Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Darek 2009-12-13 14:14
propeleriai gal kas galite paiškint kodėl ne jet engine ?
ligonis 2009-12-13 14:16
nesu koks aerodinamikos specialistas, bet manau, kad pasirinko propelerius o ne jet, todel, kad nezada su juo labai greit skraidyt, ir todel propeleriai efektyviau butu.
Sarunas 2009-12-13 15:54
As irgi neesu sios srities specialistas, bet mano manymu propeleriniai varikliai turi didesne keliamaja galia..? Cia tik mano toks skurdus pamastymas
Arns 2009-12-13 15:59
na aš irgi ne specas aviacijos, bet man regis jog reaktyviniai lėktuvai jautresni dulkėms, dėl didesnių greičių jam reikia geriasnių nusileidimo takų, o šitas, kaip ir kiti karo transportiniai lėktuvai, galima sakyti jog gali leistis praktiškai bet kur, kur nėra klampu ir nėra pilna pašalinių objektų.
pinkiss 2009-12-13 16:32
Nes nelaimes atveju propelerini varikli zymiai lengviau sutvarkyt nei reaktyvini.
Nocturne 2009-12-13 17:52
Įdomu keliems šimtams tūkstančių žmonių galima suteikt aukštąjį išsilavinimą už tuos 69 mlrd. litų,,, arba vaistams nuo vėžio, arba ekonomikoms gaivinti...
lightfire 2009-12-13 19:18
Tos valstybės kurios kūrė šitą lėktuvą ir taip išleidžia milijardus aukštajam mokslui, vaistams nuo vėžio bei ekonomikai gaivinti - skiria pakankamai. O gal virkauji neskaitęs? Gal Lietuvą kaltini?
Kita vertus šio lėktuvo kūrimas, atidėliojimai tikrai viršijo viską ir jau nesyk buvo įtarimų korupcija - vat už tuos papildomus milijardus tikrai daug ką galima buvo nuveikti,t.y. pritaikyti Europos reikmėms pigesnį An-70, kurio kopija, kaip teigia ANtonovo direktorius A400 ir taip yra..
punktyras 2009-12-14 03:59
Manau, čia iš dalies reaktyviniai - turbosraigtinia varikliai. Ir jie naudojami dėl visų aukščiau išvardintų priežasčių
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naujasis karinis transporto lėktuvas „Airbus A400M“ pirmą kartą pakilo į orą (Video)