Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2021-09-10 21:08
bent vieni pagaliau sumaste priekinio rato stabdziu trosa perkist per vairo asi nukniso mano isradima patogiau kai ratas apsisuka ratu ir trosas nekliuna. minusas - galinio stabdzio troso neina taip padaryt (as jo nenaudoju). bet cia kliuna vairas...
Atk 2021-09-11 13:25
Galima ir pačiam padaryti. Maždaug 200 wh per kg geri akimai turi. Tai 10 kg akimas, butu 2 kWh kaip ir šio dviračio. Ir su 25kmph greičiu bus galima nuvaziuot vien elektra 200 km. Gal kiek mažiau dėl neidealaus kelio.
Atk 2021-09-11 13:34
O jei surinkti akuma 30 kg, tai ir iki 600 km nuvažiuoti bus galima ypač 20 kmph greičiu ir stipriai pripustom lygiomis padangomis ir įkomponuotu gerai akumu i korpusą, kad jis nedarytų didelio oro pasipriešinimo.
Aš karta su 45 maždaug kg švino akumais važiavau pritvirtintais prie kiniško dviračio su 22 coliu ratais 80 maždaug km, taip kad 30 kg palyginus ne tiek ir daug. Bet jei bus kalnuota virtuvė tai neefektyviai bus įveikiamos įkalnės ir atstumas kokiu 30 proc sumažės. Plius dar nuo kalno bus neefektyvus didelis greitis... Dėl didelio svorio... Bet aš su centriniu varikliu dviratyje išnaudojusi 40 km per 200 wh su pedalu padejimu, ten variklis veikia kai pedalalus suki. Tai su 6000 wh (30 kg) butu galima įveikė jei svorio išaugusio neskaičiuoti 1200 km.
gytis13 2021-09-11 19:57
Ale kaip nobodu važiuoti 600km 20km/h greičiu, turbūt galą gaučiau jei taip reikėtų važiuoti....
AAA000 2021-09-11 20:38
naudot reikia praktiskai.
mane dviratyje pvz domina tokie dalykai - jo nereikia registruot, draust ir kazkokiom marazminem figniom uzsiiminet. tai greiciausia dar LAISVA transporto priemone. nu tai ir imi maksimalia komplektacija, kur dar nekimba visokie parazitai.
siaip dabar populiaru keliaut masina ir veztis dviracius. bet va ikraut tada sudetinga - jei rozetes automobily ner. taip kad minami populiariau visgi. o ir zenkliai lengvesni jie. tokiu bekelej pastrigsi. kur reikia nulipinet - persikelinet per smulkias kliutis.
tokie tik vasarai i darba vazinet nebent-jei tu ofisine ziurke... o tam yra pvz paspirtukai, kur isvis nusinest gali galiniam taske.
kaimieciams gal tiktu toks alaus atsivezt, bet neipirks... gana nisinis variantas. saugumas mazas...
dezej vaziuot visgi saugiau ir patogiau...
man labiausia nepatinka svoris. manau geriau isdirbtu elektriniu dviraciu buna.
o tas motorolerinis variantas gal ir solidziau atrodo, jau kazkur bekele ivaziuotum - tik kaina jauciu nesamoninga bus.
gytis13 2021-09-11 22:58
Ne taip ir laisvas tas elektrinis dviratis, jame turėtų būti greičio apribojimai, teoriškai gali parišti tik kažin ar labai ką domina dviračius gaudyti. Dviračių takuose policija nebudi, bet jeigu keliais imti lakstyti dideliais greičiais tai gali ir susidomėti. O gal ir ne, visgi labiausiai pats rizikuoji viršydamas saugų greitį, pats ir ištikši jei avarija bus o mašinai nubrozdinimai. O mašinoj dviratį pakrauti tai nėra didelių problemų keitiklį pritaikyti, tik kad krauti reikia 6 valandas o tiek ilgai nevažiuoji paprastai. Dviračio akumas pagal talpą jau yra panašus į mašinos akumą, taigi stovinčioj mašinoj jo nepakrausi
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Karščiausios „BMW“ naujienos: tarp įkrovimų net 300 km įveikiantis „BMW i Vision AMBY“ elektrinis dviratis ir praktiškai motociklas - „BMW Motorrad Vision AMBY“