Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kukulis4 2021-05-12 09:14
Neskubeciau visko taip i viena puse sustumt. Kalbant apie cipavima, reikia pradeti nuo to, kad nera dvieju vienodu varikliu. Paimk tukstanti legendiniu 1.9tdi, ir savo parametrais jie visi bus siek tiek skirtingi. Tuo tarpu variklio (teisingiau kuro padavimo sistemos) programa jiems visiems vienoda. Todel konkreciam varikliui - ne butinai optimali. Cipavimo esme - optimizuoti degalu ipurskimo sistemos valdymo programa konkreciam varikliui, ko pasekoje isauga galia, bei sumazeja kuro sanaudos. Neturiu patirties su lengvaisiais automobiliais, bet pas tevuka ukyje visi traktoriai cipuojami, ir degalu sanaudos atliekant tuos pacius darbus mazeja.
immortallt 2021-05-12 09:40
Na būkim biedni, bet teisingi, didelė dalis čipuojasi ne dėl mažesnių sąnaudų, ypač ne tie, kurie duslintuvą "kiaurą" užsimeta, kad riaumotų garsiau, kai iš tikrųjų vos pavažiuoja.
Dvejoju, ar ten valosi kas nors, kai kiekvieną kartą spustelėjus gazą palieka tokį dūmų debesį, kad sankryža vos matyti.
Ir iš viso, neturėtų reikėti vienos rankos laikyti ant oro sklendės, uždarant oro paėmimą iš lauko.
kukulis4 2021-05-12 10:09
As sutinku, kad tie, kas cipuojasi automobilius, tikrai ne i kuro sanaudas ziuri. Bet tai nekeicia esmes - teisingai sucipuotas variklis ryja maziau degalu, o maziau degalu reiskia maziau tarsos. Apie visokius kitokius 'patobulinimus' isimant dpf, isimant dusliarkes bakelius ir panasiai - neklabu, man cia atrodo tiesiog durna.
O del juodu dumu debesu - tai visu pirma nesudeges dyzelinis kuras. To neturetu buti, jeigu ipurskimo sistema veikai gerai. Jeigu ne, tai nesudeges kuras - blogai, bet ne taip blogai, kaip ispjautas dpf...
HardAxe 2021-05-12 11:04
čipavimas gali padidinti taršą, sumažindamas sąnaudas.
Pvz liesinamas mišinys, pakyla degimo temperatūra, didėja variklio efektyvumas, bet padidėja ir NOx junginių.
kestutisz 2021-05-12 16:28
Kad čia gal labiau nuo variklio priklauso. Realiai 2 traktorius teturėjęs - ir abu elgėsi labai skirtingai. 2000 2.5TDI (audi) - per 5 metus suodžius mačiau kokius 2 kartus. 2005 2.2DCI (nissan) - tikrai neretai, nu bet tam reikia spausti tapkę. TA praeidavo be problemu, toli iki bet kokių normų, vadinasi tvarkingas. Nors TA atliekant tikrai matosi nemažai tų suodžių - gi ten spaudžia iki tiek kiek pats gyvenime dyzelio nesmaugsi :)
Evil Goku 2021-05-12 19:37
, nemoksliškai padaryti map'ai; specialiai dėl kelių procentų stipriai už riebintas mišinys (no smoke no power) ar programuojama esant netinkamai "geležiai" (susidėvėję ar netinkamų parametrų komponentai).
Ir čia bėda ne tame, kad dyzelinį variklį reikia brangiai remontuoti, tiesiog pats valdytojas sąmoningai pasirenka, kad jo automobilis stipriau terštų aplinka ir kenktų žmonėms. Iškastruoja automobilius, net kai taršą mažinančios sistemos veikia tvarkingai ir nekelia rūpesčių.
O grįžtant prie galios kėlimo, tai su tesingom rankom žmonės ir dyzelinius dragsterius pasidaro, kurie neskęsta juodose dūmuose:
https://www.youtube.com/watch?v=yM1xoxNBEOo
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vilniuje naujas kontrolės būdas, kuris gali atsirasti visoje Lietuvoje: važiuojančio automobilio išmetamų teršalų kiekį gatvėje matuos nuotolinė „akis“ - savininkai gaus perspėjimus