To dar nesate matę! Pagamino 27 milijonų mAh talpos išorinę bateriją, galinčią įkrauti televizorius, skalbimo mašinas ir tūkstančius telefonų (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kukulis4 2022-02-08 16:59
Straipsnio neskaiciau, filmuko neziurejau, tai galiu nusisneket, taciau plikas mah nieko nepasako. Jeigu cia prie standartines 3.6v itampos, tai gaunasi 100kwh, kas yra daugmaz tiek kiek teslos akumuliatorius. Kitaip sakant - daug, bet nieko ispudingo. O jeigu kalba eina apie kokia 60v itampa, tada taip, bet tada batareike turetu but 'biski' didesne savo gabaritais
VirtualGadget 2022-02-08 19:08
Nežiūrėjau, neskaičiau, bet pakomentuosiu ? Konservai po 3,6 gerai tinka prie 100 gramų ir kad būtų ne daugiau kaip 60 laipsnių
Galonas 2022-02-08 19:57
Pagal pakrautų telefonų kiekį, tai čia tie kinietiški mah, kai perki 20 000 mah 5v out power bank'ą, bet talpa pasirodo nuo 3.6v skaičiuota, dar ir su gražia paklaida ir nebesigauna nei 10 000 mah prie 5v.
laukinis_lt 2022-02-08 21:08
Nežinant įtampos, tie 27 milijonai mAh nieko nereiškia. Daugiau pasakytų jei tai būtų išreikšta kilovatvalandėmis. O greičiausiai buvo tai, kas pas kinus mėgstama - reklamos tikslais užrašomas bet koks skaičius, panašiai kaip būna pardavime daug dešimčių tūkstančių liumenų mažyčiai prožektoriukai.
iPienius 2022-02-08 21:27
mAh cia naudoja, kad butu skaicius didesnis. pavertus i kwh, tai ir gaunasi apie 100kwh kaip cia auksciau rase. yra pilna video, kaip is standartiniu licio bateriju daro sistemas ir daug didesnes. paskui prijungia naudot namams. tokio dydzio baterijos uztenka 2-3 dienoms.
vardasas 2022-02-08 22:12
Na kinijoj tie milijonai lumenu tai prekes pavadinimas
mindaugas.vaitiekūnas 2022-02-08 22:35
Man irgi reikėtų tos įkraunamos skalbimo mašinos
HardAxe 2022-02-09 01:02
jei baterija krauna televizorius, tai autorius MTCP
AAA000 2022-02-09 02:25
siaip ten matosi ant inverterio is kur "islupo" ta akuma. kazkoks kinieciu ZEEKR elektromobilis. kiek ziurejau - eina 86 ir 100kwh variantai. cia matyt 100kwh versija paimta prie 3,7V originalios bazines itampos. ----------- mano manymu - logikos mazai tokiam "sedevrui"... privirino kruva nereikalingo metalo su visokiais dizaino "apipavidalinimais" ir per mazus ratus... plius pamirso ikrovimo dali - powerbankai gi turi... juokingiausia tai man atrode tas papildomas 12V akumas... va be jo kaip matau niekaip net ir superpowerbankas... ---------- as aplamai nesuprantu elektromobiliu kureju logikos - juk vistiek daro akumu ikrovima ant AC230V bazes - nes ikrovimo stoteles i ja pagrinde orientuotos. tik kad trifazis lizdas - bet fazine imama. nu tai velniop tas 12V akumas? visa valdyma ir darytu ant ~230V. arba tegu vienakart isiveda koki nors "saugu" voltaza - jei jau del saugumo per didele itampa. 12V aiskiai per maza... 36V irgi siaip mazoka... daba bandoma populiarint 54V sistema (3x18V)... manau gana idomus variantas. cia mikruskiu gamintojai turetu tart savo zodi. nes svarbiausia dalis.
kukulis4 2022-02-09 09:29
O skirtumas tik tame, kad tamsta nusisnekejo, o as, panasu, kad ne.
VirtualGadget 2022-02-09 11:35
Aš tik pacitavau paties parašytą dalį "Straipsnio neskaiciau, filmuko neziurejau..." . Antras mano komentaro sakinys yra iliustracija kaip galėtų atrodyti komentaras jei iš tikro nebūtum skaitęs ar žiūrėjęs video. Nežinau ar nusišnekėjai ar ne, nes mintys komentare išdėstytos nerišliai, gal todėl savo komentare panaudojau užslėptą ironiją. Nenorėjau įžeisti tik norėjau parodyti kas tinka prie tokio komentaro dėstymo manieros
VirtualGadget 2022-02-09 12:41
220v jeigu prasitrins koks laidas ar dėl drėgmės ar dar ko elektros srovė pasieks žmogų tai skaityk, kad gali būti dainelė sudainuota. Pamenu buvo ir 6v naudojama motoroleriuose ar tai motocikluose. Neaišku kodėl neišpopuliarėjo. Šiai dienai net gana galingi prožektoriai gali būti maitinami 3,7v baterijomis. Kodėl ne 6 ar 12 ar 24 ?
HardAxe 2022-02-09 13:01
jei gerai atsimenu 48V yra laikoma žema įtampa, kuri nekelia pavojaus. Visi normalūs prožektoriai naudoja ličio celes, de fakto celė yra 18650. Jei nori mažo prožektoriaus tai bus viena celė, didesni turi kelias ir naudoja didesnę įtampą. Pačiam LED`ui didelės įtampos nereikia, bele srovė per jį tekėtų. 6-12-24 čia rūgštinio akumuliatoriaus įtampos, prožektoriuose matysi 3.6v-7.2v-11.8v Dėl motociklų/automobilių, tai 6v buvo dėl paprastumo. Dabar 12v naudojam kaip de fakto standartą. Jei industrija atsistatinėtų iš pagrindų esu įsitikines, kad naudotume 48 ar 24v, susitaupytų daug vario. Bet visa auto įranga yra 12v, tai kitaip jau nebebus... 24-48v būtų gerokai geriau krovimui, užvedimui, lempom, audio sistemai. Vienintelis minusas, kurį sugalvoju, tai lengviau nusibaigtų akumuliatorius turėdamas daugiau celių. Kaip pavizdį paimk furą, kurioj de fakto 24v, deja dėl infrastuktūros standarto daug elektronikos ant 12v.
VikceII 2022-02-09 13:05
Nes litis yra 3.7 galios pakankamai, dydis mazas, bms nereikia o jei didint tai sekantis labiausiai naudojamas 18v visokie power toolsai ir tarp ju bunu prozektoriu jei taip reik
kukulis4 2022-02-09 14:56
Nes net ir labai galingi LED prozektoriai naudoja pakankamai mazai elektros energijos. Reiskias uztenka standartines 3.6v nominalo batareikes, kuri gali atiduoti reikalinga amperaza (dabar nesistebiu, kodel mano pirmas komentaras tau atrode durnas). Didesnes itampos, principe, reikia ten, kur suvartojami didesni elektros energijos kiekiai, kad nereiketo absurdiskai didelio amperazo, ten, kur jis nera butinas. Tarkim galima sukonstruot ta pati elektromobilio akumuliatoriu su nominalia 3.6v itampa, bet tada norint pakraut toki akumuliatoriu per para o ne per menesi, reiketu kabelio, kurio diametras artimas kanalizacijos sulinio dangciui. Yra ir tokiu prietaisu, kuriu veikimo principas pagrystas dideliu amperazu. Pvz taskinis suvirinimo aparatas - ~1v itampa ir 800-1200 amperu, nes reikia greitai ir efektyviai tirpinti metala.
AAA000 2022-02-09 18:03
problema yra populiariausiu prietaisu galia. apsvietimui pakanka. bet visokiems varikliukams-ne. visiskai nepavojinga itampa yra mazdaug iki 70V DC. pvz UK statybose leidziama tik ~110V - nes tokia laikoma dar nemirtina. kabeliai juntamai storesni... ir prietaisai stambesni. bet su nuolatine srove tai komutavime problema - nes susivirina kontaktai. taskinis islydis gaunasi. ir isdega. yra ten specialiu reliu - bet ir jos sudega. 6V buvo standartas labai senas. tai visokie starteriai ir generatoriai buvo vos ne kibiro dydzio... kaip prie 24V telpa ta pati galia puodelyje... keliant voltaza visi prietaisai zenkliai lengveja. ne tik jungiamieji laidai. reikalas tame - kad laido storis tampa absurdiskas, ir prietaiso gabaritas absurdiskas. su 12V tu gali nu maksimum 20 metru uzmaitint. jei noresi 50 metru atstumu uzmaitint - kabelio nebepanesi... nes svers apie 50-100kg jei jau kalba eina pvz apie kokius 1-3kw prietaisus. o elektromobilyje variklis 30-100kw eiles... ir laidai gali but net keli metrai. cia bent 30kg perteklinio svorio - jei naudos tik 24V sistema vietoj kokiu 48V... kai prietaise akumuliatorius nuo variklio tik uz 20-30cm - tai atrodo logiska itampa bet cia elektromobilis jum ne kokia makita... be to nebutina visa elektromonili isvedziot 230V. tik kelias linijas - gerai izoliuotas. o bazine itampa gali likt 12V kaip daba - bet ji issiseme manau. net 36V gali but zemoka... kai paziusi siuolaikines garso ir kompiuterines sistemas - ten "tipines" galios vos ne kilowatai jau... o jus norit autopilotu visokiu... tikrai 12V nepaves tu visu lokatoriu, auksto daznio kameru ir duomenu apdirbimo realiu laiku... o jum tik prozektoriukai galvoje... 3,6V 100kg akumas su bazine 3,6Voltazo linija butu kokios 3 tonos... ir elektromobilio variklis 3,6Voltazui butu bent tona... ------------- furose ne is gero gyvenimo ivede tuos 24V. problema yra tame, kad kazkur kas 10m laido voltazas nukreta kokius 3V. jei sakykim akumas 12V, tai lengvojo automobilio gale lieka kokiu 10-11V, ir 12V e;eltromagnetoines reles dar suveikia. bet furos ilgos. o su priekabom ir 30m atstumai gali but. ir is 12V - priekanos gale gali likt tik kokie 4-5V ir rele klapsi - todo gyvybe - bet normaliai nebesuveikia. nes itampa nukrinta ir 7-8V. kai 24V - buna like bent 16-17V ir 24V rele suveikia dar pakankamai gerai. va del ko reikia aukstesnio volotazo standarto. ir kad ju nebutu per daug - kiekvien "firmele" savo isivedineja... tada tiesiog mokesi desimtis kartu brangiau uz ta pati suda... paziurekit pvz i net paspirtukus - jei 500w - tai 36V pakanka. o jei koks 1-2kw jau 48V ar 54V reikia... o automobilyje prietaisu bus kruvos... vien klimato kontrole - kilowatai... as manau aplamai elektromobilizmas stabdosi butent del to, kad 12V yra vdv standartas. ir viskas is 12v nelabai tinka elektromobiliams isskyrus LED kas ta suvokia - jiem juokingai atrodo teslos su 12V akumu ir sitas kitaico akumas - is tos pacios srities... tik ten matesi ikisti keitikliai - trecdalis tos dezes... kai su geru (aukstesniu) voltazo standartu - ta dalis isvis atkrinta.
kukulis4 2022-02-09 19:19
As visada galvojau, kad 12v akumas pas teslas stovi del to, kad nuo 12v paprasciau uzmaitint visus kitus standartinius atomobilio komponentus (ala valytuvai, centrinio uzrakto varikliukai, langu pakelejai, apsvietimas, etc, ir reikia vieno itampos konverterio, kad dakraudinetu ta 12v akuma), o pasirodo, del to, kad durni.
VirtualGadget 2022-02-09 19:34
Elektromobiliuose manau yra naudojami keitikliai. Keitiklio kažkur toli nuo baterijos statyti nereikia. Gali nors ir kokią plokštę kanalizacijos dangčio storio į tarpą dėti sujungimui. Kažin ar įdėjus vietoj 12 voltų 24 voltų bateriją ši bus mažesnė, o jeigu bus mažesnė, kad turės tokią pat talpą. Abejoju, kad čia galima kažką išlošti.
kukulis4 2022-02-09 21:19
Manau, kad nesupranti, apie ka kalbi...
SventaKarvė 2022-02-11 01:25
Viena avelė pirstelėjo, ir subėgo avinų banda. Fiaras- ko daugiau ir reikia, asilams kurie pamatė naujus vartus.