Nišiniai elektromobiliai bus gaminami lengviau - pristatoma itin lanksti platforma  ()

„Williams Advanced Engineering“ (WAE) ir „Italdesign“ pristato elektromobilio platformą, kurią galima pritaikyti įvairiems automobiliams - nuo GT iki visureigių.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kurti elektromobilius nėra lengva. Tai - brangus ir sudėtingas procesas. Dėl to labai nerimauja mažesni gamintojai - perėjimas prie elektromobilių jiems gali reikšti išnykimą. Čia gali padėti šis WAE ir „Italdesign“ kūrinys - lanksti elektromobilio platforma, skirta gamintojams, kurie per metus pagamina 500-10 000 automobilių.

 

Tai - vadinamoji riedlentės platforma, ant kurios galima montuoti įvairius kėbulus. 104-160 kWh talpos baterijos tiktų visureigiams, limuzinams ar prabangiems GT. Netiktų tik mažiems sportiniams automobiliams, bet jiems, galbūt, bus kuriamos kitos platformos.

WAE skaičiuoja, kad priklausomai nuo gamintojo fantazijos, toks elektromobilis galėtų turėti iki 1000 kW galią ir 100 km/val. pasiektų per maždaug 2 sekundes. 1000 tarp įkrovimų nuvažiuojamų kilometrų taip pat yra pasiekiamas tikslas.

Šios platformos centre - baterijų modulis. Kompozitinis korpusas, kuriame slepiasi baterijos, yra integrali platformos konstrukcijos dalis. Prie jos tvirtinami priekinės ir galinės važiuoklės rėmai. Na, o ant riedlentės viršaus jau galima statyti įvairius kėbulus - jų konstrukcija rūpinsis „Italdesign“.

Žinoma, „Italdesign“ negamins visų elektromobilių. Kompanijos gamykla Turine gali pagaminti tik 500 automobilių per metus. Ši platforma labiau skirta tiems, kurie  ketina gaminti iki 10 tūkstančių elektromobilių per metus. Įsivaizduokite, kad tai galėtų būti išskirtinių GT gamintojai ar maži dizaino namai.

 

Ši platforma paspartins gamybą. Naujo modelio prototipas gali būti pagamintas vos per metus, o į rinką jis gali būti paleistas per tris metus ar greičiau. Tokie pramoniniai produktai gali stipriai paspartinti elektromobilių gamybą, ypač išskirtinių, mažo tiražo automobilių rinkoje.

Aut. teisės: Technologijos.lt
(9)
(2)
(7)

Komentarai ()