Sugedo „Tesla Model S“ baterija, o garantija jau nebegalioja? Pasiruoškite patuštinti piniginę - nebent pasiseks kaip šiam vaikinui (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2021-09-14 21:43
O po to ir nutinka nustebimai prisižiūrėjus video kaip gražiai teslos plaukia, o pačiam su tokia "nė viena detalė neperdažyta" įvažiavus balon - užsidega :) Na, ok, gal ne taip baisiai, bet netikiu, kad baterijų verslas yra toks pelningas, jog vien dėl to nenorima jog kažkas ten landžiotų.
conjurer 2021-09-14 22:17
Pakolkas pelningas, kol Muskui kobaltą kasa afrikos vergai.
qrad 2021-09-14 22:56
Nu ir pasirodo visa elektromobilių ekologija, kai po dešimties metų reikia keisti nudrožtas baterijas. O baterijų keitimas vos ne kaip puse naujo automobilio kainuoja.
Dziao 2021-09-15 01:10
O dar pridejus tai, jog senu bateriju realiai niekas neperdirba....
AAA000 2021-09-15 02:49
ne puse. maziausiai du trecdaliai. ir daugiau. elektromobilis senas gi lauzas jau buna po 10 metu. dalys bus neinamos - nes mazai genda. cia ne vdv. tame ir esme. o kokia pakaba ten kapeikas ir taip kainuoja... tesla kisa sudetingus autopilotus - del to brangus salyginai. bet jie is esmes mazai reikalingi daugumai.
Pumper 2021-09-15 08:03
O tai ne atvirkščiai? Jei dalių laužyne deficitas, tai reiškia kad paklausa didelė, o jei neturi kur kišti, reiškia, kad gedimų mažai, todėl niekas ir neperka naudotų dalių. Teslos atveju gali būti kitaip nebent dėl to, kad neįmanoma nusipirkti naujų dalių, todėl tik laužynuose būtų galima surasti, dėl ko net ir esant mažai paklausai dalių trūkumas jaustųsi.
AAA000 2021-09-15 08:17
tai pirmam etape tiesiog isvis nera daliu - kol naujas rinkai dalykas. cia toks apgaulingas etapas. laikinai. tiesiog isvis nieko nera - paciu elektromobiliu irgi. elektromobiliu ir seniau kazkiek buvo - citroenai visokie pvz. tai visi kaip taisykle iskomplektuotas akumas, kas nors pridirbta su akumais (bandyta remontuot) isidek nauja ir vaziuok. prisotinta kaip su vdv niekada nebuvo. kainas laike del retumo. bet cia dabar greitai ivyks pokytis. teslos cia posovietinej erdvej daug tiesiog iveztu jau naudotu su kazkokiom problemom jau ivezimo metu. irgi laikinai trukumas. jos dar nepasieke lauzyno stadijos. nors pirmos autopilotu modifikacijos jau neinamos. su wv tas turetu nutikt isvis greitai - paprastesni ju elektriniai lauzai. isitikinsi pats tas net ant paspirtuku matosi. niekam ju devetu nereikia. visi forumai uzskisti - kaip "atgaivint akuma", ar "suburt pigesni"
Paramotoras 2021-09-15 08:44
Siaip jau teslos daliu gali nusipirkti tik kainos kosmines. Kaip uz spyruokle 500 euriku. O del akumu kaip tik draugui pries savaite nusprogo telsos s akumas. Garantijos dar metai. Deja tesla nekeicia akumo i nauja o tik keicia sugedusi elementa. Tesla bus skubiai pardavinejema nes ko gero ir kitos celes jauciasi panasiai.
Pumper 2021-09-15 11:17
Čia Lietuvoj? Jei taip, tai kas ir kur tuos garantinius tvarko, ar vežė į Lenkiją?
Paramotoras 2021-09-15 12:07
Cia Norvegija kur siaip servisai nesikandzioja tik ne teslos
immortallt 2021-09-15 20:11
Kobaltą nė vieno elektromobilio gamintojas (vakarų) neįsigija nei tiesiogiai, ne netiesiogiai iš vergų kasyklų. Važinėji dyzeliu? Sveikinu, sėkmingai remi kobalto kasyklas naudojančias vergus ir vaikus. Kiek kainuoja variklio keitimas daugumos automobilių?
conjurer 2021-09-15 20:36
Jau kalbėjom ankščiau apie tai. Tesla priklauso tai pačiai kompanijų grupei, einančiai prieš vergų naudojimą kobalto kasime, kaip ir ta kompanija, kuri juos naudoja. Taigi tik akių dūmimas. Jei nepameni galėsiu surasti ankstesnį pranešimą, bet kiek pamenu tada suvokei situaciją. Daugiausiai jo eina elektromobiliams ir nešiojamai elektronikai. Konge iškasama daugiausiai kobalto, ir ten didžiausi žinomi rezervai. Taigi tiesiogiai turbūt ne, bet netiesiogiai greičiausiai. Iš kur jie daugiau gautų tiek kobalto?
immortallt 2021-09-15 22:36
Tai jei net iš tikrųjų absoliučiai visas kobaltas kasamas vergų/vaikų, tai dyzeliui naudoti kobaltą kasamą vergų jau viskas ok? Jau net nekalbant apie tai, kad akumuliatoriuose kobalto naudojimas mažėja ir žiū ne už kalnų laikai, kai kobalto visai nebereikės.
conjurer 2021-09-15 23:27
Vis dar apie 40% kobalto eina akumuliatoriams, ir čia didžiausia dalis. Gali svajoti apie šviesią ateitį, bet tai darydamas neigia niūrią dabartį. Žinai, gali sakyti, lukašenka kada nors mirs nuo senatvės, tai nereikia dėl jo jaudintis šiandien. P.S. negalvok kad ginu dyzelius, ir kad peikiu tik tesla. Visas šitas mobiliakų perteklius irgi yra didelė problema, tiek dėl taršos, tiek dėl resursų švaistymo.
immortallt 2021-09-16 16:50
conjurer, bet kobalto išgavimas vergų iškeliamas tik kalbant apie akumuliatorius ir elektromobilius. Dyzelis ir benzinas dar ir kitaip daug žmonių nužudo, bet irgi niekam neįdomu. Todėl, kad niekam nerūpi realiai kas yra naudingiau, rūpi tik įrodyti savo tiesą, kad dyzelis yra gerai, ar pan.
conjurer 2021-09-16 17:18
Nes su akumuliatoriais išgavimas išaugo, o elektromobiliai naudoja daugiausiai akumuliatorių, bei muskas teigia, kad jis nesusijąs su kongo kobaltu, kai statistika sako, kad tai neįmanoma. Be to straipsnis apie muską, tai komentuoju apie jį. Kaip minėjau dyzelio neginu, bet tu per daug gini elektromobilius, sakydamas, kad ateityje jie bus geriau perdirbami, nors dabar tai nėra tiesa, ir neaišku kada bus. Aš iš vis esu už dviračius, ir viešą transportą, nes taip mažiausiai taršos per žmogų. Taip pat už darbą iš namų, nes tada nėra priežasties be reikalo teršti. Būti prieš asmeninius automobilius yra sunku. Elektromobilių fanai kaltina dyzelių palaikymu, VDV fanai kaltina EV taršos palaikymu. Parašau apie problemą, ir viena iš pusių iš kart kaltins kitą, ir nei viena problemos nespręs. Nežinau iš vis, iš kur tu turi optimizmo, kad vėliau bus geriau. Gal meluoji sau. Gal tau naudinga tokią nuomonę formuoti.
immortallt 2021-09-16 23:34
Na pirmiausia, ant šeimos turime vieną benzininį automobilį. Per 14 metų juo pravažiuota 120k km. Savu laiku viešasis ir dviratis dominavo. Palaikymas, kad automobilį apskritai reikia naudoti kuo rečiau neprieštarauja tam, kad elektromobilis geriau nei VDV. Atsisakyti pilnai automobilių nepavyks. Aš ne optimizmo turiu, kad vėliau bus geriau, aš žinau šiuo metu esančias technologijas, ir kokių dar trūksta, kas yra kuriama, tame tarpe ir Lietuvoje. Bendrauju tiesiogiai ir su mokslininkais kuriančiais tiek akumuliatorių celes, tiek baterijas, tiek ir jų perrinkimo/perdirbimo technologijas. Esmė ta, kad užsiciklinęs esi, kad jei dabar neperdirbinėja, tai negali perdirbinėti. Ir niekaip tau nepavyksta suprasti, kad nėra ko dabar perdirbti. Beveik visi akumuliatoriai, kurių celės nėra visai sugedusios, panaudojami kitiems poreikiams, dažniausiai stacionariems. Antrinė rinka iššluota, įskaitant Lietuvoje. Sugedusių celių srautas yra per mažas, kad komercinį perdirbimą paleisti, tad kaupiasi. Dabar pradeda pasileidinėti pirmosios perdirbimo gamyklos tik, bet masiniu lygiu pasileis ne anksčiau kaip po 10 metų. NES TAI YRA TECHNOLOGINIS CIKLAS. Atidaryti perdirbimą 10 metų anksčiau, nei bus ką perdirbti, čia kaip atidaryti parduotuvę 2 valandą ryto su pilnu žmonių staff'u, kaip kalėdinei prekybai pasiruošus, viduryje savaitės, kai pas tave pirmi pirkėjai ateina 10 valandą ryto, o paskutiniai išeina 18:00.
conjurer 2021-09-16 23:54
Nelabai manau kad nėra ko perdirbinėt. Milijardai mobiliakų, laptopų, ir kitos įrangos. Ir jau ne vieną dešimtų metų yra gaminamos ličio baterijos. Aš manau kol kažkas nėra sukurta, tol neverta planuoti laimingo gyvenimo su ta technologija. Fusion reaktorių bandymai vyksta apie pusšimtį metų.
Xdmin 2021-09-17 00:13
As irgi panasiai nuvaziuoju per metus. Su elektromobiliu yra vienas idomus niuansas, ji pagaminti tarsiau nei VDV, kad atsipirktu reikia pravaziuoti ~100k km, ir kuo didesne baterija tuo daugiau nuvaziuoti turi kol atsipirks. 15 metu senumo masina jau realiai i 3 pasaulio salis turetu keliauti, ypac jei pragyvenimo lygis ir toliau taip kils, o kebulai vis dar rudys. Ka as noriu pasakyti, kad miesto elektromobiliai CO2 nevisada net speja atpirkti per savo gyvenima, ypac kai pasitaiko avariju ir panasiai. Mano galva tai ekologiskiausia ir praktiskiausia yra hibridai, tokie kaip Opel Ampera/Chevrolet Volt. PS: suprantu kad elektromobilis geriau mieste uz dyzeli, net jei ir CO2 tiek pat sugeneruos abu. Bet hibridas ir cia laimi pries abu.
AAA000 2021-09-17 06:25
man rupi. tau tai tikrai ne - nes tu prie daugumos. o as prie pazangos. man daugumos rekimai nera argumentas. toks argumentas buhalterinis.