Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2008-09-26 23:50
Super,o kaip gerai butu lietuvoj tokiu tureti...
Anonymous 2008-09-27 00:09
Manau, kad Lietuvoj per trumpi atstumai
Anonymous 2008-09-27 00:35
tada per lietuva gali but
ilgasrimas 2008-09-27 10:08
musu nusususiai lietuvelei tokie traukiniai prabanga
Anonymous 2008-09-27 10:33
Jei tu esi nususes, tai tau gerai. Bet lietuva nera nususi ir galvok ka sneki...
Anonymous 2008-09-27 10:34
tas pats kai is vilniaus y kauna lektuvu skristaj
ligonis 2008-09-27 10:41
zenius.nezinau ar paskaitei, bet cia kalbama apie ekologiskus. o tai ka tu siulai tikrai ne per kur neekologiska
Anonymous 2008-09-27 11:02
apie kokią ekologiją ar neekologiją tu čia? zenius kaip suprantu parašė kas būtų jeigu nutiestų tokią liniją ir paleistų tokius traukinius tarp Vilniaus ir Kauno. O kodėl gi ne ir kodėl tai būtų neekologiška? Bet keleivių srautai jaučiu per maži ir neatsipirktu paprasčiausiai.
M.Mantas 2008-09-27 12:52
Būtent. Čia ir vėl susiduriam su ta pačia problema - Lietuvoj per mažai gyventojų
Nerkashis 2008-09-27 14:29
Nu tai jei tie traukiniai ekologiški, tai matyt nevaromi iškastniu kuru. Tai ir eksploatacijos kaštai mažesni. Na tai ir bilietai turėtų būt pigesni. Na tai ir keleivių turėtų būt daugiau. Na taiva ir pasvajojau.
Booster 2008-09-27 14:34
Japonai dar karta irode savo bravo!
Anonymous 2008-09-27 15:23
Lietuvoj neblogai butu tureti bent 200 - 250 km/h vaziuojanti traukini Vilnius - Klaipeda. Juk jei galima butu traukiniu is Vilniaus iki Klaipedos per 1,5 h nuvaziuoti, manau nemaza dalis persestu is masinu i traukinius. Reikia tik didziuliu investiciju ir dar didesnio noro, nes dabartinis Rail baltika projektas stringa del (matyt) abieju priezasciu: geriausiu atveju vietoj >200 km/h turesime traukini Varsuva - Talinas vaziuojanti iki 130 km/h, kas nera labai gera stebuklinga alternatyva automobiliams.
Anonymous 2008-09-27 18:13
300km/h galintis vaziuot traukinys butu labai geras dalykas. susisiekimas tarp didziuju lietuvos miestu zymiai pageretu, tad ir klijentu akivaizdziai padaugetu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Japonijoje bus kuriama nauja ekologiškų supergreitų traukinių karta