Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2022-02-15 10:38
Tai gal nuomuosiesi, ne batereiką, o energiją esančią joje. Kiek kW įsidėsi, už tiek ir mokėsi.
donatasv 2022-02-15 10:58
Neskaičiuok kaip mažas vaikas, baterijos ant medžio neauga, eksploatacija = dėvisi.
Tau pakeis tik pavadinimą, pasakys kad moki už energiją, bet galutinėje kainoje vis vien turės įskaičiuot batareikos nusidėvėjimą, aptarnavimą, perdirbimą ir visus kitus kaštus, kitaip verslas bankrutuotų.
sub 2022-02-15 11:00
Tai visų pirma pateik apibrėžimą kas tau yra normalus automobilis. Tada bus galima diskutuot toliau, nes apart to tai pilstymas iš tuščio į kiaurą. Vienam gali būti kibiriukas nukakt nuo A iki B - normalus autombilis, kitam MB S kalsės normalus automobilis.
donatasv 2022-02-15 11:13
Pateikiau nuorodas tau to negana? Vertinu talpa ir kokybę, pagal kainą, neskaičiuojant pašalpų (nes tai dvi skirtingos klasės, beveik už tapačią kainą, o pašalpa tik laikinas pleistras ant didelės žaizdos mano nuomone). Ar matai tiktai tai ką nori matyt, o visa kita ignoruoji? Ir galų gale su tokiom tavo nesąmonėmis tai katras iš mūsų pilsto iš tuščio į kiaurą? Nebent žiūri per telefoną, tada galima suprast nesusikalbėjimą, nes šis forumas skirtingai atvaizduoja linkus, tekstą, citatas telefone ir kompe, kas kartais gali atvest iki nesusipratimų.
kestutisz 2022-02-15 12:25
Na, kaip minimum toks kur nuvažiuos bent 400-500 normaliu režimu (t.y. ir autostrada nebrangiu greičiu), ir po to miško keliuke neužklimps pirmoj pelkėj (arba išvis nebijotum sušlapinti tos prabangios baterijos) - tad yra su 4 ratais. Tą puikiai atlieka dar praeito amžiaus, netgi tūkstantmečio karučiai už kokius 1-2k eurų (xtrailai, foresteriai, outbackai, ml'ai, net audinės, t.t. ir pan). Kokį EV gali pasiūlyti vietoj tokio darbinio arklio?
sub 2022-02-15 12:45
Pateikiai nuorodas automobilių su kainom, so? Tai kuris tau normalus, audi ar renault? Apie kokias pašalpas rašai, nelabai suprantu.
Jei klausi manęs ką matau, tai ką noriu matyt tą ir matau, o skaitau viską kas parašyta, nieko neignoruoju, normalaus klausimo paklausiau, o tu kaip mergaitė susireikšminai kažko.
Tai tau normalus auto, spręndžiant iš šito komentaro yra talpos, kokybės ir kainos santykis. ok, supratau.
sub 2022-02-15 12:49
Kas yra normalus režimas ir nebrangus greitis?
Karučiai už 1-2k eurų yra kelintų metų? Tokiais metais ev dar negamino man atrodo. Jei lyginam tai lyginam vienodus dalykus. Jei tau reik darbinio arklio, tai imk darbinį arklį. Kitais metais išeis Hummer EV, gal tamstai tiks darbiniu arkliu.
donatasv 2022-02-15 13:03
Tai čia aš pilu iš tuščio į kiaurą ir susireikšminu? Gal supratęs pradėsi nors kiek vertint tekstą ir pabandyt suprast mintį, o tik paskui komentuok. Ar čia nesugebi įvertinti mažos RENO!!! ir Karavano Audi?
kestutisz 2022-02-15 13:03
Normalus nebrangus režimas - leidžiamas max + kažkiek fenų operatoriams ant arbatos. Na, bet su EV tas negresia - žiūrint kaip tirpsta kwh (ne dešimtimis procentų kaip VDV, o kartais) tiesiog matai kad nenuvažiuosi niekur :)
Hummerio gal nereikės, va 2023 lyg nusimato Subaru Solterra, bet tai kiek dar iki to laukti, ir range vistiek juokingas. Palyginimas su senais VDV - čia labiau prie temos kaip ir kuom pakeisti seną darbinį arklį - tiesiog net nėra tokio EV kuris galėtų pakeisti seną seną laužą. Vienintelė reali motyvacija - jei nori išgėrinėt Vln mėlynojoj zonoj ir nusimetinėt kol kas "nemokamai" (kitų sąskaita) kol išsipagiriosi - bet tik kaip antra ar trečia šeimos auto.
Benediktas 2022-02-15 13:11
Na tai žinoma tokios paslaugos kilowatai turės didesnę kainą. Todėl pigiausia visada bus pačiam namuose pasikrauti, antras pagal branguma, bus pasikrauti stotelese, trečias - keistis į jau pakrautas baterijas, ketvirtas - važinėt su vandeniliu, tik sitas jau bus 3 kart brangiau.
Pasikrovimą namuose aš skaitau EV privalumu. Tai tenkins daugumos žmonių 95% poreikio per metus, subjektyviai.
donatasv 2022-02-15 13:14
Labai teisingai.
Čia ir yra pagrindinė bėda, pereinant prie rimtesnių auto. Akumas pigs, bet automobilis ne, nes iki normalaus atstumo dar toli, o tai turės kompensuoti akumuliatorių kiekiu.
AAA000 2022-02-15 13:34
nera cia tokia beviltiska ideja, kaip atrodo.
priklauso kas valdys akuma nuosavybes teisem. jei akumo pirkt is karto nereikes - trumpalaike nuoma - sakykim atostogoms - visai neblogai manau ziurisi. vazineji sakykim su nedideliu nuosavu akumu. 1/6-1/12 talpos - nu kokiu 5kwh. arba su dviem moduliais. o kai prisireikia toli keliaut - issinuomoji talpu akuma ir keitineji pagal poreiki. visas sekcijas uzpildai pilnai. arba ikrauni jau ta dideli. kaip patogiau pagal situacija. o po atostogu grazini. ir vel vazineji su nuosavu nedideliu akumu - vietoje. naudoji vel tik 1-2 sekcijas, vietoj 6-12.
as pvz nematau tikslo veziotis pora simtu nereikalingu kg akumo pavidale VISA LAIKA - jei tu ten tik po iki 100km vazineji istisai. o jei reikia toli - vienkartine kelione - prisikrauni dar kokias 5 papildomas issinuomotas sekcijas vietoj vienos-dvieju nuolatines. toks variantas manau gyvybingas. nes tu sakykim atvaziaves pasikraut i stotele - nekraut visko iki galo. isikrauni tik savo 1/6 (kol nuomotus imi). o kitus penkis pasikeiti ikrautais - nes nuomoti - is tau nesvarbu ju kokybe ar likutine verte. vistiek grazinsi. ir isvaziuoji pilnai pakrautas.
aisku turi but patogu, paprasta, nesunkiai pakeliama ir pigu. standartas geras. jei su motoroleriais veikia - manau veiktu ir su kibiriniais EV. aplamai dabartiniai EV konstruojami pagal VDV modeli - bet ateity gali atsirast visiskai nauju EV klases - kokie nors labiau panasus i velomobilius-golfo vezimelius. specialiai miestams. letesni (apriboto greicio, gabarito ir svorio), kokie - kuriem TA ir teisiu nereikia. ir pan. panasiai kaip tos trirates "kiaulos", kur daba pensionai ir pragere teises megsta.
is esms net keli gabaritu standartai gali but. pilnai tilptu ir vienoje ikrovimo stoteleje. furoms tiesiog didesnis - akumas su rateliais ar su kranu ikraunamas tegu knisasi furistai - alga gi gauna uz tai
AAA000 2022-02-15 13:54
matai - kai tu nevazineji ir nedrozi akumo - jis vistiek sensta. ir nusidevi nuo stovejimo ir nenaudojimo. supudai. va sita resursa nuomotojai isnaudoja maksimaliai. ne tik pirmines investicijos atsipirkimas. plius jie didmenos zaidejai - pirks pigiau ir sviezesnius akumus. tai teisinga ir ekologiskai - geresnis tarsaus daikto iseksplotavimas - o paskui tvarkingesne utilizacija. ar ispardavimai . privatininkai metys pakampemis.
mum dabar siulo nepalankius variantus. ypac tesliniai. bet jei zmones bus samoningi - gali priverst gamint kaip REIKIA!!! rinka saugot ir pan. nuo neteisingai pagamintu elektromobiliu. baudas priverst politikus paskirt. ir gamins kaip REIKIA. o ne kaip daugiau apiknist vartotoja... niekas cia dar galutinai nenuspresta.
aplamai galima pvz ivest akumuliatoriu kwh kiekio elektromobiliu mokesti. arba nuo ciklu kiekio. kad nelaikytu kwh namie be reikalo ir nepudytu. panasiai kaip kuro akcizas. sandeliuot neapsimoka. geriau pinigus turet. ta pati galima ir su akumais padaryt. naudoji intensyviai arba atsikratai. nes asmeniskai man pazangiau ir ekologiskiau atrodo superkondensatoriai. ir ypac nestandartinius akumus reiketu apmokestint, kad investuotu daugiau i ju standartizacija, ekologija, geresne eksplotacija. ar i superconderius. kiek gi galima apsikinet pasauli nebaudziamiems?
AAA000 2022-02-15 14:24
tu panasu pats nesuvoki ko klausi
automobilio vartojime svarbu yra perkamoji galia - kuri prikilauso nuo vietos - o mes diskutuojam Lietuvos salygose. ir ka uz ja gauni - kokias galimybes. o tau kazkokie metai, klasifikacija ir net kazkokie arkliai... gamino ar negamino ten kazkas kazka... kaip tai aplamai susije su reikalu - kai sprendziam ka galim gaut cia ir dabar?
jei tau reikia talpos kroviniams - turi ja gaut. jei tau reikia pravazumo - turi ji gaut. jei tau reikia atstumo - turi ji gaut. jei tau reikia komforto - turi ji gaut. ir visus situs dalykus turi gaut atskirai TAU reikiamom individualiom proporcijom pagal maksimalu imanoma pasirinkima. o ne kaip tu ar imortalas prisvaigo pagal buhalterinius vidurkius kazkokius... ar is debilu apklausu prisiskaitet - tipo ka debilai laiko "normaliu auto"... jei tavo kriterijai zemiau plintuso - nereiskia kad kiti ju turi laikytis - cia ne prievarta kokia, jei ka cia gi technologiju forumas. o pas tave klausimai - supermamyciu lygmens...
HardAxe 2022-02-15 15:16
su VDV važiuoji ar nevažiuoji, vistiek ten visokius tepalkus keitinėji, sumoki kokį 500€ kasmet už aptarnavimą garantinio nekibiro.
sub 2022-02-15 15:34
Ir pilstai iš tuščio į kiaurą ir susireikšmini kaip maža mergaitė. Nepradėsiu aš nieko vertinti ir suprast minties, kol tos minties aiškiai neišsakysi, o ne postingausi kažkur numečiau linkus, kažkaip kažkas.
Tu kažką rašai apie normalų automobilį ir įkeli du linkus su Audi ir Renault, nieko neužsimindamas kuris tavo nuomonę normalus. Nes man jie abu normalūs. Dėl to ir paklausiau, kas tamstai yra "normalus automobilis". Blyn per tris komentarus to išsiaiškinti neišeina, kaip su tavim apie rimtesnius dalykus tada diskutuoti.
Maža Reno ir karavanas Audi, tai kuri yra "normalus automobilis" jūsų nuomone, ar dar parašyt tau rieks keturis komentarus kol normaliai atsakysi?
sub 2022-02-15 15:39
??? Rimtai, kai skaitau tavo komentarus, suraukęs kaktą galvoju, wtf? Kokie blet fenai operatoriams ant arbatos? Nzn kokia kalba rašyt reikia, kad susišnekėt.
Nzn, kodėl jūs lyginat su senais VDV. Ar OLED televizorius irgi lyginat su Taurais ir šileliais, tada ne kažką.
Kiek VDv metų tobulėjo? Žmonės dar ik idabar arklisu naudoja, nors VDV kiek metų yra? Taip ir elektra, po biški ištobulės ir pamiršit jūs tuos vdv. Man asmeniškai jau dabar Teslos užtektų ir atstumui ir talpai, tik man ji reiklainga kad tarnautų, one kad parkuot mėlynoj zonoj kai nori išgėrinėti. Va ir pasimatė kam ko riekia ir kodėl.
kestutisz 2022-02-15 15:57
Jei visai nėra fantazijos - 130kmh + kokie gan nebrangūs 20, bet sakau čia problemos net nėra - nes tiek su EV tiesiog nevažiuoji. Pasiėmęs testdrive mašiną su teoriniu 300km range autostrada (130kmh, neviršijant) pavažiuoji tik iki Maišiagalos ir dėl visa ko apsisuki, kad nereiktų galvoti kur čia reikės pasikrauti kai skydelyje vietoj deklaruojamų <20kwh matai 40+. Ir lauki kitų metų/dešimtmečio, gal jau jau kažką pagamins. Aš šiaip mielai pirkčiau beje - vien dėl to kad neplėštų akcizų (mieliau pinigus atiduočiau kiniečiams/korėjiečiams už baterijas), bet net nematau ką. O dėl tobulinimo - nu tegu tobulina, kodėl reikia pušinti ir pirkėjus imti prastesnius daiktus nei jie jau turi? Imk medinį aifoną (medinius skaitliukus) - nesvarbu, kad tik skaičiuot tegali, nu bet ekologiškesni... :)
sub 2022-02-15 15:58
Blyn batareika, nepradėk ir tu. Aš suvokiu ko klausiu, tu gal nesuvoki ko klausiu, tai nesikišk.
Ar tau neatrodo normalūs klausimai? Paklausiau tiesiai šviesei: kas yra normalus režimas ir nebrangus greitis? Nes man yra maximalus leistinas greitis ir ekonomiškas greitis aktualus, o kas tas blet nebrangus greitis ir kas normalus režimas, kiekvienam gali būt skirtingai. Todėl ir paklausiau, net nesugebėjo atsakyt, nei jis, nei tu.
Vienam gali sport režimas būti normaliu režimu, kitam nerbrangus greitis iki 200 km/h. nes jis milijonierius.
Tai kas tas normalus režimas ir nebrangus greitis? Simple answer needed.
Tas pats su anuo, donatasv paklausiau kas yra normalus auto. Jeigu jūs jobani bestuburiai sugebėtumėt atsakyt į klausimą be išvedžiojimų tai tuo ir baigtūsi, bet jūs blet prisipisat kad čia jau pasityčiojimas dar kažkas. Tas, numetė du linkus, dabar man reik nuspręst už jį, kuris jam auto yra normalus. Nes jis tiesiai šviesiai negali parašyt, kad man va "Audi A4 avant" normalus automobilis.
Šioje temoje net nebuvo nuomonės nesutapi ar kažko, tiesiog eilinė diskusija, kurioje net į elementarius kalusimus žmonės nesugeba atsakyt. Ką tada kalbėt apie temas, kur nuomonės visiškai išsikiria, tai ten išvis diskutuot neišeis, jei jau į klausimą teiginiu nesugebama atsakyti.
Klausimai supermamyčių lygmens, tai užduok rimtesnį einšteine.
sub 2022-02-15 16:05
Pushina valdžia ne aš. Aš suprantu kodėl jie pushina ir pritariu jiems. Bet pats vairuoju dyzelį. Puikiai suprantu + ir - elektros ir jei gyvenčiau nuosavam name, pirkčiau EV. Kiek susitaupyti ant kuro ir viso kito, tik reikėt mokėt pasisikaičiuot. Bet kol normalių EV nėra (normalus = Ev nuvažiuoja 500 km ir daugiau vienu pakrovimu), o Tesla kainuoja kaip butas Lietuvos didemiestyje, tai labiau apsimoka investuot į NT.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tyrimas: Lietuvoje turėtų atsirasti net 262 tūkst. elektromobilių – plėtrai sąlygos palankios