Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2008-11-28 21:02
va cia tai nerealu is niekur gaunama energija .. bet reiketu visus kelius per nauja tiesti.
Semtexas 2008-11-28 21:10
Mes jau turim aferistus ir vagis LEO, jie niekad neleis Lietuvoje plėtoti pigių alternatyvių elektros energijos šaltinių.
ligonis 2008-11-28 21:23
kazka atsimenu raset apie kelius galincius generuot elektra, tik tada turbut tai buvo tik deja.
P.S. nesu koks genijus, bet jei neklystu tai energija is niekur neatsiranda. ta ka pagamina "nemokamai" ir "svariai" automobiliai sunaudos kuru, taip tersdami gamta. vistiek juk atsirnda kazkoks pasipriesinimas...
Anonymous 2008-11-28 21:31
ta energija ir nera is niekur, ji gaunama is automobiliu judejimo kelyje, siuo metu ta energija rasmenga kiaurai zeme ir tiek mes ja tematom
ten kaip kazkas sapalioje tegul pagalvoje koks sudas pasaulio mastu yra tas leo lt, mazyte firmele ir tiek
Redakcija 2008-11-28 21:34
M.Mantas 2008-11-28 22:45
Kvaila čia idėja. Kaip ligonis ir sakė, energija atsirastų, bet vairuotojai suvartotų daugiau kuro. Kelias nesugertų tos vibracijos ir spaudimo kurį sugeria dabar. Jis sugertų kitą energiją. Taigi jau būtų dvi nenaudingos energijos, vietoj vienos. (Čia žodis energija ne visai atitinka energijos sąvoką)
Anonymous 2008-11-28 22:59
butent, kad automobiliams nereiketu papildomai energijos isnaudoti, jie judetu taip pat kaip ir dabar, siuo metu auto sukurima slegio jega tiesiog sugeriama kelio dangos ir po juo esancio grunto, teisingai energija is niekur neatsiranda, bet siuo metu ji tiesiog issvaistoma be jokios naudos. o istacius pjezoelementus gamintusi elektra.
Anonymous 2008-11-28 23:36
tai cia reliai paemus galima pasakyt kad automobiliu varikliu naudingumas padideja, o ne elektra pagaminama =)
Mindė 2008-11-29 00:25
Ai vistiek čia lempa. Kad gamintųsi energiją, neužtenka vien slėgio: turi būti slėgio pokytis. Kad tas pokytis būtų, reikia kažką paspausti ir atleisti. Tai jeigu viename lygyje yra 2 paspaudimo zonos, aš užvažiuoju ant pirmos, ji pasileidžia žemyn. Gaunasi taip, kad antra zona yra aukščiau ir man dabar ant jos užvažiuoti yra sunkiau. Tam išnaudojama daugiau energijos.
Žinoma ten tie paspaudimai turbūt yra milimetriniai, o ir spaudžiasi sunkiai, bet vistiek atkarpos įveikimui naudojama papildoma energija. Nemanau, kad asfaltas važiuojant automobiliu pasispaudžia (na gal ten milimetro dalį kokią).
Na jei kas netingi gali paskaičiuoti kiek benzino sudeginti reikėtų, norint gauti energijos kiekį, kurį išgautų tas kelias. Po to padalinti tą kiekį ant 600 automobilių ir bus matyti ženkliai (teoriškai) padidėtų benzino sunaudojimas ar ne. Jei ten po kokią 10ml tai manau tiesti tokius kelius kai kuriose vietose gal ir apsimokėtų.
Anonymous 2008-11-29 02:21
Pasižiūrėjus kaip kelyje atsiranda provėžos ir kokios jos didelės padarytos sunkvežimių tai manau būtų sutaupoma ir ant kelio tiesimo, nes būtų ta energija ne keliui gadinti paverčiama, o elektrai. Realiai naudinga
Pasižiūrėkit kiek Lietuvoje skiriama pinigų asfaltui kiekvienais metais ir paskaičiuokit kuro kiek sudeginama iš viso (sufleruoju: yra globalios statistikos kiek mums naftos reikia).
Anonymous 2008-11-29 10:52
Tada LEO LT imtų mokestį už lauke pravažinėtą laiką... Lietuvai tai tas pats kaip pasauliui kelionė į Marsą.
Anonymous 2008-11-29 11:06
akivazdu kad imontuotiems generatoriams susislegiant bus sudaroma papildoma kelio deformacija (kad ir nedidele 1 gal 2 milimetru), judant automobiliui jis eikvos daugiau energijos kuri bus reikalinga minetos deformacijos sukurimo pasipriesinimo jegai... automobiliai paprasciausiai naudos daugiau degalu vaziuodami okiu keliu... tai geriau ir parasyutu kad ukure technologija kaip gaminti energija is vairuotoju kisenes... ) nebutu tam tikros tautos atstovai kurie labai pinigus myli
Tas_pac 2008-11-29 11:11
Tai kelius vistiek reikia kartas nuo karto atnaujinti (Lietuvoje ypač), tai tuo pačiu galėtų įdėti ir šiuos generatorius.
creator 2008-11-29 12:51
Na ką, labai geras išradimas
Robinis 2008-11-29 16:57
man tai ydomu kokia kaina šio stebuklo.
Nerkashis 2008-11-29 21:56
Nesuprantu "biski fizikas", "Mindė", "M.Mantas", "ligonis"... Nejau manot kad tas kelias liumpsės? Ne kartą kol dar neturėjau plastikinių langų ir kai pro šalį važiuodavo kokia sunkiasvorė mašina langų stiklai drebėdavo. Kartais ir dabar kai pravaro koks didesnis sunkvežimis rodos kūnas dreba. Tai kelias manau žymiai labiau "jaučia" tuos virpesius.
Pas mane darbe yra kompresorinė. Stovi 5 kompresoriai. Juos suka 40kW el. varikliai. Tai kai nors vienas jų užsikuria, tai žemė dreba.
Aš tik už tokią energijos gavybą. Tikrai nemanau kad mašiniukam bus sunkiau tokiais keliais riedėt. Tegu Kubiliaus vyriausybė įsileidžia dar vieną privatų el. gamintoją - jamu paskolą, užstatau visos giminės turtą ir jamu šitą technologijos pritaikymą Lietuvoje.
Anonymous 2008-11-29 22:34
Energija iš niekur neatsiranda ir niekur nedingsta. Tą elektrą generuos važiuojantis transportas. Reiškia, kiekviena auto įneš savodalį. Vienai mašinai išaugusios kuro sąnaudos gal ir nebus didelės, bet jei kelio blokas sugeneruos 100 kw, reiškia mašinos tame bloke prarado 100 + n kw. Nė velnio čia ne žalia technologija, o dar vienas būdas, kaip parazituoti. T.y. bus galima sau pasigaminti energijos pravažiuojančių mašinų sąskaita.
Nenustebsiu, jei Lietuvoj greitu laiku atsiras tokie keliai
Anonymous 2008-11-29 23:02
o kodėl mašina turės prarasti energija?Jei dėl kelių , juk dabar pas mus , Lietuvoj , pilna duobėtų kelių tai palyginus tie 1-2 mm praktiškai nieko
Tas_pac 2008-11-30 00:38
Bet kaip žiūriu su jūsų logika tai ir saulės elektrinės šaldo žemę.
P.S.: Čia tiems kurie pasakoja apie tai kad automobiliai pradės daugiau kuro naudoti.
Anonymous 2008-11-30 11:03
I padangas reikia tokius isideti
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
400 MW galios kelias: elektrą „iš nieko“ gamins gatvės ir plentai