Kas geriau pasirodys bekelėje - kuklusis „Fiat Panda Cross“ ar elektrinis „Tesla Model X 100D“? (Video) ()
Ne viskas gyvenime privalo būti labai rimta ir automobilių testai kartais būna visiškai nerimti. Kita vertus, „Tesla Model X“ yra varomas visais ratais ir gyvenime kartais pasitaiko neplanuotų išvykų ten, kur keliai yra prasti arba jų nėra apskritai. Gal ten geriau važiuoti su daugiau nei trigubai pigesniu „Fiat Panda Cross“?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Iš tirkųjų, „Panda Cross“ yra ne tik daugiau nei trigubai pigesnis - jis yra ir dvigubai lengvesnis. Dviejų cilindrų variklį (varikliuką?) turintis automobilis iš tikrųjų dažnai giriamas dėl keturių varomų ratų sistemos. Dėl savo mažo dydžio (3,7 metrų ilgis ir 1,65 m plotis) „Panda“ bekelėje dažnai pasirodo žymiai geriau už tikrus didelius visureigius.
Bet „Tesla Model X 100D“ techniškai nėra tikras visureigis, nors prie jo dažnai klijuojamos raidės SUV. Tai - automobilis, skirtas nuvežti vaikus į mokyklą ir su šeima keliauti prie jūros. 5 metrų ilgio ir 2 metrų pločio automobilis sveria daugiau nei pustrečios tonos! Tačiau jis turi protingą keturių varomų ratų sistemą, pneumatinę važiuoklę ir stiprų sukimo momentą.
Tai kuris iš jų geriau pasirodys bekelėje? „Carwow“ nusprendė tai išsiaiškinti, nors atsakymą ir taip galima nuspėti.
Žinoma, kad nugalėjo „Panda Cross“. Tiesą sakant, „Model X“ pasirodė pakankamai prastai - šis automobilis bekelės nemėgsta. Nors jis turi pneumatinę važiuoklę, „Model X“ kėbulas nepakyla labai aukštai nuo žemės. Be to, pajutęs ratų slydimą kompiuteris iš karto apkarpo prieinamą galią, bandydamas išvengti įsivaizduojamos pavojingos situacijos Nepadeda ir tai, kad „Model X“ turi labai ilgą ratų bazę - pervažiavus aštrų kalnelį kyla grėsmė apgadinti automobilio dugną.
Tuo tarpu „Panda Cross“ yra toks pigus, kad nelabai reikalauja būti saugojamas. Trumpa ir siaura važiuoklė šokinėja nuo vienos kliūties prie kitos ir automobilis neprieštarauja trumpam pastovėti ant trijų ratų.
Ir taip, rimtieji mūsų skaitytojai - „Model X“ turi kitų privalumų. Ant asfalto niekas šių automobilių ir nelygintų. „Panda Cross“ yra trigubai (arba dar daugiau) pigesnis, bet daug kas pasakytų, kad už trigubai mažesnę sumą gaunama tris kartus mažiau automobilio.