Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2022-02-04 17:09
Originalo kalba:
Rimtai mašinos galės atpigti iki 4 kartų? Bet tokie, kaip cityBee ir dabar yra. Ar jis čia kalba apie važiavimo taxi kainą?
kestutisz 2022-02-04 17:22
25k niekada jau nebus - to paties dolerio vertė jau irgi nukrito per tiek laiko. Matuot ateitį reikia bent burgerio indeksu, o ne fantikais.
Pumper 2022-02-04 17:27
Čia jis tikriausiai nori pasakyti, kad samdyti autonomkę kaip taxi, bus 4-5x pigiau, nei pirkti nuosavą auto, bet ir tos jo seniausiai žadamos autonominės mašinos gal dar tik už 10 metų bus. Fantazuotojas visiškas - net jei ir sugebėtų pilnai veikiančią sistemą pagaminti, ją dar pirma legalizuoti reikėtų.
AJ 2022-02-04 23:24
Nori nemokamai vaziuoti - uzsiaugink biologines kojas...
gytis13 2022-02-05 10:33
Matyt autonominėse mašinose atpigs batareikės....
Galonas 2022-02-05 10:57
Juk elementaru, didžiausią dalį taxi paslaugoje sudaro varuotojas, mašina ir kuras. Elektra važiuot ir taip 3-4 kartus pigiau, dar pramoniniu būdų perkant ją dar pigiau, o Tesla turi visas priemones pati ją gamintis ir saugot nakčiai, kai eismas mažiausiai intesyvus. Teslai tokią paslaugą vykdyt mažiausiai bus 5 kartus pigiau, nei taxi įmonei, bet ar vartotojui tiek pigiau bus? Abejoju. Pačioje pradžioje gal, kol įsivažiuos, atsiras pasitikėjimas. Vėliau tiesiog rinka diktuos kainas, jei neturės konkurentų jiem nebus reikalo kainą mažint daugiau nei 2 kart. Autonominė Tesla daugeliu atveju bus populiaresnė nei tokie kaip city bee, ji galės pati atvažiuot ir jai dzin, kad negali vairuot.
immortallt 2022-02-05 11:39
Musk'as apeliuoja į faktą, kad automobilis stovi nenaudojamas 95% laiko. Kas nėra taip svarbu, jei automobilis atlaiko be kapitalinio remonti 200-400k km, kaip yra su dauguma VDV. Bet visai kas kita, kai gali prasukti 1-2kk km. Iš čia ir atsiranda cost of transport 4x pigiau. Ir cost of transport įeina viskas, nuo energijos iki parkavimo vietos, draudimo ir valytuvų keitimo
Benediktas 2022-02-05 11:53
Galima būtų atsisakyti savo mašinos, jei per mobiliaką iškvietus atvažiuotų iki namų norimas modelis ir kaina nesikandžiotų.
Taip pat prasiplėstų rinka, nes važiuoti galėtų ir kurie teisių neturi arba negali vairuoti - tokiu žmonių turbūt 2x daugiau.
immortallt 2022-02-05 12:21
Tai būtent taip ir bus. Jei važinėji kasdien į darbą - pažymėsi laiką, kada turi būti, ir atvažiuos prie tavo namų, įsėsi į automobilį ir tave nuveš iki durų. Paleis prie durų ir važiuos kito kliento. Kai baiginėsi darbą, išsikviesi vėl ir važiuosi kur reikia.
Autopilotas taps privalomas keliuose, nes jis bus daug kartų saugesnis, taip pat kamščiai nesusidarys.
Dings poreikis ir vaikus vežioti, parkavimo vietas bus galima atlaisvinti žalioms erdvėms, o vietoje daugiaaukščių parkavimo aikštelių pastatyti kitus pastatus, ir t.t. ir t.t. Čia lietuviai labai nevertina kiek kainuoja viena parkingo vieta. Ir kai sužino, kad Vilniaus senamiestyje parkingo vieta kainuoja 30-50k €, tai jiems isterija kyla. Įsivaizduoja, kad 2€/h čia yra labai daug, iš kurių pusė nueina aptarnavimui, o apie pusę parkingo vietą gauna iš esmės nemokamai.
gytis13 2022-02-05 14:07
Siaip mano patirtis tokia - daiktą apsimoka nuomoti jei jo reikia kartą metuose. Jei reikia kasdien - turėti savo. Aišku niekas netrukdo svajoti kad atsiras autonominiai automobiliai kurie vežios už dyką. Pasvajosit ir nustosit
immortallt 2022-02-06 23:38
Už dyką niekas ir nesiūlo. Jei galėsi už 50k parduoti automobilį kuris prasuks 2kk km ar už 40k kuris prasuks 500k km, kaip manai, kuris bus pigiau kaip paslauga? Ir tai nebūtų nuoma.
Ir sulyginti įrankio nuomą, kuris kainuoja pirkti max 2k€ su automobiliu - negalima. Ypač turint omeny, kad tau nereiktų nei važiuoti pasiimti, nei vežti grąžinti. Čia arčiau būtų šiukšlių išvežimas. Išveža nuo 3 kartų per savaitę, iki 1 karto per dvi savaites, priklausomai, kur gyveni. Ar dažnai savo buitines šiukšles veži pats priduoti į sąvartyną/MBA?
AAA000 2022-02-07 01:34
i darba tokiam kaime kaip vilnius vazineja apie 100-150k kasdien... nuomos masinu nu geriausiu atveju 3-5k vienetu. nu sakykim veza pakaitomis ir net po 2 iskart o tai kada tie kaimo tinginiai dirbs - nes tures gi istisai laukt, kol atvez ir parvez darban... . kazko tokiu valstybiniu planu dar simasius, kad uzpirktu 100k automobiliu nuomai i darba veziot, dar neskelbe. tu gal jam pasiulyk - juk racionalu. visi pliuse
AAA000 2022-02-07 01:54
siaip nuoma yra paslauga. ne tik irankis. nuomot verta ir kai nesugebi to darbo atlikt. tuo tarpu veziojimas darban yra kasdienis dalykas. po kelis kartus net dienoje. o konservai nori aplamai issodint is automobiliu liaudi. su kazkokiais debiliniais aiskinimais. kad tai atseit prabanga...
balsuokit uz konservus... tuoj darbuotoju isvis neberasit - reikes is baltarusijos su autonominem teslom veziotis. juk pigiau - aiskina imortalai visokie... jau prisiziurejau kaip su antivakseriais tvarkesi - ivede tokias papildomas sanaudas - kad reikia darbuotojus ismetinet verslui... nera gi jokio skirtumo ir automobilizme - modelis 1 prie 1
------
kas liecia nuoma - jei sugebi pats ar iperki iranki - visos nuomos tera savo resursu nereikalingas svaistymas. iranki tu gali parduot galu gale/ar isnuomot uz kazkokia kita paslauga - jei tau jo mazai reikes. skolinimas-mainai-kokybes kontrole. isleistu pinigu nuomai nebesusigrazinsi niekaip. paslauga gali but nekokybiskai - nes konservos nesukuria realios rinkos - tik tarpininkelius sukisa...
viskas kur normaliau atsirado Lietuvoje - tai kai nebuvo konservu ir susiformavo normalesni rinkos santykiai - savaiminiai, o ne korupciniai-reguliaciniai... sitas pakilimas dar net dabar jauciasi - kaip pasekme, ir per pandemija tik prisistabde. bet jau baigia pavogt visuomenrs sunkiai sukurta bvp... tvora uztat bus... generuos po milijarda pelno kasmet matyt ir skatins elektomobilizma...
Benediktas 2022-02-07 09:15
C02 taršos nebus, jei elektra automobiliams bus iš saulės ir vėjo.
Ir bus mažiau taršos, nes reikės pagaminti mažiau automobilių, kad aptarnauti žmonių poreikius. Nes dabar automobilis tarnauja 1/24 ar 2/24 laiko, o bus išnaudojamas 12/24 (nes pakrauti reikės, paremontuoti, naktį mažai reikės) - tai yra vistiek 5 kartus efektyviau, tiek mažiau reikės pagaminti automobilių ir įrengti parkingo vietų. Nes už parkingo vietą miestuose irgi reikia mokėti, o didžiausia žmonių koncebtracija būtent miestuose.
Kas toliau užmiestyje gyvena, kaimuose, tai jiems apsimokės turbūt vistiek savo turėti, bet tai tik 10% žmonių gal tik.
O kokia rinkos verte mašinos po 15-20 metų, galima pasižiūrėti autopliuse - apie 300-1000 eurų. Mašina nėra NT.
Ar apsimokės visada nuomotis priklausys nuo paslaugos kainos ir prieinamumo.
gytis13 2022-02-07 10:52
Aš galiu papasakoti kiek kainuoja šiūkšlių išvežimas. Nepaisant gana nemažo mokesčio už šiūkšlių išvežimą, teko pirkti šakų smulkintuvą, kadangi šakų niekas neišveža. Deginti uždrausta. O va kai susmulkinsiu tada išveš, arba pats sukompostuosiu. Smulkintuvo kainą reikia pridėti prie šiūkšlių išvežimo kainos. Labai gera paslauga. Taip kad šiūkšlių išvežimo pavyzdys nevykęs.
immortallt 2022-02-08 14:19
Šiukšlių išvežimo pavyzdys nevykęs, nes šakų smulkintuvą pirkti reikia... Tu pro šakų smulkintuvą buitines atliekas leidi? Ar jau nebesugebi sugalvoti normalaus atsakymo, tai whataboutism?
SventaKarvė 2022-02-11 01:41
Dėl teslos - maskas žolės prsirukė, spėju per telefoną žolė persiduoti sugebėjo kai kurioms personoms
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
25 000 JAV dolerių kainuojančio „Tesla“ automobilio nebus? Elonas Muskas: yra kitas sprendimas važiuoti pigiai