Pažiūrėkite, kaip 2015 metų „Tesla Model S 70D“ laikosi nuvažiavusi 682360 km: vis dar turi originalų galinį pavaros bloką (Video)  (4)

Pradinis „Tesla Model S 70D“ savininkas automobilį naudojo teikti „Uber“ paslaugai, o tai paaiškina didelę ridą. Baterija buvo pakeista pagal garantiją, nuvažiavus 402 335 km.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vienas iš pagrindinių rūpesčių perkantiems savo pirmąjį elektromobilį, be nuvažiuojamo atstumo ir įkrovimo infrastruktūros, yra automobilio patikimumas.

Po daugiau nei šimtmetį trukusio vidaus degimo variklių dominavimo, suprantama, kad kai kurie žmonės nelinkę pereiti prie vien elektra varomo automobilio, baimindamiesi, kad naujoji technologija gali būti nepatikima.

Esantiems abejojančių gretose, siūlome pažiūrėti žemiau esantį vaizdo įrašą. Patikimumo pavyzdys – 2015 metų „Tesla Model S 70D“, nuvažiavusi įspūdingus 682 360 km.

Tai tikriausiai vienas didžiausią ridą turinčių „Tesla“ elektromobilių pasaulyje, o ji tokia didžiulė yra todėl, kad pradinis savininkas automobilį naudojo „Uber“ paslaugai teikti.

Vaizdo įraše Bradenas Carlsonas vairuoja ir apžvelgia automobilį, kuris dabar priklauso jo draugui, be kitų elektromobilių turinčiam ir elektrinį „Ford Ranger“. „Model S“ tikrai nėra retas, tačiau tai yra daug naudotas automobilis, per metus vidutiniškai įveikiantis daugiau nei 112 650 km.

Tikriausiai galvojate, kad nuvažiavus 682 360 km „Tesla“ automobilyje jau nelikę originalių pavaros komponentų, tačiau taip nėra. „Model S 70D“ vis dar turi originalų galinį pavaros bloką, tačiau priekinis variklis buvo pakeistas nuvažiavus daugiau nei 611 550 km.

Kalbant apie akumuliatorių, jis buvo pakeistas pagal garantiją nuvažiavus 402 335 km, nes šiam 2015 m. automobiliui buvo suteikta neribotos ridos garantija. Įprastas transporto priemonės savininkas JAV greičiausiai tokią ridą pasiektų per 17 metų (darant prielaidą, kad taip ilgai gyvuos automobilis).

 

Be priekinio variklio ir akumuliatoriaus, nuvažiavus apie 603 500 km taip pat buvo pakeistos galinės ašys, valdymo svirtis, priekinės ir galinės trauklės.

Kiti pagrindiniai komponentai, kurie buvo pakeisti, yra medijos valdymo blokas (nuvažiavus 539 130 km) ir oro kondicionavimo kompresorius (nuvažiavus 482 800 km).

Dabar galite pažiūrėti vaizdo įrašą ir pamatyti, kaip atrodo ir kaip jaučiasi 682 360 km nuvažiavęs „Tesla Model S 70D“ elektromobilis:

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(39)
(18)
(21)

Komentarai (4)

Susijusios žymos: