Patys brangiausi automobiliai pasaulyje: kokia jų kaina ir kodėl jie tokie populiarūs? (Video)  ()

Naujasis „Rolls-Royce“, unikalus „Bugatti“, pavadintas XX a. ketvirtojo dešimtmečio legendos vardu, hiperautomobiliai su kosminėmis technologijomis ir kiti automobiliai, kurie pasirodys brangūs net arabų šeichams.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Atrodo, šiais laikais jau nieko nebestebina didelės mašinų kainos. Dabar kai kurie naudoti korėjietiški automobiliai gali kainuoti tiek pat, kiek ir nauji vokiški „Premium“ klasės automobiliai, įsigyti mažiau nei prieš 10 metų. Tačiau yra transporto priemonių, kurių kainas galima palyginti, pavyzdžiui, su didelio lėktuvo ar laivo kaina.

1. „Rolls-Royce Boat Tail“

Kaina: 28 mln. dolerių

„Rolls-Royce Boat Tail“ yra brangiausias visų laikų automobilis pasaulyje. Jo kaina niekada nebuvo oficialiai įvardyta tačiau manoma, kad viena „pasaulinės sėkmės lydima pora“ už 2021 m. pavasarį pristatytą kabrioletą sumokėjo mažiausiai 28 mln. dolerių.

Beveik 6 m ilgio didžiulis šiuolaikinių greitaeigių jachtų stiliaus kabrioletas panašus į klasikinį to paties pavadinimo 1920-1930 m. „Rolls-Royce“. Mašinoje yra beveik 2 tūkst. unikalių dalių ir komponentų. Pavyzdžiui, visos kėbulo plokštės buvo gaminamos, poliruojamos ir dažomos rankomis.

Transporto priemonės gale yra skyriai su įvairiais iškylų reikmenimis ir šaldytuvu. Visą konstrukciją galima nuimti, o iš jos padaryti staliuką kokteiliams su specialiu skėčiu, kuris apsaugo nuo saulės. Į komplektą taip pat įeina nedideli sulankstomi krėslai su karkasu iš kompozitinių medžiagų, kad būtų itin lengvi ir labai tvirti.

Po kabrioleto variklio dangčiu, kuris buvo kurtas net ketverius metus, slepiasi 6,75 litro V12 variklis su dviem turbokompresoriais. Pavyzdžiui, standartiniame „Phantom“ sedane šis agregatas išvysto 571 AG ir 850 Nm sukimo momentą.

2. „Bugatti La Voiture Noire“

Kaina: 18,7 mln. dolerių

Variklio galia: 1500 AG

Unikalaus „Bugatti“ hiperautomobilio pavadinimas – „La Voiture Noire“. Išvertus iš prancūzų kalbos reiškia „juodoji mašina“. Pasak gandų, mašina kainavo 11 mln. eurų, o atsižvelgiant į mokesčius sumokėta suma išaugo pusantro karto – iki 16,5 mln. eurų.

Pirmą kartą „La Voiture Noire“ pristatytas 2019 m. kovo mėnesį Ženevos transporto priemonių parodoje. Po jos hiperautomobilis buvo išsiųstas atgal į gamyklą Molesheime, Prancūzijoje, kad būtų kruopščiai suderinti agregatai ir sistemos.

Kupė pristatyta 1909 m. Ettore Bugatti įkurto prancūzų sportinių automobilių gamintojo 110-ojo jubiliejaus proga. „Bugatti La Voiture Noire“ turi 8 l W16 variklį su keturiais turbokompresoriais, išvystančiais 1500 AG ir 1600 Nm sukimo momentą. Standartinis „Bugatti Chiron“ pirmąjį šimtą kilometrų gali įveikti per 2,5 sekundės, o jo maksimalus greitis ribojamas iki 420 km/val.

3. „Bugatti Centodieci“

Kaina: 9 mln. dolerių

Variklio galia: 1600 AG

Didžiausias greitis: 380 km/val.

Tais pačiais 2019 m. „Bugatti“ pristatė dar vieną itin brangų modelį – kupė „Centodieci“. Jis skirtas garsiajam 1992 m. EB110 modeliui, kuris panašus ne tik pavadinimu („Centodieci“ išvertus iš italų kalbos reiškia 110), bet ir išvaizda. Pavyzdžiui, aiškus tęstinumas matomas grotelių, oro įsiurbimo angų ir galinės dalies dizaine.

 

Kupė montuojamas firminis 8 litrų keturiais turbokompresoriais aprūpintas W16 variklis, kurio galia buvo padidinta nuo 1500 iki 1600 arklio galių. Hiperautomobilis gali įsibėgėti iš vietos iki pirmojo „šimtuko“ per 2,4 sekundės, o jo maksimalus greitis dėl aerodinaminių savybių yra 380 km/val.

„Bugatti Centodieci“ turės tik 10 egzempliorių, iš kurių vienas jau padovanotas garsiajam futbolininkui Cristiano Ronaldo. Klientai mašinas gaus tik šiais metais – kiekvieno automobilio surinkimas užtrunka mažiausiai dvejus metus.

4. „Maybach Exelero“

Kaina: 8 mln. dolerių

Variklio galia: 700 AG

Didžiausias greitis: 351 km/val.

Unikalų automobilį „Exelero“ 2005 m. sukūrė vokiečiai kartu su padangų gamintoja „Fulda“, kad išbandytų naujas ir aukštos kokybės padangas „Maybach 57 Limousine“. 6 l V12 agregatas su dviem turbinomis išvysto 700 AG ir 1020 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km įsibėgėja per 4,4 sekundės ir pasiekia 351 km/val. maksimalų greitį.

Sudėtingos kėbulo proporcijos ir agresyvios tiesiosios linijos sukuria sąmoningai grėsmingą išvaizdą. Interjero apdaila: natūrali oda, neoprenas, aliuminis ir poliruotas anglies pluoštas. 2011 m. unikalaus „Maybach Exelero“ savininku tapo amerikiečių reperis Birdmanas, kuris už šią transporto priemonę sumokėjo 8 mln. dolerių.

5. „Bugatti Divo“

 

Kaina: 5,8 mln. dolerių

Variklio galia: 1500 AG

Didžiausias greitis: 380 km/val.

40 egzempliorių tiražu pagamintas hiperautomobilis „Bugatti Divo“ pavadintas garsaus XX a. ketvirtojo dešimtmečio prancūzų lenktynininko Alberto Divo garbei.

Ši mašina padaryta pagal „Chiron“ modelį, tačiau „Divo“ automobilyje sukurta visiškai kitokia priekinė dalis su padidintomis oro įsiurbimo angomis. „Bugatti Divo“ varomas tuo pačiu 8 l W16 varikliu su keturiais turbokompresoriais, išvystančiu 1500 AG.

Automobilis nuo 0 iki 100 kilometrų gali įsibėgėti per 2,4 sekundės, o jo maksimalus greitis ribojamas iki 380 km/val.

6. „Koenigsegg CCXR Trevita“

Kaina: 4,8 mln. dolerių

Variklio galia: 1014 AG

Didžiausias greitis: 400 km/val.

Švedijos greičiausių pasaulio automobilių gamintojas surinko tik du „CCXR Trevita“ egzempliorius. Pagrindiniu mašinos privalumu tapo unikalus anglies pluošto kėbulas, kurio pluoštai dėl didesnio patvarumo buvo padengti deimantų dulkėmis.

Trečiojo automobilio atsisakyta dėl sudėtingos technologijos ir didelių sąnaudų jį gaminant. „CCXR Trevita“ yra apie 4,8 litro darbinio tūrio V8 su dviem turbinomis ir 1018 AG, todėl kupė „šimtuką“ įveikia per 2,8 sekundės.

 

Automobilio kaina pasiekė beveik 5 mln. dolerių. Kalifornijos įmonė „Luxury Lease Partners“ siūlo išsinuomoti itin brangų kupė. „Koenigsegg CCXR Trevita“ galima išsinuomoti iki vienerių metų. Vienas mėnuo kainuos 24 tūkst. JAV dolerių.

7. „Lamborghini Veneno“

Kaina: 4,5 mln. dolerių

Variklio galia: 1018 AG

Didžiausias greitis: 400 km/val.

„Lamborghini Veneno“ buvo pristatytas 2013 m., minint garsiojo italų prekės ženklo 50-metį. Jis pavadintas agresyvaus buliaus vardu Veneno (ispaniškai reiškia nuodus), kuris 1914 m. per bulių kautynes užmušė toreadorą.

2014-2015 m. Bolonijos Sant'Agata buvo surinkta 14 išskirtinio modelio egzempliorių, kurių kiekvienas kainavo ne mažiau kaip 4,5 mln. dolerių, todėl „Veneno“ tapo brangiausiu automobiliu bendrovės istorijoje, kurią įkūrė Ferruccio Lamborghini.

„Veneno“, sukurtas „Aventador“ modelio pagrindu, turėjo 6,5 litro atmosferinį V12 variklį, kurio galia buvo padidinta iki 750 arklio galių.

Superautomobilis nuo nulio iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,8 sekundės, o jo didžiausias greitis – 355 km/val. Įdomu tai, kad transporto priemonės išorė buvo labai prieštaringai vertinama ir kritikuojama. Pavyzdžiui, amerikiečių leidinys „Edmunds“ automobilį pavadino blogiausiu italų kūriniu nuo fašizmo laikų.

8. „Pagani Huayra Roadster BC“

Kaina: 3,5 mln. dolerių

Variklio galia: 800 AG

Prieš trejus metus pristatytas „Pagani Huayra Roadster BC“ iškart pateko į brangiausių pasaulyje gaminamų automobilių sąrašą. „Rodster“ pagrindą sudaro monokokas, pagamintas iš sudėtingos naujos kartos kompozitinės medžiagos, vadinamos „Triax“, kuriai naudojamas anglis ir titanas. Automobilis sveria vos 1250 kg.

 

Be to, „Pagani Huayra BC Roadster“ turi atnaujintą aerodinaminį komplektą su dideliu priekiniu skirstytuvu ir masyviu galiniu sparnu, galinčiu generuoti iki 500 kg prispaudžiamosios jėgos važiuojant 280 km/val. greičiu. Superautomobilio tiražas ribotas – tik 40 egzempliorių.

9. „Lykan HyperSport“

Kaina: 3,4 mln. dolerių

Variklio galia: 780 AG

Didžiausias greitis: 380 km/val.

Libano bendrovė „W Motors“ kartu su italų dizaino studija „StudioTorino“ sukūrė „Lykan HyperSport“, neoficialiai vadinamą pirmuoju arabišku superautomobiliu. Mašinoje sumontuotas 3,7 litro darbinio tūrio dviejų turbokompresorių agregatas iš Vokietijos įmonės „RUF Automotive“, kuri specializuojasi perdarydama „Porsche“ automobilius.

Variklis dirba su septynių pavarų dvigubos sankabos „robotu“ ir išvysto 780 AG bei 960 Nm sukimo momentą. „Lykan HyperSport“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,8 sekundės, o iki 200 km/val. įsibėgėja per 9,4 sekundės. Maksimalus superautomobilio greitis – 395 km/val.

Šį modelį išgarsino 2015 m. filmas „Greiti ir įsiutę 7“, kuriam buvo paruošta 10 „Lykan HyperSport“ modelio egzempliorių, iš kurių 9 sunaikinti filmavimo metu.

 

Tačiau automobilių, kurie nebuvo filmuojami, bet atiduoti klientams, buvo pagaminta dar mažiau – tik septyni. Superautomobilį galima pamatyti gyvai Jungtiniuose Arabų Emyratuose – prieš kelerius metus išskirtinis kupė papildė Abu Dabio policijos parką.

10. „Aston Martin Valkyrie“

Kaina: 3,2 mln. dolerių

Variklio galia: 1160 AG

Didžiausias greitis: daugiau nei 400 km/val.

Naujojo hiperautomobilio „Aston Martin Valkyrie“ pardavimai dar neprasidėjo, tačiau žinoma, kad apytikslė „Formulės 1“ lenktyninių bolidų technologijas naudojančio automobilio kaina sieks apie 3,2 mln. dolerių.

Kupė montuojamas 6,5 l „Cosworth“ V12 variklis, galintis įsibėgėti iki 11 200 apsisukimų per minutę, išvystantis 1000 AG ir 740 Nm sukimo momentą. Todėl tai yra galingiausias serijinės gamybos atmosferinis variklis.

Įrenginys veikia kartu su 160 AG elektros varikliu, kurį maitina akumuliatorius. Automobilis gali įsibėgėti iš vietos iki pirmojo „šimtuko“ vos per 2,5 sekundės, o jo didžiausias greitis – daugiau kaip 400 km/val.

Hiperautomobilis „Aston Martin Valkyrie“ pirmą kartą buvo pristatytas dar 2017 m., tačiau jo gamyba dar neprasidėjo – britai vis dar derina mazgus ir agregatus. Iš viso planuojama pagaminti 150 modelio egzempliorių.

Išversta pagal www.autonews.ru.




Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(3)
(7)
(-4)

Komentarai ()