Sugedo „Tesla Model S“ baterija, o garantija jau nebegalioja? Pasiruoškite patuštinti piniginę - nebent pasiseks kaip šiam vaikinui (Video) (22)
Elektromobilių patikimumas žmonėms vis dar kelia nerimą. Žinoma, didžiausi veiksniai, stabdantys elektromobilių plitimą, vis dar yra kaina, įveikiamas atstumas tarp įkrovimų ir įkrovimo laikas. Bet baiminamasi ir senstančių baterijų. Bet kas nutinka, kai sugenda „Tesla Model S“ baterija? Kiek iš tikrųjų kainuoja jos keitimas?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šis klausimas yra svarbesnis nei atrodo. Taip, „Tesla“ žada, kad markės elektromobilių baterijos išliks naudingos labai ilgą laiką. Jos turėtų gyventi tiek ilgai, kad automobilis jums tiesiog nusibostų. Tačiau viskas, ką kada nors sukūrė žmogus, genda. Ir „Tesla Model S“ baterijos nėra išimtis. Naudotų automobilių pirkėjai dėl to baiminasi labiausiai - kas jei jie įsigys „Model S“ su baterija, kuri jau tuoj suges, o garantinis laikotarpis jau bus seniai pasibaigęs?
Vienam (pakankamai garsiam) „Model S“ savininkui taip ir nutiko. Jis kreipėsi į „Tesla“ ir ši neturėjo jokių kitų pasiūlymų - bateriją reikia keisti. Ir tai kainuos nemažai - 22,5 tūkstančius dolerių. Tai - labai didelė suma, nors po jos automobilis turėtų važiuoti kaip praktiškai naujas. Daugelis kitų įmonių nesiryžta remontuoti „Tesla“ automobilių, todėl pigesnių paslaugų tenka paieškoti. Tik šiam „Model S“ savininkui pasisekė.
Jis kreipėsi į „Youtube“ kanalos „Rich Rebuilds“ kūrėją, kuris sutaisė pavargusį „Model S“ už 75 % mažesnę sumą.
Ir tai ne pirmas toks atvejis. „Rich Rebuilds“ neseniai už 700 dolerių sutaisė ir „Model 3“, nors „Tesla“ už tą remontą ketino paprašyti 16 tūkstančių dolerių. Šie meistrai savo „Tesla“ automobilių taisymo gudrybių moko ir automobilių savininkus.
Kodėl kainos taip stipriai skiriasi? Nes niekas nesiryžta remontuoti „Tesla“ automobilių. Jie vis dar yra pakankamai nauji, todėl trečiųjų šalių dalių nėra daug. Be to, ne visos schemos yra lengvai prieinamos. Būtent dėl to daugybė žmonių - nuo traktorius naudojančių ūkininkų iki „Apple“ prietaisų naudotojų ir remontuotojų - kovoja už teisę taisyti. Gamintojai turėtų suteikti reikalingą informaciją ir įrankius, leidžiančius trečiosioms bendrovėms taisyti žmonių daiktus.