Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
zet 2009-12-06 17:25
to Urbshis:
mano mergaite yra citroenu gerbeja, jos tevas irgi, turi net tris savotiskos masinos, bet is tos artimos patirties galiu pasakyti, jei jie negenda, yra loterija, bet ne desningumas
negalvok, kad bandau atkalbeti o jei pirkcti prancuziskas, italiskas, tai imciau asmeniskai tik dizeliukus nes rinkos kaina labai maza, ir jei lamesi loterijoje, tai vazinesi pigiai
Morkis 2009-12-06 20:12
Opel geriausia
bahuriux 2009-12-06 21:14
Opel tikrai geros masinos, bet rudyja, nors nedaugiau uz vidurki. paziurejau ogi Opel del kebulo turi maziausiai bedu is visu tik 0,8%
Urbshis 2009-12-06 21:53
Ne nu as nieko nepriekaistauju, tiesiog pasvarsciau pats su savim
Tiesiog norejau pasakyti kad prancuziskos masinos nera blogos..Na cia laimes dalykas, aisku jei uzoksi ant nelaimes tai ji ir ges... bet cia manau visoms markem tas pats galioja...
Urbshis 2009-12-06 21:57
O opelis tai shudu shudas...
Blem paturejau omega tai nebenoreciau susidurt su opeliu...
Dar aplinkui 4 pazystami turi opelius, tai spjaudos nuo tu opeliu..byrantys agregatai...
Wickit 2009-12-07 01:08
Su citroenais tikrai turėjo įsivelti faktinė klaida ;D. Jūs primeskit, kai važiavom žvirkeliu, tai jos citroenui sugedo bagažinės spynelė ir trūko kondicionieriaus šlanga. 2 gedimai iš karto, kurių normaliose mašinose apskritai niekad nepasitaiko xD
bahuriux 2009-12-07 08:50
Pas mane opeliui luzineja ir kraicioja viduj plastmases daugiau rimtu blogumu nera. Nu jei jus skaitot prie gedimu, kad pravaziavus 50kkm reikia keisti paskirstymo dirza ir viska prie ko jis lieciasi isskyrus skyvus, o jus pakeiciat tik dirza, o paskui iseina saibom itempejai, pompa, parazitiniai guoliai, tai cia yra jusu lameriskumo pozymis, nes manualai aiskiai raso, kas kiek km ka keisti ir kada. Man pvz sudilo sankaba ir isminamasis guolis ir dar pavaru deze subyrejo, nu ir kas as pats sulauziau deze bedragindamas ir del to masinos nekaltinu, dalys (kartu su deze) kainuja 150-250lt pats susitvarkiaiu ir man gerai
Nu gerai apie 2,5 dyzeli nekalbu nes jis tikrai sh... gabalas, ir jei neklystu jis yra is BMW paimtas, taip pat ir bimbalu 2,5 dyzeliai dvesia pastoviai.
Dar turiu audi80 89' 350kkm, tai atrodo kad ji dar tiek pat nuvaziuos bevargo ir dar 20 metu isgyvens nesurudijusi ant lauko, o kebulas ledinis va sita masina turbut labiausiai neuzmusama, tik priekiniai sarnyrai uzmusami, kaip ir visu kitu.
Tir4elis 2009-12-07 12:01
Nebenauja ta mono tojotukė, bet kelinta TA tik nuplaunu ir viskas. Tiesa paskutinė buvo iš antro karto, nes galinės padangos skirtingos papuolė .
O šiaip visos mašinos po kelių metų tikrai prastesnius rezultatus turės. Keičiau dirželius. Dirželiai dar nieko, bet kokius tempimo guoliukus visos mano apeitos parduotuvės pardavinėja.. Palyginus su tuo ką išėmiau (tik dėl gerokai viršyto gamintojo leidžiamo kilometražo, bet ne dėl reikalo), tai ką dėjau tikras šlamštas kuris laikys daug trumpiau ...
Nerkashis 2009-12-08 11:59
Mano bulkikė 88-tų metų. Pirmos dvi technikinės iš pirmo karto. Trečia užkliuvo dėl nr. apšvietimo. Viena lempikė nešvietė. Kaip kažkas sakė turi praleist. Gal kas turi info apie tai?
Na po kelių dienų bus ketvirtas kartas. Iš viso per tuos 6 metus investuota apie 1500 - 2000lt. Kėbulas koks buvo surūdijęs prieš pirkimą, toks ir iki šiol. Neprižiūriu, nesirūpinu - važiuoja.
Teisingai sakot, kad naujos mašinos daug prastesnės.
Smėlis 2009-12-08 18:10
šiandien su savo senoliu Toyota katafalku nepraėjau TA dėl peržemai šviečiančios vienos lempos (negerai sureaguliuota). kaži labai Toyota statistiką pagadinau
geruks 2009-12-12 17:46
Na nežinau kokia čia jų statistika.Pabajinsiu kaip aš varau technikinę.Atvarau kaip sakant iš gatvės.Ant drabilkų .Iškrato ,išžiūrinėja,iššniukštinėja.Viską surašo kokie trūkumai.Tada,jei reikia,į auto dalių parduotuvę.Grįšti susitvarkai ir kitą dieną vėl nuvarai.Trečio karto niekad nereikėjo.
Atsiprašau,kad gadindavau statistiką.
O dėl senų mašinų pasakysiu tik tiek: SENAS ARKLYS VAGOS NEGADINĄ.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tik kas antras automobilis Lietuvoje techniškai tvarkingas