Naujasis karinis transporto lėktuvas „Airbus A400M“ pirmą kartą pakilo į orą (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Darek 2009-12-13 14:14
propeleriai gal kas galite paiškint kodėl ne jet engine ?
ligonis 2009-12-13 14:16
nesu koks aerodinamikos specialistas, bet manau, kad pasirinko propelerius o ne jet, todel, kad nezada su juo labai greit skraidyt, ir todel propeleriai efektyviau butu.
Sarunas 2009-12-13 15:54
As irgi neesu sios srities specialistas, bet mano manymu propeleriniai varikliai turi didesne keliamaja galia..? Cia tik mano toks skurdus pamastymas
Arns 2009-12-13 15:59
na aš irgi ne specas aviacijos, bet man regis jog reaktyviniai lėktuvai jautresni dulkėms, dėl didesnių greičių jam reikia geriasnių nusileidimo takų, o šitas, kaip ir kiti karo transportiniai lėktuvai, galima sakyti jog gali leistis praktiškai bet kur, kur nėra klampu ir nėra pilna pašalinių objektų.
pinkiss 2009-12-13 16:32
Nes nelaimes atveju propelerini varikli zymiai lengviau sutvarkyt nei reaktyvini.
Nocturne 2009-12-13 17:52
Įdomu keliems šimtams tūkstančių žmonių galima suteikt aukštąjį išsilavinimą už tuos 69 mlrd. litų,,, arba vaistams nuo vėžio, arba ekonomikoms gaivinti...
lightfire 2009-12-13 19:18
Tos valstybės kurios kūrė šitą lėktuvą ir taip išleidžia milijardus aukštajam mokslui, vaistams nuo vėžio bei ekonomikai gaivinti - skiria pakankamai. O gal virkauji neskaitęs? Gal Lietuvą kaltini? Kita vertus šio lėktuvo kūrimas, atidėliojimai tikrai viršijo viską ir jau nesyk buvo įtarimų korupcija - vat už tuos papildomus milijardus tikrai daug ką galima buvo nuveikti,t.y. pritaikyti Europos reikmėms pigesnį An-70, kurio kopija, kaip teigia ANtonovo direktorius A400 ir taip yra..
punktyras 2009-12-14 03:59
Manau, čia iš dalies reaktyviniai - turbosraigtinia varikliai. Ir jie naudojami dėl visų aukščiau išvardintų priežasčių