Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2022-02-15 16:42
Putinas kol valdys, visada ieškos kaip pavergti Ukrainą. Ukrainą reikia toliau ginkluoti. Mums irgi reikia pirkti daugiau Javelin, Stinger ir t.t.
Jei dagyvensime, tai sekantys pavojingi metai bus 2024 m. - JAV prezidento rinkimai, kur Trumpas išlieka respublikonų lyderiu ir vis dar turi pakankamai gerus reitingus nugalėti.
donatasv 2022-02-15 20:49
Keista bus jei rusas atsitrauks nepabandęs.
Po šaltojo karo laikų JAV ir Rusija pasidalino pasaulį į savo įtakos zonas, pakeliui užaugo Kinija, JAV su EU sukūrė NATO. Prisijungė pabaltijo šalis ir pradėjo finansuoti, ko pasekoje pro rusiškom valstybėm buvo parodyta ką galima turėti draugaujant su Vakarais. O realiai visi pamatė koks rusas ŠŪDAS, ir koks gali būt gėris vakarai... Pirma pro rusišką valdžią nuvertė Ukraina, Baltarusijai pritrūko ryžto, pamačius dalį Ukrainos teritorijos aneksijos. Jei Rusui pritrūks ryžto atmušt Ukrainą, tuo pavyzdžiui labai lengvai paseks ir kitos draugiškomis Rusijai skaitomos valstybės. Ko pasekoje Rusijos įtaka tarptautinėje arenoje dar sumažės. Galutiniame taške rusas lieka vienas, iš vakarų stovi nato, iš sibiro pusės į šikną beda kinas. Kinas tai žiurkė kol rusas linksi galva ir nesako nei pusė žodžio prieš, tol kinas "draugas".
Mums kurie nenorime turėti budulio draugo, toks variantas yra labai palankus, Rusijai tai reiškia stiprios ir galingos valstybės žlugimą ir putino kaip caro kapituliaciją. Putino valdymo metai Rusijos istorijoje paliks gėdingą randą pažeminta ir sumenkinta valstybė tarptautiniu mastu, ruso akimis.
Bet šioje situacijoje pačiam rusui išlipt sausąm iš balos jau nėra šansų. Arba kaip budulis sodinu Ukrainą ir bandau iškęsti sankcijų pasekmes ir atlaikyt Ukrainos pajėgas finansuojamas NATO, arba tiesiog nuleidžiu sparnus ir sėdžiu ramus. Ruso kaip budulio pasirinkta taktika ilgame bėgime panašu kad veda ne ta linkme kuria norėtų rusas. Nebent puolimo atveju rusą remt nutartų kinas. O tada gali būt bėda ir mums. Taip kad tampyti kiną už ūsų, ką daro durnas lanbirbis, nenusodinos ruso, yra per anksti. Žaidžiant šachmatais visada reikia apgalvot 5 ėjimus į priekį, O ne trydaliot pakeliui...
Benediktas 2022-02-15 22:46
Prie ko cia Lansbergis? Jei jau padetu Rusijai, kad irgi nelogiska Kinijai, tai tikrai ne del Lansbergio.
SventaKarvė 2022-02-15 23:51
Man labiausiai patikusi frazė "būsi trečias". Putka ieško su kuo čia sugėrus, ir neranda - tada sukelia chaosą ir vualia turi n sugerovų. JAV, Prancūzija, Vokietija... visi išskyrus Ukrainą.
Ir visi tuo pasinaudoja - Ukraina pirkite ginklus iš mūsų, pirkite pirkite - mums reikia senienomis atsikratyti =]
donatasv 2022-02-16 07:34
Nu Nu ar tikrai?
Visų pirma Lanbirbis URM vadovas, tai jis ne tik kad "prie ko", bet jis už tai neša atsakomybę. Atsisukęs į EU bliauna tas budulis kinas mus dūchina. Istorijoje daug pavyzdžių, kada karai kyla ir dėl mažesnių priežasčių, jei jų nėra išgalvoja. Kinai tuo tarpu manai nesupranta susidorojus su rusu, kas taps priešu numeris vienas? Palaikyti putką nukreipiant dėmesį nuo savęs netgi labai logiškas kinų ėjimas būtų + stiprus sajungininkas prieš vakarus tikrai nepamaišys. Nebent kinai nori sibiro, įstums į konfliktą, leis nusilpti, subyrėti ir pasiims sibirą.
kiesza 2022-02-16 18:00
Rusai išliko sausi po Krymo kapituliacijos, Donbaso aneksija, pasaulis tyli uždėdamas butaforines sankcijas, tada numuštas keleivinis lėktuvas iš rusiškos sistemos, vėl niekiniai įspėjimai.. Europa toliau šildosi RU dujom, RU elektrą, naftą, medieną importuoja, toliau liuobia molinį milžiną.. Nėra jokios priežasties kodėl putkai neaneksuoti ukrų, Amerika netgi padeda, išvedė karius, iskraustė ambasadą. Ką daryti ? Nedelsiant priimti į NATO. Rusų biudžetas apgailėtinas. NATO atgrasytų rusą,laikas įdarbinti karius, bet netikiu mūsų bloko skystablauzdžiais, kurie žeminasi ir padlaižauja Putinui, jo pačio namuose, nėra politinės valios ir kol nejudinamas NATO blokas naivu tikėtis pagalbos silpnesniam
Benediktas 2022-02-16 18:05
Tam ir reikia suktis į vertybes. Ir palaikyti valstybes, kurios kažką daro vardan vertybių. Lietuva pvz. Estija, šiuo metu UK parodė pavyzdį. JAV, Skandinavija, Kanada, Australija, Japonija, ta pati Ukraina, Čekija atsigavo, pasirodo prezintentas rusų agentas. Vokietija, Pranzūcija, Italija, Graikija dabar užteržtos putinizmu - žmogiška kalba - papirkta daug politikų ir kitų sprendimus primančių žmonių.
immortallt 2022-02-16 18:42
Na ne tokios ir butaforinės tos sankcijos Rusijai. O šiaip rusams batai pareina. Dujų vartojimas Europoje pradedamas pjauti - anglys išstumtos, didelė dalis atominių jau pakeistos Vokietijoje, dabar pjaus dujas. O pjovimo greičius didina didžioji dalis ES, ir būtent dėl dujų dabartnės krizės. Ir tai leidžia pateisinti agresyvesnes subsidijas - price for difference, kurio jau buvo kaip ir atsisakę, nes rinka ir be jų vystė, bet dabartinė krizė parodė tokio fiksavimo naudą. Kai per metus vėjo jėgainių pagamintos elektros surinkta daugiau pinigų nei kad buvo išmokėti per 7-10 metų, t.y. kai kaina elektros eina po 250€/MWh, o fiksuota yra 60€/MWh, tai reiškia, kad per VIAP vartotojams grįžta 190€/MWh. Kai elektros kaina yra 50€/MWh, tai elektros gamintojas iš vartotojų surenka 10€/MWh.
Sekanti pjaunama šaka ES - transporto elektrifikacija. Vidutiniškai 20% automobilių parduotų 2021 metais ES buvo įkraunami. Tai 66% metinis augimas. Net ir lėtesniais tempais tai reikštų, kad po 5 metų priartėtume prie 90% parduodamų naujų automoiblių ES - įkraunamų. Ne, tai nereiškia, kad visi per 5 metus vairuosime tik elektrinius. Tai reiškia, kad po 10-15 metų naudotų VDV automobilių pirkti nebebus beveik. Taip pat tai reiškia, kad perkant naują, po kokių 3 metų, EV gali realiai kainuoti pigiau nei VDV, nes pasiūla pasivys paklausą. Taip pat tai reiškia, kad ES naftos vartojimas pradės mažėti, ir sparčiai.
Sakyčiau pesimistiškos prognozės Reuters darytos (jų prognozės yra mažiau elektromobilių 2021 metais), 2050 Europoje reikės perpus mažiau naftos produktų. JAV, ar tuo labiau Kinija, irgi eina transporto elektrifikacijos keliu. Taigi, pasaulio naftos produktų sumažėjimas 50%. Skalūnų nafta sudaro 10% pasaulio naftos pasiūlos. Tai 2030 realu, kad naftos paklausa sumažės bent 10%. Kaip manot, kokį poveikį tai turės naftos kainai? Ir ypač Uralkali kokybei, ir būtent eksportui į ES, kur kainas gauna didesnes?
Taip kad paskutiniai pasispardymai Rusijoje. Paskutiniai bandymai naudos išpežti, nes be naftos ir dujų, neturi ką daugiau pasiūlyti rusai.
Pumper 2022-02-16 18:45
Šūdą jie ten atitraukė, ar jau dabar ruskio žodis kažko vertas? Tą pačią dieną, po šito "atsitraukimo" ruseliai nubalsavo siūlymą skelbi Donecko/Luhansko nepriklausomybę, pradėjo gąsdinti apie ruselių genocidą Ukrainoj ir išleido filmuką, kaip separatistai "atsitiktinai" randa "bombą" šiukšlių dėžėj (ale terorizmas).
AAA000 2022-02-16 20:59
tikrai turi. ruses pi*as geriau uz vietines.
Talkatif 2022-02-16 21:24
Rytų šalus, kur buvo Rusijos įtaka susirinkinėja Kinija. Su Maskva nesitarus ir neperspėjus. Ir ne kokiom aferom ir vadukų kyšiais, kaip Kremlius, o konkrečiais pasiūlymais ir milijoninėm investicijom. Tuo pačiu Kinija duoda paskolas Rusijai. Ir tuo pačiu, jei užsudegs konfliktas Ukrainoje, jis užsitęs. Užsitęsęs įtrauks daugiau šalių. Ir pradės nešt visiems nuostolius. Nuostolius ir pačiai Kinijai. Gali būt, kad Pekiną gan greit dapis Vovos cirkai.
IceBullet 2022-02-16 23:53
Nenoreciau, kad Ukraina priimtu i nato skubiai. Nes tada tikrai nebus karo, o butu labai gerai, kad rusai isiveltu i tokia avantiura. Prarastu daug technikos, gyvosios jegos, gautu tikrai rimtas sankcijas, pamatytume ko verti vakarietiski ginklai. Ukraina reikia farsiruoti ginklais kiek tik imanoma. Kas del donbaso ir krymo, ukru vietoj palikciau juos likimo valiai, geriau tureti mazesne, bet normalia sali be ruskiu ir ju pasaulio.
sub 2022-02-17 08:19
Jei ne lambirbis bučiau dėjęs pliusa. Lambirbis ir Rusijos Ukrainos konfliktas, ne prie ko.
donatasv 2022-02-17 19:01
Pliusai minusai manes nelabai jaudina
Šiaip jei atkreipsite dėmesį aš ir neteigiu, kad lanbirbis turi kažką bendru su Rusijos ir Ukrainos konfliktu. Priešingai Ukrainiečiai patys nori į NATO, kuom toliau nuo ruso, o tai siutina kremlių.
Mano teiginys yra šiek tiek kitoks. Mes Europą traukiame į konfliktą su kinija. Paaštrėjus situacijai tarp Rusijos ir Ukrainos nepatogi situacija EU VS China gali paskatint kinus remti kremlių. Tarkim jei burundukas kinas nutartų priglaust Taiwana be pasekmių. Tokiu būdu pradės remti rusą parodydami NATO nesikišk ne į savo reikalus.
donatasv 2022-02-17 19:14
Nepagavai mano minties su šachmatais. Šachmatuose kaip žaidime su priešininku lengviau susitvarkyti tuo atveju, jei jis mažiau figūrų įtraukia į žaidimą. Tai šioje situacijoje nereikėtų erzinti kino, kad jo nepaskatintume įsitraukti. Nes kremliui tai suteiktų labai daug galios ir daug daugiau pasitikėjimo.
AAA000 2022-02-17 20:17
nesamone. cia vienintelis dalykas, kur as palaikau konservus, kad isege politiskai kinams. ekonomika ir progresa veza LAISVA konkurencija, o ne ciulpimas kinams, nes jie formuoja monopoli pasaulinio lygio ir atseit verta pagal tave slietis. tikrai neverta. amerikieciai ta supranta - bet siektiek kitaip, nes ju policini-teisini monopoli irgi uzjudino. o lanzbirbys sachmatu partijele losia. cia labai gerai, kad pasimate kaip kinai naudoja ekonominius svertus. mes tiesiog su rusais patirti turim - kaip blokadas dare gorbaciovas as manau cia del to konservai svaigsta. matyt ufonautai isivaizduoja kad ir kinija sugrius . bet pamatas teisingas tokios politikos. cia kaip meskiukus barste pas batka kazkoks svedas ar kas ten matyt nukopino - tik nevykusiai.
net su batkos trasom sutinku, uzraukt reikejo ir sita kraneli. tik taktika gana debiliska. ir ypac konservos parazituoja salies viduje - kas jau nebeatleistina. cia ne tautos skaldymas - kaip bando uzpudruot situacija. cia yra ta pati tauta. ir konservos-isbujojes parazitas.
o rusai savo darzely losia ir tiek. dabar jie dar gali pakariaut. bet jei nedemonstruos to kas jiems dar liko - tai isvis taps kazkokia dvaro fazenda su rudijanciu atominiu ginklu. su laiku nuvers patys rusai sita turtinga dvarininka su visa svita. politiniai rezimai visada atsilikineja technologiskai. TAISYKLE. kam cia rupintis per daug? kinai ima masteliu, o ne technologine pazanga. jie tiesiog su labai didele pirkimo galia. ir technologijas nusipirko, o ne issivyste. dali nukopijavo, kas sveikintina. nes nukopijavimas/atkartojimas - tai technologijos isisavinimas - paralelinis isvystymas. bet leist kad su ju pinigais ilistu ir politika - negalima.
immortallt 2022-02-17 20:25
Karas būtų blogai ne tik ukrainiečiams, karas atsilieptų stipriai ir mums. Tiek per išteklių kainas, tiek per ekonomikos kritimą, tiek ir investicijų į Lietuvą potencialiai sumažėtų. VIsokie kremliaus pakalikai dar labiau suaktyvėtų. Kaltintų NATO ir vakarus, kad iš lietuvių laisvę atėmė, kad Landsbergis su fašistais sukėlė karą Ukrainoje, kad paskui pas mus sukels, susirinktų koks naujas rusų padarytas turtingu asmuo partiją ir paimtų rinkimus. Žiū dar ką nors ir pridirbtų.
donatasv 2022-02-17 20:26
Pritariu, kad kiną reik gesinti tik šiek tiek per anksti, reikia sumažinti ruso įtaką atmušant palaikančias šalis ir patraukiant atmuštas šalis į savo pusę, taip dar labiau sumažinant ruso ekonomiką ir pasitikėjimą, o tada jau imtis ir kino. Pagal mane šia linkme povaliukui bet sėkmingai NATO ir juda. Įtraukus Ukraina į NATO ir EU ir pagerinus Ukrainos situaciją korupcijos atžvilgiu, rusų kaip žmonių nepasitenkinimas korupcija turėtų smarkiai išaugti. Rusams vis dar sunku patikėti (daug įtakos turi propaganda), kad pabaltijo šalys klesti, Ukrainos pavyzdys būtų stiprus kirtis propagandai. Nors rusijoje carai nuo senų laikų valdžią išlaikė tik toleruodami korupcijos apraiškas. Taip greit to neišgyvendinsi, bet povaliui reik link to vest.
Imant kiną ir rusą vienu metu karas garantuotas. Nebereikalo sakoma skaldyk ir valdyk
AAA000 2022-02-17 20:37
tipinis logikos ir intelekto nesugadintas komentaras konservu fanas pragydo... buhalteriniai statistiniai fasistai jau kazkokie islindo is ideologinio konservu saraso...
jei padaryt sali monolitiskai isvystyta, pasirupint tais visais salcininkais ir vilniaus rajonu - normaliai. duot jiems tas pasalpas, o kas nori dirbt - tegu kalba bent jau ismoksta. suteikt salygas, ismokyt - kol gaus sertifikata. dirbt su vaikais ir iki pensijos. tada nera jokiu priezasciu aplamai rastis penktakoloninkams. daba konservai tik draudzia, persekioja - bet nieko neduoda mainais ir nevysto.
ukrainoje lygiai tas pats. tie teritoriniai rusai niekur is jos nedings SAVAIME. arba asimiliuos (ilgalaikes programos). arba emigruos (vienkartiniai skatinimai). ir situs procesus reikia valdyt ir finansuot. pvz tremtinius kai reme - labai teisinga programa buvo. ir issijojo iskart penktakoloniniai nuo lojaliu pilietiniu zmoniu. vieni nusiplove su parama. o kiti isitvirtino - nes gavo sansa. ir atidirbo ir sali padeda vystyt. ukrainiecius butent sito reikia mokint. jei nori teritoriju nedovanot faktiskai dykai rusams... jei per daug sukels apetita - tai isvis ir Kijeva praknis...
tu bent supranti, kad jei esi sunauja - tai lanzbirbys yra jos uodega? tokia masyvi ir sunkiai pavelkama o tu kaip konservu pakalikas - tupi ant tos uodegos ir dar ja darai sunkesne... situacija tokia su konservais, kad uodega jau dusina suni... as ne pries ir uodegos amputacija - bet vegetarai cia gali suzlugdyt reikala . arba reikia uodega islengvint - nupurtant parazitus... iki normalios bukles. va kokia situacija Lietuvoje ir kas per problemos Ukrainoje.
sub 2022-02-18 08:54
Kur tau tokį pragmatišką vyrą pliusai minusai jaudins. Tave tik BMW ir MB jaudina.
Parašiau komentarą, nes tu lambirbį įkišai vapše ne prie ko. Tema čia apie Rusijos ir Ukrainos įtampą, prie ko blyn tas lanbirbis visose temose apie viską. Šito nesuprantu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
[Karšta tema] Įtampa tarp Ukrainos ir Rusijos slūgsta? Rusija atitraukia dalį karių nuo sienos: jie tai laiko savo pergale (Video)