Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
LorraMusic 2021-12-28 08:07
jei svarstot tokia is amerikos, 7-8k eu kistuko pakeitimas
Micėacė 2021-12-28 22:32
Toks dėmesys „galiniam pavarų blokui“ lyg ten būtų kažkokia svarbiausia automobilio dalis. Beje, o kas tas „galinis pavarų blokas“? Gale yra primityvus diferencialas iš kelių krumplių, bet pavarų perjunginėjimo jokio nėra - tokių kaip ir „bėgių“ Tesla neturi.
Dziao 2021-12-29 12:55
Tegu paraso kiek kartu keite stabdzius, kiek kartu keistas 12v akumas ir t.t.
Cia dar sitai teslai siek tiek pasiseke, pilna teslu nenuvaziavusiu nei 150k km, kur keiciamas kalnas elektronikos, varikliai ir t.t.
Ir baigiant ivertinus visas islaidas po garantiniuir pan, su vdv gaunasi pigiau remontuotis
Paramotoras 2021-12-29 14:48
Galinis pavaru blokas tikras gsl os skausmas tesloje. Nelaiko diferencialai del apkrovu, teka variklio ausinimo rieboksliai, nesandaumai vfd puseje. Nu tokis bugavotas gavosi. Ypac pirmuju.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pažiūrėkite, kaip 2015 metų „Tesla Model S 70D“ laikosi nuvažiavusi 682360 km: vis dar turi originalų galinį pavaros bloką (Video)