Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
conjurer 2021-11-10 16:04
Tai pala, pačio rato nekeiti, bet gali jo išorę keisti dalimis? Na ok, gal ir nieko, bet šiek tiek absurdas, antrame video, kur sako, kad šita technologija tinka dviračiams. Jau dėl automobilių abejoju, nes su plieno išore nevažinėsi, reikia poliretano, ir tas irgi dėvisi, bei turbūt turi prastesnį sukibimą, nei padangų guma. O dviračio rate krūva stūmoklių tik pridės daug nereikalingo svorio.
AJ 2021-11-10 22:11
Yra potencialas pritaikyti smulkiom padangom. Idomi technologija, sunkiasvoriam masinom pats tas, bet jei patentas bus brangus ir tik 1 imonele gamins padangas, tai tada nelabai kas ir pirks, gal nebent kariuomene, gal pakeis pagaliau viksrus i padangas tankams. Net elonas muskas leido nemokamai naudotis svao patentaiss konkurentams, kad plesti industrija.
HardAxe 2021-11-11 09:22
kadangi Muskas leido naudotis patentams, tai jav armija pakeis tankų vikšrus į metalines padangas, gaminamas vienos kompanijos, teisingai supratau?
conjurer 2021-11-11 14:21
Kad vikšras yra daug geriau nei matalinė padanga. Jei užklimpsi, kad ir su visais varomais, tos padangos suksis vietoje. Vikšro trinties zona daug didesnė ir juda visa kartu.
HardAxe 2021-11-11 14:56
vikšrinė technika, kaip sako, pati sau kelią pasikloja.
Seniau vikšrai buvo metaliniai, dabar matau tik gumuotus, tokius kurie ir bendro naudojimo keliais gali važinėti.
Grįžimas į metalinius ratus būtų žingsnis atgal. Nebent kalbėtume apie spec transportą offroad`ui ar amžinam įšalui.
AAA000 2021-11-11 17:28
cia ir yra viksras. tiesiog sumontuotas ant besisukancio bugno, o ne grandininis. nieko naujo, kaip konstrukcija.
viskas kas cia demonstruojama is srities "pazanga" - siuolaikines stumokliu galimybes. padanga gal ir nesideves taip "greit" kaip gumine. bet devesis stumokliai, pamokes tuos 75000$ ju keitimui sutaupys ypac remonto paslaugu - nes permontuot tas gigantiskas padangas irgi reikia gal 10-20k$ (vienai) ir specializuotos technikos. o cia keis eilinis saltkalvis segmenta ar stumokli.
lietimosi pavirsiu manau paskaiciavo. bet cia vistiek sunkiasvorei ir letaeigei technikai. seniau irgi budavo su amzinom
"padangom" ir traktoriai, ir visokios zemes ukio masinos. galima prisiziuret metalo lauzuose... ir dabar dar yra. bet zmonem sedet tokiose yra sveikatos gadinimas. bet kai ateina distancinis valdymas - sitas klausimas perziurimas. plinta tokio tipo bugniniai ratai-"padangos". realiai technika laiko didesnius kruvius nei operatorius. gumines mazai butinos.
idomi specifine reklama ir tiek.
AAA000 2021-11-11 17:43
nieks ir negrizta ziuri kas pigiau ir geriau.
viksrai turi savybes - kad nuskraido, ir technika is "visur pravaziuoja" pasidaro i "visiskai nevaziuojanti" ir tokioje situacijoje reikia atsiust kazka gigantisko ir sudetingo kazkur pelkese ar kalnuose - kad suremontuot... o va tokie "ratai" dar vaziuoja kazkiek - jei dalis rato ir nubyra. technika bent jau gali isvaziuot, pabaigt darba - tik leciau, ir pan. nuvaziuot iki remionto garazu kokiu. uzvaziuot ant platformu. dar pati. viksrine "iseda" konkreciai ir vieta buna is visu pati sudiniausia... karas tokiu dalyku neisvysto technologiskai - nes sprogdina belenkur. orientuojasi i vienkartinius sprendimus. ir neaktualu. bet karas megsta stabdartizacijas. o taikos metu gamintojai megsta monopolizacijas, ir "firminius sprendimus", ir "patentavima". va ir vyksta technologine priespriesa... visi gerbejai ir fanatai, kur megsta "ciulpt" tipo "genijams" be priezasties - is esmes ir sukelia pasaulinius karus... patys.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Sukūrė ekologišką padangą, kuri tarnaus dar ilgiau nei pati transporto priemonė: kas yra plieninės padangos ir kokia jų paslaptis? (Video)