[Karšta tema] Didžiausias pasaulyje krovininis lėktuvas ir rekordų laužytojas: Ukrainos pasididžiavimas – padangių monstras „Antonov An-225“ (Foto, Video)  (1)

Visi šio ciklo įrašai

  • 2022-03-01 [Karšta tema] Didžiausias pasaulyje krovininis lėktuvas ir rekordų laužytojas: Ukrainos pasididžiavimas – padangių monstras „Antonov An-225“ (Foto, Video)  (1)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Mriya“ taip pat turi specialiai suprojektuotą dviejų uodegų dizainą, o ne labiau tradicinį vienos vertikalios uodegos peleką, kad prireikus galėtų lengviau gabenti didelius išorinius krovinius.

Pakilimas iš priekio:

Vykdydamas dabartinį komercinio vežėjo vaidmenį, 2009 m. „An-225“ užfiksavo absoliutų vieno rekordinio krovinio gabenimo oru pasaulio rekordą - 187,6 tonos iš Frankfurto Hano oro uosto.

Šią naudingąją apkrovą sudarė elektrinės generatorius. Orlaiviui taip pat priklauso kiti pasaulio rekordai (iš viso apie 30 per 30 metų).

Nepaisant dydžio, „Mriya“ nėra didžiausias kada nors pastatytas krovininis lėktuvas. Pavyzdžiui, „Hughes H-4 Hercules Spruce Goose“ turėjo didesnį sparnų plotį - 97,5 m, nors ir buvo trumpesnis  - 67 m.

 

Bet, nors „Spruce Goose“ dabar yra tik muziejaus eksponatas, „Antonov An-225“ yra didžiausias eksploatuojamas krovininis lėktuvas.

Taip pat didesnis už „Antonov An-225“ yra „Stratolaunch“, kurio sparnų ilgis yra 117 m, o orlaivio ilgis siekia 73 m. „Stratolaunch“ pirmą kartą pakilo 2019 m., nors jis dar nebuvo naudojamas įprastiems skrydžiams ar pirminiam tikslui – raketoms ir palydovams iškelti į orbitą.

„Antonov An-225“ yra vienetinis. Sovietmečiu buvo  baigtas tik vienas orlaivio korpusas. Antrasis orlaivio korpusas taip pat buvo užsakytas, bet niekada nebuvo baigtas.

Antrojo „An-225“ orlaivio konfigūracija buvo šiek tiek kitokia, tačiau 1994 m. jo statyba įstrigo. Dėl to kalta finansavimo stoka ir susidomėjimo stoka.

 

2009 m. buvo trumpai atnaujintas susidomėjimas jį užbaigti Ir jis buvo baigtas maždaug 60–70%. Tačiau statybos dar kartą buvo sustabdytos.

2018 m. buvo pranešta, kad „Boeing“ planavo padėti „Antonov Airlines“ užbaigti antrąjį lėktuvo korpusą po to, kai jų tiekimo grandinė nutrūko po Rusijos įvykdytos Krymo aneksijos.

Naujausios naujienos praneša, kad „Antonov“ generalinis direktorius šiuo metu siekia investicijų užbaigti antrąjį lėktuvo korpusą.

Pasak „Antonov“ bendrovės, planuojama, kad jis bus eksploatuojamas bent iki 2033 m.

Lėktuvo viduje:

Lėktuvo krova:

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(75)
(3)
(72)

Komentarai (1)