 20:22
Tik iš dalies teisinga. jei automobilis techniškai tvarkingas ir parinktas atitinkamas akumuliatorius, tai akumuliatorių tarnavimo laikas bus praktiškai vienodas. Tik kad geri akumuliatoriai gan brangūs, ir nusipirkus prastą, jis dyzeliniame auto, dėl didesnių startinių srovių tarnaus trumpiau.
kukulis4 2021-01-15 07:44
90Ah kaip benzininiam varikliui tikrai daug. Gal jie ten hibrida bande daryt?
HardAxe 2021-01-15 09:51
turbūt dėl start/stop.
Evil 2021-01-15 10:20
jau kai kur po truputi juda link 0W-15. Mild hybrid sistemų su 48V vis daugėja. Jeigu variklis su startergeneratorium tai yra 48V sistema.
IceBullet 2021-01-15 12:58
Siandien vos ne vos uzkuriau, sukau varikli kokias 2 minutes su pertraukom. Akumas pirktas pries savaite 95ah 850A AGM. kuras piltas pries 2 savaites statoile, tai jau turetu buti zieminis? Jau seniau pastebejau, kad pasipurto uzkurus keleta sekundziu ir meta duma toki nesudegusio kuro tuo metu. Tai cia kaip kazkas minejo, bus pakaitinimo zvakes? Per 7 metus, kiek turiu sita auto jas keiciau jau 2 kartus ir viena karta rele. Tai ka ir vel? Kuriant rodo ta simboli, kad zvakes kaitina, bet labai trumpai. Gal kas zinot kaip BMW pasildyt zvakes keleta kartu pries kuriant? Senesnese masinose prie dideliu salciu rakteliu pasildydavau zvakes kelis kartus pries kuriant.
lape 2021-01-15 13:06
Kad šviečia lemputė, dar nereiškia, kad žvakės kaista. Ar jos blogos ar geros, tik išėmus matysis
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Artinantis stipriems šalčiams – amžini klausimai dėl automobilio: ar reikia šildyti variklį ir neštis akumuliatorių namo