Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Myslius 2022-02-10 17:46
Kai nurims konfliktas ir Ukraina istos i NATO ir EU, kitas zingsnis butu integruoti Rusija ir Baltarusija irgi. Lietuvai butu ekonomiskai naudinga netureti sienos su Baltarusija ir Kaliningradu. Kadangi Rusija siektiek atsilieka ekonomiskai nuo likusios Europos tai reiketu nemazai financinio "injektiono" is Europos puses. Del to as asmeniskai esu pries kad pries Rusija butu taikomos ekonomines sankcijos, geriau tureti stiptu kaimyna ekonomiskai nei kad silpna. Ko is Rusijos noretusi tai kad pereitu prie labiau demokratisko valdymo, o ne 20+ metu to pacio prezidento ir 20+ metu tos pacios Dumos. Taip pat reikia pasitvarkyti jiems su korupcija, krishom'is ir nusikaltamomis grupuotemis. Taip pat pereiti nuo resursu eksporto remtos ekonomikos iki produktu remtos ekonomikos. Kad atsverti financini injektion'a Rusija galetu numusti naftos, duju kainas iki mizerio. Abi puses islostu labiau ir artimesnio bendradarbiavimo. Kolkas Rusija yra baubukas, gerai atlieka savo darba, saunuoliai, padeda sujungti EU tiek ekonomiskai tiek militaristiskai, taciau greitu metu to nebereikes, nes su EU suvienijimu jau beveik baigta. NATO ir EU pletra jau apemusi beveik visa Europa. Reiktu pradeti dirbti ties Rusijos dedemonizavimu ir bendradarbiavimu.
Kas del gresmiu, tai Rusija dislokavo Kaliningrade atomini arsenala:
https://www.forbes.com/sites/sebastienr ... 0d9d85217e
atomines raketos yra hypersonines, EU priesraketinis skydas neveiks pries sitas raketas, bombos 33 kartus galingesnes jei kad ant Japonijos numestas "Fat Man", raketos range'as 1200 myliu.
Kas del istorijos tai reikejo pasiimti Lietuvai Kaliningrado krasta, siule gi pasiimti, atsisakem, butum suintegrave tuos keleta simtu rusakalbiu, dabar issipisinejam su sienom ir raketu dislokavimais.
kiesza 2022-02-11 08:06
Man nesuprantamas dalykas kaip galima nesipriešinant, atiduoti okupantui teritorijas, Krymą, derlingiausius Europos laukus. Turi Ukraina duoti ultimatumą Rusijai, o ne Rusai spausti ukrus
Myslius 2022-02-11 10:34
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... e_2001.PNG
Yra toks zemelapis, Ukrainoj kai vyksta prezidento rinkimai tai salis visada balsuoja vienodai, vakarai uz europietiskiausius kandidatus, o rytai uz rusus. https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Ukra ... media/File:Явка_виборців_на_позачергових_виборах_Президента_України_2014_по_округах.PNG
Donetskas, Luhankstas ir krymas visada palaike rusu puse. Tu gali nuvykt i kryma ar donetska ir paklaust zmoniu ar jie nori europos ar rusijos, visi atsakys kad rusijos. Dabar toks dalykas, kad kai prasidejo visas sturmas del judejimo link EU, tai prasidejo ir kitos problemos, politikai pradejo skelbi kad uzdraus visas nacionalines Rusijos sveentes, ir kad panaikins rusu kalbos mokymus mokyklose, rusu bendruomene realiai pasiuto. Isivaizduok Lietuvoj koki lenkai paimtu dauguma valdzioje ir paskelbtu nesvesit sausio 13 ir kovo 11, jei buciau anglas atsakyciau "you wot mate?". Reik suprast kad Ukraina yra rusu ir ukrainieciu miksas. Del krymo tai galiu pasakyt tiek kad gerai jog ten nera konflikto nes atvaziavo rusai, bet blogai tuo kad donetske prasidejes konfliktas is dalies paskatintas to kad donetsko gyventojai tikejosi kad ir pas juos atvaziuos ir kad karo nebus.
Nera taip paprasta kaip binarinej logikoj kad Rusija su Ukraina kariauja, matai, kiekvienas ziuri savo etnologines, ir kulturines puses. Rusai - nori kad ukraina nestotu i nato, NATO nori kad Rusija neremtu separatistu ir atitrauktu karius. O ko nori separatistai ar zinai? Jei tu ju paklausi kodel jie kovoja jie tau atsakys kad kovoja del savo kulturos.
Yuotube: Ukraine: Pro-Russian separatists 'fighting to defend culture'
Dabar del sprendimo kaip numalsint konflikta: Atiduot separatistu valdomus regionus Rusijai, pries tai ivedus armija i kitus regionus, kad kitiems regionams irgi nekiltu ideja perimti valdzia. Reikia ne kazkokiu valstybiu ar politiniu principu ziuret. O to ko nori patys zmones, prievarta niekada nepasiteisino istoriskai, mes lietuviai ta puikiai zinom.
Sakykim surengsi demokratiska referenduma kuriame separatistu valdomas regionas nusprestu ar jie nori rusu ar ukrainieciu? Dabar tu ju pusej pabuk biski ir pagalvok: kiekviena diena bombos gatvese kraujas nes ukrainieciai bando atsiimt valdzia, kiekvienas zino kaimyna ar drauga kuris zuvo kovodamas, realiai neimanoma kad nubalsuotu uz Ukraina, jiems valdzios praradimas butu tolygu okupacijai. Isvis ta politika tai toks... debilizmas atsiprasant. Pasiziuri kaip elgiasi visi tai nezinau, ar juoktis ar verkt cia reiktu.
Benediktas 2022-02-11 10:35
Reiškia nežinai iki kokio lygio buvo davaryta Ukrainos kariuomenė. Ukrainiečiai strateginėse vietose nevaldė savo šalies. Prezidentas visiška Rusijos marionetė buvo. Ministrai, generolai, saugumas ir t.t. Buvo sustatyti Rusijos žmonės. Reikėjo iš naujo sukurti kariuomenę karo metu ir pakeisti visą valdžią. Savanorių dėka tuo metu tik buvo sustabdytas rusų plėtimasis.
HardAxe 2022-02-11 13:00
Tada turėtume Latvijos problemas (didelė rusų koncentracija) ir dar putinas norėtų išgelbėt tuos rusus.
Norėčiau, kad tai būtų Lietuvos pajūrio dalis, bet saugiausia, jei jus būtų prisijungę lenkai šiuo atveju
Kirtiklis 2022-02-11 19:47
Rusai dar nori kad ir NATO atsitrauktu iki 1997 ribos, daug ko nori Putinas, bet esmė, kad jie neturi jokios TEISĖS nurodinėti kitai valstybei kaip elgtis.
Atiduoti regionus, laukti naujų "separatistų" kituose regionuose ir vėl atiduoti? To Rusai ir siekia, + pats Putinas nekartą kartoja ta patį naratyvą - Rusai ir Ukrainiečiai - viena tauta, suprask netiesiogiai - turi buti viena valstybė. Nenurims, kol nepaims . Baltarusija po truputėli baigia integruoti.
Rusai nori pas rusus? Atviros sienos, tegu renkasi mantą ir linksmai važiuoja.Kame bėdos? Hitleris ir gi vokiečius kitose valstybese žiurėjo, padėjo ir prisijunginėjo, kaip Čekoslovakijos Sudėtų kraštą, nes ten Vokiečiai gyveno, ir politikai norėjo kitko. Dabar ne 20a, tik "Amžinasis caras" vis dar galvoja kitaip lol.
Senas kareivis 2022-02-11 19:55
Jums nedėjau nei minuso, nei pliuso. Sutinku beveik su viskuo, ką pasakėte. Alia yra vienas ,,bet". Pasiskaitykite rusišką žiniasklaidą (kp. ru; regnum) pasižiūrėkite Rossija 1 kanalą, ir pamatysite, kad ruskyne yra fašistai, nacionalistai ir revanšistai. Rusai visada turėjo ir turės nostalgiją dėl SSRS. Ačiū Dievui, Žirinovskis ir Ziuganovas šiomis dienomis susirgo. Teisingai kažkada profesorius Landsbergis yra pasakęs (apie 2000 metus): Kai rusija sustiprės ekonomiškai, kaimynams prasidės problemos. Ačiū Dievui, kad Sniečkus nepriiėmė pasiūlymo prisijungt Kaliningrado.
Senas kareivis 2022-02-11 19:59
Ir ačiū Dievui, kad dievulis Sniečkui proto davė nepasiimti Kionigsbergo. Maždaug prieš metu buvo nuskambėję ruskių reikalavimai/pageidavimai, kad rusų kalba Lietuvoje būtų antroji valstybinė kalba. Alia ruskiai nežino, kad po lietuvių Lietuvoje lenkų yra daugiau nei rusų. Būtų fainas bajeris, jei rusai turėtų mokytis ne vien lietuvių, bet dar ir lenkų kalbos:)
Myslius 2022-02-11 21:04
Situacija pas juos prasta, sutinku, bet nera imanoma pakeisti sios situacijos neturint artimesnio bendravimo. Bet koks grasinimas Rusijai ar sankciju dejimas stumia juos link autoritarinio valdymo. As to nenoriu, man/mums ne i interesus. Pats lengviausias sprendimas tai pavaryt kokie rusai blogi, kad turi jie degt pragare, kad jie dar nesumokejo uz savo padarytas skriaudas tiek lietuviams tiek kitiems. Sakykim turi vaika, ir tu ji aukleji vis sakydamas kad tu blogas, tu negerai darai, ir mes tave bausim, tokie vaikai uzauga psichopatais kurie savo tevus nuzudo. Gal ir supaprastintas pavyzdys, bet vien tik del to nepalaikau daugelio dabartiniu nuostatu, geriau tiesiog tureti geru lukesciu, o kaip bus taip bus. Siais informacijos pilnais laikais jaunimas pamazu susipras. Kas del Landsbergio, tai manau ka jis pasake tuo metu buvo naudinga Lietuvai, stojimai i NATO ir EU, dabar biski laikas kitas, gal galvojam kaip toliau didinti sauguma ir savo gerove?
Senas kareivis 2022-02-11 22:09
Kiesza, Jūs labai teisingai parašėte, kad Ukrainoje yra miksas. Ukrainoje nesuprasi, kas yra ukrainietis, kas yra rusas. Lietuvoje daug paprasčiau. Žymiai paprasčiau. Vien dėl vardų ir pavardžių. Lietuvos sienos šefas yra Rustamas Liubajevas. Akivaizdu, kad jo mama ir tėtis ne lietuviai. Galbūt jis kazachas, o gal Kaukazo kraujo turi. Bet sieną Rustamo vyrai (Lietuvos pasieniečiai) saugo liuksiškai. Davė lukašenkos migrantams tokių malkų, kad tie migrantai dingo nuo Lietuvos sienos ir bandė veržtis pro Lenkiją. O dėl Krymo... Daugiau nei pusė Ukrainos saugumiečių ir prokurorų perėjo į rusų pusę. O kontinentinėje Ukrainoje žaliems žmogialiukams ir ichtamtetams pakrovė malkų. Aišku, buvo ir Debalcevės ir Ilovaisko katilai. Alia bet tačiau, Ukrainiečiai realiai rusams pakrovė malkų. Neaišku tik, kas dabar bus, kai rusai sutelkė daugiau nei 150 000 kariuomenės. Sėkmės Jums. Putin - Xuilo:)
UTF16 2022-02-12 03:43
Nykus vaizdas – karas bus ir jis bus be jokios priežasties.
Putinas aneksuos visas rusakalbių teritorijas. Tada likviduos visą likusią Ukrainą: arba prijungs ją tiesiogiai, arba pasodins kokį marionetinį diktatorių, jeigu iš tos šalies dar kas nors bus likę. Tokia koncepcija kaip nepriklausoma Ukraina pagal Putiną egzistuoti negali, nes rusai ir ukrainiečiai yra ta pati tauta, kurią siekia išskirti „priešiškos jėgos“. Tai yra jo visos karjeros svajonė ir jis savo svajones įgyvendina. Sankcijos prieš visa tai yra bevertės, ištekliai – praktiškai neriboti. Prieš šalį, kuri neturi išvis jokių pranašumų.
Vakarai pagrūmos pirštu ir nusiųs piktą laišką. Praeis 10 metų, pamirš, susitaikys. Pamiršo Krymą, pamiršo Abchaziją ir Pietų Osetiją. Pamirš ir Ukrainą.
Kai Ukraina bus visiškai sudorota, kita stotelė: Padnestrė, Moldova.
Hmz 2022-02-12 09:43
Bėda ta, kad alternatyvių idėjų tu neturi, o istorinėm žiniom taip pat neblizgi.
ES ilgai bandė auklėti Lukašenką gražiuoju, bet rezultatą turime panosėje.
Miunchene sąjungininkai irgi bandė apraminti Adolį, bet sekėsi ne ką geriau.
Nors gal turi gerosios praktikos pavyzdžių, kai netaikant sankcijų ir kitokio tarptautinio spaudimo pavykdavo priversti autoritarinę valdžią tapti geruliais?
Myslius 2022-02-12 13:13
Lietuviai, Latviai, Estai, Ukrainieciai? SSSR pati is vidaus subyrejo, o Ukraina pati bega, nieks jos nevercia. Su Lukasenka palauk dar, paseks Ukrainos pavyzdziu. Del to dabar ir skeriojasi Rusija su armija, bijo. Gal turi pavyzdziu kaip grasinimais ar sankcijomis pavykdavo perimti valdzia? Gal kokia siaures koreja? prievarta niekada nepasiteisino istoriskai
Hmz 2022-02-15 13:21
1. SSRS atžvilgiu buvo taikomos įprastinės sankcijos, plius vyko ginklavimosi varžybos, pridariusios didelių nuostolių SSRS. Galiausiai, kodėl Gorbačiovo planas nuversti valdžią Pabaltijo respublikos ūmai užstrigo pusiaukelėje - Gorbio humanizmas prakalbo ar vis tik kažkokios išorinės priežastys suveikė?
SSRS be problemų galėjo eiti Šiaurės Korėjos keliu. Tiesiog labai sėkmingai prasisuko eilė nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių.
2. Ką reiškia "Ukraina pati bėga"? Iš kur bėga ir kaip tai susiję su kalbama tema?
Myslius 2022-02-15 20:25
payoutubink situos:
YT: Reagan and Gorbachev Become Friends
YT: Reagan and Gorbachev’s Relationship Warmed Cold War Tensions
YT: Reagan's famous words: "Tear down this wall"
https://www.youtube.com/watch?v=Ei2YPdryO-8
Gorbačiovas vienintelis Rusijos lyderis kuri galima gerbti del jo veiksmu, jis buvo vakarietiskas, beje Gorbaciovas ukrainietis. Jei pasidomesi suprasi kad tikrai ne grasinimais buvo pasiekta, Reigano ir Gorbochiovo santykiai buvo tikrai unikalus, siais laikais nerasi tiek politines pagarbos, supratimo ar dialogo vedimo kiek buvo tuo metu. Butent del pagerejusiu santykiu ir buvo pasiekta tai kas ivyko. Jei abi puses butu variusios viena ant kitos kaip vyksta siais laikais tai niekas niekur ir nebutu pajudeje. Galvoji Reiganas negavo kritikos del tokiu veiksmu? Daugelis nesuprato kodel jis daro tai ka daro. Jo mastymas buvo visu lygiu auksciau kitu politiku.
Dannas3 2022-02-15 21:24
Kaip suprantu, siulai susitart graziuoju su putinu, bet pamirsti, kad putinas nera gorbaciovas. Dar daugiau-putinas teigia, kad ssrs zlugimas, buvo geopolitine katastrofa. Suprantu tavo minti, bet manau sutiksi, jog butu pasiektas susitarimas, uz to turi stoveti atitinkamos asmenybes.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
[Karšta tema] Kas yra Minsko susitarimas ir ar tai išeitis iš Ukrainos krizės? Jį palaiko tiek Vakarai su Ukraina, tiek Rusija, bet kodėl jis neįgyvendintas (Foto, Video)