Masiniam vartojimui skirti elektromobiliai Didžiojoje Britanijoje pasirodys jau šiais metais

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2008-03-24 14:45
Na cia grynu gryniausias miesto automobilis. Tokiam miestui kaip Londonas tinka idealiai! Tokia paciam butu visai nieko turet tik kad labai jau priesiskai atrodo 10h ir 200km... Nuvaziuot is Vilniaus iki Klaipedos ir 10h kraut
Anonymous 2008-03-24 14:53
manau didziausia problema kad krauti reikia 10 valandu.bet vistiek mintis labai gera .ir mieste uzteks vazineti su tokiu automobiliu.labai patinka man think ox isvaizda, dizainas.
Anonymous 2008-03-24 15:22
na gal ir pas mus pasirodys po kokiu 5 metu, ir kaina gal bus labiau ykandama... nors jei dauguma prades vazinet tokiais el auto tai ir elektros suvartojimas stipriai isaugs, o elektra taip pat nepinga, maxima pasistengs sulyginti elektros kainas, kad nebutu per pigu vazinet.
Anonymous 2008-03-24 15:50
na tai, autonobilis neskirtas keliavimui, o visai tiktu pvz kokiem uzmiescio gyventojam vaziuoti y darba. Toky atstuma suvazineji per dvie dienas, palieki nakciai, ir vel vaziuoji. Pagaliau yra matomi bent pokyciai link to, labai saunu.
Anonymous 2008-03-24 15:55
O jei ispopuliaretu tokio tipo automobiliai juk galima butu yrengti degalines didesnes stiprio srovei, masina modifikuot kad tiktu ir tos 10 val sumazetu iki val ar kiek..?
Anonymous 2008-03-24 16:05
labai sauu, gaila, kad vairas desinej, i lietuva pavazinetu paduotu jauciu veliau bus ir su vairu kairej. bet tai kad pigu, tai pigu - 40 lt, kur su benzu ~280 lt, kainuotu
Anonymous 2008-03-24 20:28
prijungi prie "trifazio" ir ta 10val pakrovima sutrumpini iki pusvalandzio
Robinis 2008-03-25 00:15
masinė gamyba tai jo,,, bet kaina tikrai nelietuviams... man tai įdomus yra viens klausimas ,,ka ibus masinis perėjimas prie tokio tipo auto,,kur reiks dėt savo turimus benzus/dyzelius ir kokias konpensacijas gausime... man atrodo ,kad mieste dviračiai užvaldys kelius jai elektro kainuos po 60 kilolitų...
Anonymous 2008-03-25 02:11
Bet taip truputi toks klausimas iskyla... tesla kur paleido i gamyba elektromobili..tai ji reik tik 3.5 ar 2,5 val tik kraut... o tai kokia beda, kad cia negali normalesniu bateriju sukist, jei jau dabar gamina geresnes..?
Anonymous 2008-03-25 03:35
Robinis nu bet tu tai pavarai, kokias kompensacijas gausime, o kokios kompensacijos tikiesi tarkim uz savo panaudota kompa, kuri turbut keiti kas 3 metai ar dazniau, uz skalbimo masina arba indaplove? Nerijus irgi turetum buti ramus, tesla gamina ar dar ruosiasi gaminti brangius elektromobilius, vien jau ju reklamuoti modeliai kurie daugiau panasus i sportinius, visiskai nepanasus i kasdienio naudojimo ar kiekvienam prieinamus, jie daugiau ferrari primena, ne kiekvienas gi su ferrari vazinejam:)
Robinis 2008-03-25 06:08
nu tai tada reik didelių lengvatų tikėtis tokiem auto įsigyt.
Anonymous 2008-03-25 09:39
manau lengvatu artimiausius keleta metu tikrai nieks nesuteiks, kadangi labai jau stiprus kvapas jauciamas naftos.
Nerkashis 2008-03-25 13:46
Kam tos kompensacijos???? Paskaičiavus tai tas auto lyginant su benzu atsipirks gan greit. Šiaip gal ne į temą, bet greit dviračių sezoną reiks atidaryt ir man bus nusispjaut ant tu naftinykų
Anonymous 2008-03-25 15:36
7000 per para??? Cia jau biski uzlenket....
Anonymous 2008-03-25 15:54
Idėja nebloga. Pirma gali turėti atsarginį akumuliatorių sakykim bagažinėje (matyt galima sumažinti akumuliatoriaus svorį ir dydį). Antra, sutrumpinit krovimo laiką, matyt, taip pat įmanoma. Trečia, vienas iš perspektyviausių variklių, apie kokius teko girdėti, saulės energija (kas realu) ir magnetiniais laukais pagrįsti varikliai (kas gal mažiau realu). Mokslas teigia, Žemė sukasi milijonus ar milijardus metų, energijos kiekiai nemaži. Kaip girdėjau, magnetiniai laukai tam įtakos turi. Saulė ir magnetiniai laukai - vieni iš perspektyviausių, mano nuomone, variklių. Nebūtina Ignalinos AE, geoterminiai šaltiniai, hidroelektrinės, vėjo energija. Mašinos beveik neteršia aplinos, energija gaminama beveik neteršiant aplinkos - skamba neblogai. Ne visi to nori kaip suprantu, dėl to matyt stringa procesas. Saudo Arabija, JAE, Kuveitas - JAV (ar suinteresuotų šalių) įtakingi asmenys matyt nori naftą parduoti. Jei nereikia nieko parduoti, ekonomika matyt pakertama. Saulės energija ir magnetinių laukų variklių energija: kam iš to nauda? Gal visiem. O kažkam matyt tai nepatinka. Kelia naftos kainas, kai dar nafta pasibaigti gali po 30, 50 ar daugiau metų (su naujai atrastais šaltiniais). Tai gal pinigų kažkam parūpo pasidaryti. Gal prisibijo tokių automobilių kaip aprašomas straipsnyje, kuomet - naftos neitin reikės, tai gal dabar pinigus nori kiek įmanoma greičiau pasidaryti. Dar karai Kuveite ar Irake.
Anonymous 2008-03-25 17:21
Isiskaitykit atidziau: Jei per para dirba 2 pamainos, tai per metus jos abi pagamins 7000 automobiliu... Nors as manau, kad lyginant su galima paklausa, tai nera adekvatus skaiciai. siu automobiliuku reiketu ir kitoms pasiturincios Europos salims pasiulyti. Tada greiciau isaugtume is smogu nukamuotu didmiesciu! Ech, mano svajoniu automobilis... Gal dar nebusiu per sena, kai jis pagaliau pasieks ir Lietuva...
Giedrius.S 2008-03-25 19:44
Norėčiau ir aš tokio Nerūpi man įsibėgėjimas, AG, maksimalus greitis (dar geriau, „erelių“ gatvėse pas mus ir taip per akis) ir visa kita, iš idėjos mielai pirkčiau. O valstybė galėtų pasirūpinti tokių transporto priemonių įsigijimo skatinimu. Pavyzdžiui, įpareigoti dabartines degalines sukurti galimybę įsikrauti akumuliatorius elektromobilių vairuotojams (nebūtinai nemokamai, nesvarbu, kad įkrovimas trunka 10h, galbūt galima pakrauti tek, kad pakaktų kelionei užbaigti). Taip pat remti tokių automobilių įsigijimą finansiškai. Dar viena galimybė - leisti tokius automobolius parkuoti nemokamai, nesvarbu, miesto centre ar kitoje savivaldybei priklausančioje viešoje aikštelėje.
Anonymous 2008-03-26 10:30
o kad Lietuvoje pasirodys, visai gerai toki tureti kaip antra auto, kur i arda nulekt ar mieste pasisukinet
Anonymous 2008-03-26 13:15
Čia tik pradžia, kaina tokia visą laiką nesilaikys. Kaip ir su mobiliais ir su kompiuteriais - kol nepradėjo taip masiškai vartoti, tol ir kainavo ir ilgai akumas nelaikydavo, o dabar - pigiau grybo . Pridėkime savo vidaus infliacijos spartą (lyginant su gamintojo - pardavėjo kainų savikainos augimo tempais) bei atsirasiančius konkurentus... Įpirksim Kai per dieną suvažinėji apie ~60 km į darbą ir atgal (toliausia vietinės reikšmės kelionė, pirmyn atgal (pas tėvus) ~150 km) ... tai idealus variantas Laukiam
Anonymous 2008-03-26 18:36
Visi dejuoja del kainos.Ogi benzininis naujas automobilis taip pat kainuoja nuo 60T ir daugiau.O kas dejuoja???Visi bega i banka,ima paskola,ir valio...