Techninės apžiūros atskleidė kortas: kone kas antras gatvėmis važinėja su problemomis - pasakė, kokie trūkumai lietuvių automobiliuose dažniausi

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kukulis4 2021-02-01 21:33
Jeigu ant galinio stiklo yra valytuvas, tai jis ten yra tam, kad per stikla but galima kanors matyt. Slieku siknoj neieskok, ten ju nera.
AAA000 2021-02-01 23:29
pezalai kvadratu. gedimai del TA net statistiskai nesuristi su keliu eismo statistika ir realiu pavojingumu saugumui. tipo pritempinejami pagal kazkokius mistinius europos duomenis. bet tie duomenys vel - pagal vienetus, o ne pagal pavojinguma. jei ten visos avarijos, kad koki bamperi suraize ar i griovi ivaziavo - statistinis ivykis. ar suni sutraiske, nes jis padanga prakando - mirtinas atvejis. nu tai cia pavojinga ar ne? jei fiksuoja KIEKI, kuris istirpsta fone, kai supliusuota kur del greicio uzsimusa... o kitoje dalyje - super pavojingi ir dideli gedimai - kad koks lempos stiklas itrukes ar ten ne ES sertifikato, prasiskverbia tepalas/termofikatai, bei lemputes kokios sisgnalines dega - nu tai cia irgi nerealus gedimai TA bet nuo tokiu nerealiu TA gedimu aplamai gal dar nei vienas zmogus nera zuves... tai kur cia pavojus visuomenei, jei transporto priemone be TA vazineja? bet i TA nepraleidimo statistika ieina ir aiskina kad pavoju kelia... pritempineja migla su makaronais... realybe tokia - kad cia parazitine struktura...TA isdavinet turetu principe kiekvienas autoservisas. po remonto belenkokio. automatizuotau. ir TA centrai butu reikalingi - tik kai reiketu atestacija servisu tikrint - isduoda jie TA pagristai ar ne vartotojams. faktiskai Lietuvai yra gal tik apie puses tokio centro poreikio... o dabar islaikom gigantiska parazitu struktura... nors jie patys deklaruoja - kad ES lygio niekaip nepasiekiam. nes vartotoju pinigai nueina ne i naujus auto, o tokiems tikrintojams islaikyt. jei panaikintume TA centrus dabartinio tipo - ziurek auto parkas gal net pasidarytu lyderiaujanciose vietose ES pagal naujuma. nes vartotojams atsirastu papildomu lesu panaikinus sita beprasmiska TA israsinejimo biurokratine kontorele...
AAA000 2021-02-01 23:41
del sito "gedimo" gal puse spidometru Lietuvoje istraukinetom lemputem, ar ten pajungta i kokia nors kita daviklio linija - kuri dar veikia kainuoja buna iki kokiu 50€ "sutvarkymas". naujom masinom su LED tai ir 100€+ eiles buna. yra modeliai kur isvis nesitaiso, nes programine-gamykline beda. tu geriau rasyk kur cia tau praeina su tokiu "gedimu" - kokiam konkreciais centre - suvarys i ta TA puse Lietuvos nes pigiau atvaziuot bus, nei padaryt kaip "TA tikrintojas nori"
AAA000 2021-02-01 23:55
aiskiai nevazinejes su budom. buna pvz pertvara, visiskai aklina nuo budos, nes metaline. o budoj idetas gale langelis ir valytuvas. nu jei kas sedetu budoj - galetu per ji paziuret bet ne vairuotojas veidrodelio net nebuna gamykliskai, o valytuvas gale buna... tipo atsisukt pagal tave turi atgal vaziuodamas? as kol nevazijau su budom ir furgonais irgi buvau priprates tik per vidurini ziuret. soninius mazai naudojau. man net isisenejusi iproti keist buvo nekomfortiska gal puse metu... bandai ziuret - nera... ir taip gal puse metu kasdien po keliasdesimt kartu...
Niemand 2021-02-01 23:55
Gal dafai pats neieškok, net ne vairuotojui aišku, kad galinio lango valytuvas viso labo nice to have, priešingu atveju visi turėtu turėti. Kaip ir rankinio stabdžio indikatorius arba kondiškė, jokios įtakos eismo saugumui neturi... Bet kaip suprantu iš komentatoriu, čia problema inspektoriu piktnaudžiavime, o ne pačioje TA. Tegul aš ir ne vairuotojas, bet gal padėtu apibrėžimas gedimu, kurie gali turėti įtakos eismo saugumui. Logiškai TA turėtu apsaugoti TIK aplinkinius, o jei sugadinsi variklį ar pan., tai jau turėtu būti asmeninė problema (pvz, tepalo/temperatūros indikatoriai).
AAA000 2021-02-02 00:03
o nuo kada biurokratai remiasi visuomenes interesais? cia problema specifine - i tuos TA sukisami visokie "ankstyvi pensionai". o tam reikia panaikint visa priveligijuotu sluoksni... ar uzdraust sita interesu konflikta. tada gal kazkas ir pasikeistu visuomenes saugumo labui. dabar cia seryklos, o ne visuomenes labui orientuota istaiga su monopolio paslaugos teisem ir dar rinkos koncentracijos aiskiu pazeidimu... ten minimum triguba korupcija. o imortalai visokie rankutem ploja...
Evil Goku 2021-02-02 00:07
stabdžiai irgi tik bailiams, kam juos tikrinti. Butu visiems geriau, jei važinėtum viešuoju transportu, o ne su techniškais netvarkingais, dėl nepriežiūros kledarais virtusiais automobiliais.
Evil Goku 2021-02-02 00:18
Yra TA reikalavimai https://www.vta.lt/wp-content/uploads/2 ... 2B-290.pdf Bet kadangi Lietuva kledarų šalis, tai dauguma inspektorių į trūkumus žiūri atlaidžiai arba neatlieka pilnos apžiūros. Kad galėtum dalyvauti viešame eisme, automobilis privalo būtu techniškai tvarkingas. Lietuvio konstitucinė pareiga turi nuosavą transporto priemonę ar priemones. Ir pageidautina, kad ji būtu brangesnė nei jis gali ją išlaikyti. Todėl perkami lavonai ir/arba stengiamasi ją prižiūrėti (jei galima tai pavadinti priežiūra) kuo pigiau.
AAA000 2021-02-02 01:00
kad sistema korupcine rodo vien faktas, kai tas atideliotas TA ivede, ir kai praejo po atideliojimo - sekancias sutrumpino per atideliojimo laikotarpi atbuline data nu ten karantinins variantas kai buvo... tu man pvz paaiskink kiek konreciai visuomenei saugumo ar materialios naudos sukure sita nesamone, kai sauguma pritaike jau praejusiam laikotariui vien del sito dalykelio reiktu visa ta sistema susodint kalejiman - nes cia VAGYSTE ir LEGALIZUOTA ISTATYMISKAI. tu susimokejai uz paslauga kurios negavai. na mazdaug jei tau pvz parduotu televizoriu 2 metu garantijai, bet ja paskaiciuotu sakykim pusmeciui atgal - kai tu to teliko aktiskai net neturejai ir net negalejai ziuret ar turejo kitas savininkas ir pan. su TA tas praejo ir net dabar yra panasi nesamone su tais datavimo testinumais - tik smulkesniu mastu VAGIA SISTEMISKAI ir dar giriasi naudomis visuomenei... imortalai, ir ziuriu tu dar paploja... jau du identifikuoti...
kukulis4 2021-02-02 08:54
Ne vairuotojui (tau) neaisku. Jei vairuotum - suvoktum kaip svarbu yra turet galinio vaizdo veidrodeli ir per ji matyt neapsikta galini langa. Apie stovejimo stabdzio lempute TA reikalavimuose net nera uzsiminta - pats susigalvojai problema. Apie indikatorius - kai stovesi vidury miesto su uzkalusiu varikliu ir islietu tepalu, tai cia ne tik tavo problema bus. Tai kiek slieku siknoj radai?
kukulis4 2021-02-02 09:08
Parodyk man masina (marke modelis, gamybos metai), kur GAMYKLISKAI sumontuotas galinio vaizdo veidrodelis, valytuvai ant galiniu dureliu stiklu ir aklina pertvara.
AAA000 2021-02-03 21:49
kodel tureciau dirbt del tavo noro. siti atvejai retesni, bet ju YRA pilna. jei tau reikia, ir dar pagal tavo kazkokius apribotus kriterijus - pats ir ieskok. jie atsiranda pagrinde kai masina pritaikoma su "papildoma komplektacija". man pvz cia jau iskart tavo "gamykliskai" atrodo kaip zodinis prisiknisinejimas - pradesi irodinet kas ten gamykliska, o kas ne - kai iranga gamina tas pats gamintojas. tu jau ISANKSTINES interpretacijas savo poste ikisai, zvelgi i situacija kaip "strutis" . skurdziausias modelis manau greiciausiai gaminamas "logiskas" siuo atveju. bet kai prisikisa isplestiniu gamykliniu komplektaciju - tai visokio sudo gaunasi. as ta mates wv trasporteriuose t4 ir t5 modeliuose, paskui caraveles versijoje. kur eina gale ne dureles, o su atkeliamu dangciu. ten speju komplektuoja ne pacioje gamykloje - bet jau kai situacija eina i pabaiga - modelio gamyba raukiama. ir perrinkineja jau is sandeliu - o naujai nebegamina, nes pereje prie naujesnio modelio. issipardavimo stadijoje. ir va gaunasi tas sudas, kur cia snekam dar vw kabluke kazkokiam esu mates ir MB vito - bet jais pats nevazineju, tai nesidomejau labai nei modeliu nei metais. as kai ziemom vazineju, man veidrodeliai ir valytuvai ir salono sildymas labai aktualu ir sita pastebiu vos ne refleksiskai dar galiu pasakyt - ta valytuva gale paprastai nulauzo pats vairuotojas bet mazgas lieka ir rudyja paskui aplink ir linksmiausia TA nereikalauja atstatyt! o jei uzdeta - knisasi del veikimo tai kur logika - kad TA reikalauja is esmes susigadint savo auto... kuris SERTIFIKUOTAS aukstesniu lygmeniu - ES rinkai. cia aiskus parazitavimas. cia tik buhalteriai mato nauda - kai sedi parazitai ant visuomenes ir trukdo gerove... visuomenes saugumai pasiekiami ir kitais budais. ir geresnius rezultatus duoda nei kazkokios pusiau rusisko stiliaus TA stampuojamos pazymeles. pazangios visuomenes neveiksnias sistemas salina - moderneja ir prisitaiko. o pas mus per daug bezdzioniu ir buhalteriu - jie pradeda ne modernet, o suda modernizuot... va tik tame skirtumas - TA sistema nereikalinga - arba ji turi keistis is esmes. kitaip but suteikiama kaip paslauga visuomenei. dabar ji parazitavimo elementu jau tapo. tiksliau buvo padaryta SPECIALIAI ------ aplamai - jei kalbet apie TA taikyma Lietuvoje - tai ji jau aplamai sisteminis blogis ir griauna net musu valstybe is pamatu. pvz kad ir tokie aspektai: sakykim yra ta tipo keturraciu gamtos zalojimo problema. tie klubai su niokotojais ir susikure, nes musiske TA taikymo tvarka sitai skatina. keturaciui kelias nereikalingas. jis gali apvaziuot patikrinimus. policija neprisitaikius gaudyt ne keliuose. radarai-kameros neveiksnus. cia is esmes zemes ukio technika su supaprastintu TA taikymu. kadangi per griezti TA - sistema jau absurdiska - susikure kaip atoveiksmis. tipo dabar didvyriska pasivazinet keturraciaisd - nes nebaudizmas sistemiskai ir isplito reiskinys iki masines zalos gamtai. TA sistema pati savaime sukure pasaline problema... jei galimetu vazinet auto lauzais - niekas tu keturraciu net nepirktu taip masisikai. nuvaziuotu i ta gamta pailset su kazkokiu auto lauzu, keliuku, i normalu kempinga. ir nelistu i dirvonus. o tuos keturraciu vazinetojus patys isdauzytu - vien del triuksmio. bet NEGALIMA - reikia TA praeit kosminiu reikalavimu normalius zmones is gamtos isstume - liko tik niokotojai. ir dar dalis normaliu specialiai i gamtos niokotojus persikvalifikavio nes taip PAPRASCIAU Lietuvoje. ---- arba kita zala Lietuvai is dabartines TA sistemos. demografine. mes ismirstam. populiacija seneja ir taukiasi. o kodel? nes maziau krusasi. buvo pvz populiarus modelis - pasiemi merga, isisodini i artimiausia autolauza, ir vaziuoji i gamta, pasikrust. pusvalanduko cia reikalas. nu ir taip tipo DAUGIAU vaiku pasigamina ir t,t. - buvo su demografija viskas normaliai. kol nesugrieztino TA. dabar to negali - nes per grieztai taikoma TA. gaudo keturtacius, gaudo be TA - pakrumemis - tai kaip tokiom ekstremaliom salygom gamtoje pasikrust? nu tai kruseju ir sumazejo. visuomene zlunga demografiskai. o visokie buhalteriai is pakampiu, kur birkos net nepastato 90 laipsniu kampu, masiskai rekia - problemos - popicija neigalus - dar labiau grieztinkim TA nu visai valstybe palaidot nori... va ka gali TA... ------ jei tave labai domina masinos modelis - ieskokis - turetum rast. nes tai EGZISTUOJA. man tai per mazai svarbus aspektas., kad TAU irodineciau dar kazka papildomai... TA blogis del svarbesniu dalyku nei galinis valytuvas cia tik TA daromo blogio juokingas simptomas. kad sita nesamone pataisys koks buhalteriukas - nieko nepakeis...
kukulis4 2021-02-04 07:05
TL;DR; o tu tiesiog sudmalys, kuris eilini karta nesugebejo atsakyti uz savo zodzius.