Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
01 2021-01-15 12:36
Pirma tegul stadioną (tiksliau tą 30 metų trunkančią gėdą) sutvarko ir suremontuoja baisiausią plentą Vilnius-Utena iki galo. Tada jau gali svaigti apie tokio lygio projektus. Impotentai.
immortallt 2021-01-15 12:43
Impotente, kaip tau susijusios privataus verslo ambicijos su savivaldybių ir centrinės valdžios projektais?
lape 2021-01-15 13:04
Realybė bus autobusai be vairuotojų ir be keleivių.
conjurer 2021-01-15 14:59
Na kalbant apie duomenų perdavimą, technologijos vystosi link geresnio spaudimo. Tai įgalina lengviau perduoti geresnes rezoliucijas. Tai kol tas vairuotojas dirbantis iš namų nenori kažko kas yra daugiau nei 8k60hz, tai teoriškai užteks ir 4G.
PCP 2021-01-15 15:13
Na straipsnis keistas. Čia kaip girtis kad atsivedei elektros įvadą superkompiuteriui. Šaunu, bet tai tikrai ne esminė problema.
Nu bet aišku, gal ir neverta čia į diskusija lysti, visiem viskas aišku, tiesiog niekas nebūtų spaudęs ant "klaipėdos LEZ jau veikia 5g", reikėjo intriguojančios antraštės.
Bet pagalvokim, kiek iš tikrūjų tai susiję?
Vairuotojui iš namų dirbti (laikant kad pandemija truks neamžinai) prasmės šiaip mažai, čia tas ryšys būtų reikalingas labiau gal visokių lidarų duomenims perduoti, bet tai vėlgi, kam? Visos kuriamos autonominės TP duomenis apdoroja pačios, o jas vieną prie kitos rišti nėra prasmės tol kol kelyje yra žmonių valdomų mašinų. Ryšys reikalingas nebent updeitams atsisiūsti.
Nors šiaip, pamastant. Keista struktūra, plėtros direktorius ir tt. kiek ten žmonių dirba? Ar nėra Laisvosios Ekonominės Zonas pagrindinė įdėja - tiesiog netrugdyti verslui dirbti? Tikrai tam reikia tuzino gerai šeriamų biuroktratų?
immortallt 2021-01-15 15:26
Plėtros vadovas, tai ne biurokratas. Ar manai, kad kuriančiose įmonėse, kur daugiau nei 3 darbuotojai nėra vadovų, atsakingų? Ir LEZ tikslas ne sumažinti biurokratiją veikloje. Biurokratijos yra tik mažiau statant gamyklą, bet toliau viskas tas pats. Ir taikomos lengvatos mokesčiams, bent anksčiau buvo taikomos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvos didmiestis juda link istorinio žingsnio: idėja apie autobusus be vairuotojo tampa realybe